Opony Goodyear na wyposażeniu fabrycznym nowego Volkswagena Passat Variant
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Gama opon Goodyear została wybrana przez Volkswagena na oryginalne wyposażenie (OE) dla nowego modelu Passat Variant. Kierowcy będą mieć do wyboru opony letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 i Eagle F1 Asymmetric 6, zimowe UltraGrip Performance 3 i całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 w szerokiej palecie rozmiarów. Nowy Passat Variant zostanie wprowadzony na rynek jako wszechstronne kombi w pierwszym kwartale 2024 roku.
Goodyear ma bogatą historię współpracy z wiodącymi producentami samochodów w tworzeniu opon dostosowanych do potrzeb konkretnych modeli pojazdów. W przypadku Passata Variant, innowacyjne opony Goodyear współgrają z aerodynamiczną konstrukcją i wysokowydajnymi układami napędowymi nowego pojazdu Volkswagena, zapewniając użytkownikom wysoką jakość i komfort jazdy.
Całoroczna opona Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 została doceniona za dobre osiągi na mokrej nawierzchni, krótką drogę hamowania i pewne prowadzenie także na nawierzchni suchej. Z kolei modele letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 i Eagle F1 Asymmetric 6 wybrano ze względu na wysoką trwałość, mocne osiągi i dobre parametry hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Opona zimowa Goodyear UltraGrip Performance 3 zapewni użytkownikom nowego Passata dobrą trakcję i pewne prowadzenie na mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych drogach.
„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani jako jeden z dostawców opon na wyposażenie fabryczne dla nowego Volkswagena Passata Variant. To partnerstwo podkreśla głębokie zaufanie Volkswagena do technologii Goodyeara,” powiedział Johannes Moll, dyrektor zarządzający Goodyear ds. pierwszego wyposażenia w segmencie opon osobowych w regionie EMEA.
Z wynikiem 34 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, Passat plasuje się w gronie najlepiej sprzedających się modeli Volkswagena po Golfie, a przed Garbusem. Passat Variant będzie produkowany w kilku opcjach jednostek napędowych, w tym z trzema nowymi napędami hybrydowymi typu plug-in i mild oraz w pięciu wersjach z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.
Dostępne rozmiary opon Goodyear dla nowego Passata Variant:
215/55R17 | 94 | W | EfficientGrip Performance 2 |
215/55R17 | 94 | H | UltraGrip Performance 3 |
215/55R17 | 94 | V | Vector 4Season Gen-3 |
215/60R16 | 95 | V | EfficientGrip Performance 2 |
215/60R16 | 95 | H | UltraGrip Performance 3 |
235/40R19 | 96 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | W | Eagle F1 Asymmetric 6 |
235/45R18 | 94 | V | UltraGrip Performance 3 |
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.