POCZUJ SPORTOWE EMOCJE Z KOLEKCJĄ SHELL MOTORSPORT
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Nowa kolekcja Shell Motorsport to okazja do zdobycia wymarzonego modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić po cenie promocyjnej m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2 i poczuć szczyptę sportowych emocji. Promocja trwa od 20 lipca do 4 października br. lub do wyczerpania produktów objętych promocją.
Wspaniała rozrywka w prestiżowym towarzystwie
Nagły skok adrenaliny, gdy wciskasz gaz. Dreszczyk emocji, gdy mijasz przeciwników przed linią mety. Już teraz każdy z nas może zorganizować w domu swój własny wyścig najlepszych z najlepszych, ponieważ Shell przygotował dedykowaną kolekcję modeli najbardziej prestiżowych samochodów wyścigowych i rajdowych. Pasjonaci szybkiej jazdy szczególnie ucieszą się z motoryzacyjnej perełki – zdalnie sterowanego modelu Nissana Formuły E GEN 2.
Partnerstwo Shell w świecie sportów wyścigowych
Shell od wielu lat współpracuje z najlepszymi markami motoryzacyjnymi i zespołami uczestniczącymi w wyścigach sportowych oraz rajdach. Zdobytą na torach wyścigowych wiedzę wykorzystuje do opracowywania innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji i nieustannego doskonalenia swoich produktów. Partnerstwa Shell z m.in. Scuderia Ferrari, Ducati czy BMW M pozwalają tworzyć najbardziej wydajne paliwa i oleje oraz testować je w ekstremalnych warunkach m.in. podczas Formuły 1, Moto GP, DTM, NASCAR, Supercars Championships czy WRC. Dzięki temu klienci Shell mogą mieć gwarancję niezwykle wydajnych produktów, które zostały przetestowane w najbardziej wymagających warunkach.
Dzięki tej współpracy teraz każdy kierowca może stać się posiadaczem kolekcji Shell Motorsport. Wśród propozycji znajdują się modele BMW 4 Motorsport, Hyundai i20 Coupé WRC z zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata organizowanych przez FIA, Nissan Formuła E GEN 2 oraz dwa modele Ford Mustang GT: jeden z zespołu Shell V-Power Racing Team rywalizujący w Supercars Championship, a drugi z Teamu Penske. Cztery modele mają napęd sprężynowy, a Nissan Formuła E GEN 2 jest zdalnie sterowany przez Bluetooth®.
Jak zebrać kolekcję Shell Motorsport?
Aby otrzymać wybrany model wystarczy zebrać cztery naklejki za zatankowanie paliwa lub kupno zestawu z oferty gastronomicznej. Za min. 30 l paliwa Shell FuelSave lub min. 25 l paliwa Shell AutoGas otrzymamy 1 naklejkę, za min. 30 l paliw Shell V-Power – 2 naklejki, a za min. 50 l – 4 naklejki. Oprócz tego za zestaw – dowolna kawa z kanapką, zapiekanką lub hot dogiem – otrzymamy 1 naklejkę. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można wymienić je na jeden z czterech modeli samochodów przy dopłacie 12,99 zł. Za zdalnie sterowany model Nissan Formuła E GEN 2 klienci Shell dopłacą 42,99 zł lub 2800 pkt Shell Club Smart + 1 zł. Warto również podkreślić, że wyjątkowy model Nissan Formuła E GEN 2 dostępny jest jedynie dla uczestników programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
Wtorki i czwartki z Shell V-Power
Cały czas dostępna jest również promocja „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której we wtorki można kupić benzynę Shell V-Power 95 w cenie paliwa podstawowego, a w czwartki Shell V‑Power Diesel w cenie paliwa podstawowego. Tankując paliwa Shell V-Power we wtorki i czwartki klienci mają dwie korzyści: najlepsze paliwa premium w cenie paliw podstawowych oraz możliwość zbierania naklejek promocyjnych.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.