Opony Goodyear na wyposażeniu fabrycznym nowego Volkswagena Passat Variant
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Gama opon Goodyear została wybrana przez Volkswagena na oryginalne wyposażenie (OE) dla nowego modelu Passat Variant. Kierowcy będą mieć do wyboru opony letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 i Eagle F1 Asymmetric 6, zimowe UltraGrip Performance 3 i całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 w szerokiej palecie rozmiarów. Nowy Passat Variant zostanie wprowadzony na rynek jako wszechstronne kombi w pierwszym kwartale 2024 roku.
Goodyear ma bogatą historię współpracy z wiodącymi producentami samochodów w tworzeniu opon dostosowanych do potrzeb konkretnych modeli pojazdów. W przypadku Passata Variant, innowacyjne opony Goodyear współgrają z aerodynamiczną konstrukcją i wysokowydajnymi układami napędowymi nowego pojazdu Volkswagena, zapewniając użytkownikom wysoką jakość i komfort jazdy.
Całoroczna opona Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 została doceniona za dobre osiągi na mokrej nawierzchni, krótką drogę hamowania i pewne prowadzenie także na nawierzchni suchej. Z kolei modele letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 i Eagle F1 Asymmetric 6 wybrano ze względu na wysoką trwałość, mocne osiągi i dobre parametry hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Opona zimowa Goodyear UltraGrip Performance 3 zapewni użytkownikom nowego Passata dobrą trakcję i pewne prowadzenie na mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych drogach.
„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani jako jeden z dostawców opon na wyposażenie fabryczne dla nowego Volkswagena Passata Variant. To partnerstwo podkreśla głębokie zaufanie Volkswagena do technologii Goodyeara,” powiedział Johannes Moll, dyrektor zarządzający Goodyear ds. pierwszego wyposażenia w segmencie opon osobowych w regionie EMEA.
Z wynikiem 34 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, Passat plasuje się w gronie najlepiej sprzedających się modeli Volkswagena po Golfie, a przed Garbusem. Passat Variant będzie produkowany w kilku opcjach jednostek napędowych, w tym z trzema nowymi napędami hybrydowymi typu plug-in i mild oraz w pięciu wersjach z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.
Dostępne rozmiary opon Goodyear dla nowego Passata Variant:
215/55R17 | 94 | W | EfficientGrip Performance 2 |
215/55R17 | 94 | H | UltraGrip Performance 3 |
215/55R17 | 94 | V | Vector 4Season Gen-3 |
215/60R16 | 95 | V | EfficientGrip Performance 2 |
215/60R16 | 95 | H | UltraGrip Performance 3 |
235/40R19 | 96 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | V | UltraGrip Performance 3 |

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.