Opony Goodyear wybrane przez Citroëna na oryginalne wyposażenie nowego auta ë-C3
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Nowy, w pełni elektryczny model Citroën ë-C3 będzie fabrycznie wyposażony w opony Goodyear EfficientGrip Performance 2. Francuski producent docenił zaangażowanie Goodyear w poprawę osiągów, wydajności i rozwój mobilności elektrycznej. To partnerstwo to również kolejny krok w realizacji strategii Goodyear pod hasłem „Gotowi na EV”.
Nowy Citroën ë-C3 to pierwszy zaprojektowany i zbudowany w całości w Europie kompaktowy samochód w przystępnej cenie, bez kompromisów w zakresie jakości, wrażeń z jazdy i komfortu. Dopełnieniem jego walorów będą opony letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2 o bardzo niskich oporach toczenia, które pomagają zwiększyć wydajność pojazdu, a tym samym jego zasięg.
Opona ta charakteryzuje się elastycznym wzorem bieżnika, który pomaga zmniejszyć liczbę pęknięć spowodowanych nierówną nawierzchnią drogi, co przekłada się na dobrą trwałość.
Współpraca w duchu zrównoważonego rozwoju
Goodyear i Citroën od lat współpracują na rzecz zrównoważonego rozwoju. W 2022 r. Goodyear opracował koncepcyjną oponę Eagle GO do samochodu koncepcyjnego Citroën Oli. Jej mieszanka bieżnika niemal w całości została wykonana z materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł lub z recyklingu.
To partnerstwo wpisuje się również w nową strategię Goodyeara pod hasłem „Gotowi na EV”. W ramach jej założeń, producent wprowadził dwa nowe oznaczenia Electric Drive Technology (EDT) i Electric Drive Ready (EDR), które są widoczne na bocznych ścianach wszystkich opon przeznaczonych dla pojazdów EV i PHEV, montowanych jako część oryginalnego wyposażenia, zarówno w modelu ë-C3, jak i innych pojazdach. Sygnalizują one zastosowanie w tych produktach specjalnego zestawu technologii zaprojektowanych tak, aby sprostać szczególnym wymaganiom pojazdów elektrycznych. Opony oznaczone takim symbolami charakteryzują się wyższą nośnością, pewnym prowadzeniem oraz zmniejszonym poziomem hałasu.
„Jesteśmy dumni, że Citroën wybrał naszą markę jako dostawcę opon na oryginalne wyposażenie nowego ë-C3. Nasza letnia opona EfficientGrip Performance 2 charakteryzuje się właściwościami, które doskonale uzupełniają możliwości tego modelu, podkreślając nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla sektora pojazdów elektrycznych oraz w rozwój przyszłości mobilności elektrycznej,” powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Goodyear ds. pierwszego wyposażenie w segmencie opon osobowych w regionie EMEA.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.