Komunikaty PR

Poleasingowe.pl Strategiem biznesu 2023

2023-12-11  |  01:00
Biuro prasowe

Poleasingowe.pl kończy rok 2023 z kolejnym sukcesem. Podczas gali w Warszawie, firma otrzymała nagrodę Tuzy Biznesu w kategorii Strateg Biznesu.

Tuzy Biznesu, to wyróżnienia dla liderów i wizjonerów biznesu, którzy nie boją się iść pod prąd, nie unikają podejmowania ryzykownych, ale opłacalnych decyzji, którzy skutecznie pomnażają kapitał i wartość firmy w dłuższym okresie.

To niezwykłe wyróżnienie jest dowodem na doskonałość i innowacyjność, które wyróżniają naszą firmę na tle konkurencji. Poleasingowe.pl to nie tylko internetowy serwis, który specjalizuje się w obsłudze sprzedaży sprzętu poleasingowego, to również partner biznesowy, który nieustannie kieruje się wizją doskonałości i tworzy nowoczesne standardy w branży. Jako laureat nagrody Tuzy Biznesu 2023 w kategorii Strateg Biznesu, Poleasingowe.pl udowadnia, że doskonale rozumie zmieniające się potrzeby rynku i potrafi skutecznie kształtować swoją strategię, by sprostać wyzwaniom współczesnego świata biznesu. – mówi wice-prezes Poleasingowe.pl, Przemysław Wałasz.

Firma chcąc się wyróżniać każdego roku mocno inwestuje w innowacje, np. jako pierwsza w Europie wprowadza skaner podwozi samochodów, posiada studio fotograficzne, które robi zdjęcia w technologii 360 stopni, jako jedyna na rynku udostępnia za darmo raport DNA pojazdu, diagnostykę komputerową każdego samochodu, który posiada w swojej ofercie. Do tego bardzo silnie działa w obszarze CSR, np. lokalnie wspiera drużynę hokejową Wrocławskie Towarzystwo Hokejowe, na skalę ogólnopolską ściśle współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i każdego roku przekazuje na jej cel pojazd wpasowujący się w tematykę akcji. Oprócz tego firma jest partnerem Rajdu Koguta, którego celem jest pomoc dzieciom, a także z każdej aukcji przekazuje część zysków na Fundację Na Ratunek.

Firma zapowiada, że rok 2024 będzie również intensywny i bogaty w wiele innowacyjnych rozwiązań i atrakcyjnych ofert dla klientów jak i CSR. Pierwsze zmiany już widać w postać rebrandingu, który dzieje się teraz na oczach klientów. Nowe logo, bardziej przejrzysta identyfikacja wizualna, nowości na samej stronie internetowej, które będą na pewno dużym zaskoczeniem dla obecnych i nowych użytkowników poleasingowe.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.