Komunikaty PR

POCZUJ SPORTOWE EMOCJE Z KOLEKCJĄ SHELL MOTORSPORT

2020-07-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Nowa kolekcja Shell Motorsport to okazja do zdobycia wymarzonego modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić po cenie promocyjnej m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2 i poczuć szczyptę sportowych emocji. Promocja trwa od 20 lipca do 4 października br. lub do wyczerpania produktów objętych promocją.

Wspaniała rozrywka w prestiżowym towarzystwie

Nagły skok adrenaliny, gdy wciskasz gaz. Dreszczyk emocji, gdy mijasz przeciwników przed linią mety. Już teraz każdy z nas może zorganizować w domu swój własny wyścig najlepszych z najlepszych, ponieważ Shell przygotował dedykowaną kolekcję modeli najbardziej prestiżowych samochodów wyścigowych i rajdowych. Pasjonaci szybkiej jazdy szczególnie ucieszą się z motoryzacyjnej perełki – zdalnie sterowanego modelu Nissana Formuły E GEN 2.

Partnerstwo Shell w świecie sportów wyścigowych

Shell od wielu lat współpracuje z najlepszymi markami motoryzacyjnymi i zespołami uczestniczącymi w wyścigach sportowych oraz rajdach. Zdobytą na torach wyścigowych wiedzę wykorzystuje do opracowywania innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji i nieustannego doskonalenia swoich produktów. Partnerstwa Shell z m.in. Scuderia Ferrari, Ducati czy BMW M pozwalają tworzyć najbardziej wydajne paliwa i oleje oraz testować je w ekstremalnych warunkach m.in. podczas Formuły 1, Moto GP, DTM, NASCAR, Supercars Championships czy WRC. Dzięki temu klienci Shell mogą mieć gwarancję niezwykle wydajnych produktów, które zostały przetestowane w najbardziej wymagających warunkach.

Dzięki tej współpracy teraz każdy kierowca może stać się posiadaczem kolekcji Shell Motorsport. Wśród propozycji znajdują się modele BMW 4 Motorsport, Hyundai i20 Coupé WRC z zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata organizowanych przez FIA, Nissan Formuła E GEN 2 oraz dwa modele Ford Mustang GT: jeden z zespołu Shell V-Power Racing Team rywalizujący w Supercars Championship, a drugi z Teamu Penske. Cztery modele mają napęd sprężynowy, a Nissan Formuła E GEN 2 jest zdalnie sterowany przez Bluetooth®.

Jak zebrać kolekcję Shell Motorsport?

Aby otrzymać wybrany model wystarczy zebrać cztery naklejki za zatankowanie paliwa lub kupno zestawu z oferty gastronomicznej. Za min. 30 l paliwa Shell FuelSave lub min. 25 l paliwa Shell AutoGas otrzymamy 1 naklejkę, za min. 30 l paliw Shell V-Power – 2 naklejki, a za min. 50 l – 4 naklejki. Oprócz tego za zestaw – dowolna kawa z kanapką, zapiekanką lub hot dogiem – otrzymamy 1 naklejkę. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można wymienić je na jeden z czterech modeli samochodów przy dopłacie 12,99 zł. Za zdalnie sterowany model Nissan Formuła E GEN 2 klienci Shell dopłacą 42,99 zł lub 2800 pkt Shell Club Smart + 1 zł. Warto również podkreślić, że wyjątkowy model Nissan Formuła E GEN 2 dostępny jest jedynie dla uczestników programu lojalnościowego Shell ClubSmart.

Wtorki i czwartki z Shell V-Power

Cały czas dostępna jest również promocja „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której we wtorki można kupić benzynę Shell V-Power 95 w cenie paliwa podstawowego, a w czwartki Shell V‑Power Diesel w cenie paliwa podstawowego. Tankując paliwa Shell V-Power we wtorki i czwartki klienci mają dwie korzyści: najlepsze paliwa premium w cenie paliw podstawowych oraz możliwość zbierania naklejek promocyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie Biuro prasowe
2024-08-21 | 10:00

PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie

Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w
Motoryzacja Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów
2024-08-19 | 12:00

Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów

W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Clarios posiada 13 zakładów produkcyjnych oraz dwa centra recyclingu. Inwestycje te są częścią globalnej strategii Clarios,
Motoryzacja Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro
2024-08-13 | 14:45

Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro

Liczba rejestrowanych w Polsce motocykli jest w tym roku wyższa o ponad ⅓ względem ubiegłego roku. O ponad ¼ wzrosła także liczba jednośladów sprowadzanych z zagranicy. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.