Poleasingowe.pl Strategiem biznesu 2023
Poleasingowe.pl kończy rok 2023 z kolejnym sukcesem. Podczas gali w Warszawie, firma otrzymała nagrodę Tuzy Biznesu w kategorii Strateg Biznesu.
Tuzy Biznesu, to wyróżnienia dla liderów i wizjonerów biznesu, którzy nie boją się iść pod prąd, nie unikają podejmowania ryzykownych, ale opłacalnych decyzji, którzy skutecznie pomnażają kapitał i wartość firmy w dłuższym okresie.
To niezwykłe wyróżnienie jest dowodem na doskonałość i innowacyjność, które wyróżniają naszą firmę na tle konkurencji. Poleasingowe.pl to nie tylko internetowy serwis, który specjalizuje się w obsłudze sprzedaży sprzętu poleasingowego, to również partner biznesowy, który nieustannie kieruje się wizją doskonałości i tworzy nowoczesne standardy w branży. Jako laureat nagrody Tuzy Biznesu 2023 w kategorii Strateg Biznesu, Poleasingowe.pl udowadnia, że doskonale rozumie zmieniające się potrzeby rynku i potrafi skutecznie kształtować swoją strategię, by sprostać wyzwaniom współczesnego świata biznesu. – mówi wice-prezes Poleasingowe.pl, Przemysław Wałasz.
Firma chcąc się wyróżniać każdego roku mocno inwestuje w innowacje, np. jako pierwsza w Europie wprowadza skaner podwozi samochodów, posiada studio fotograficzne, które robi zdjęcia w technologii 360 stopni, jako jedyna na rynku udostępnia za darmo raport DNA pojazdu, diagnostykę komputerową każdego samochodu, który posiada w swojej ofercie. Do tego bardzo silnie działa w obszarze CSR, np. lokalnie wspiera drużynę hokejową Wrocławskie Towarzystwo Hokejowe, na skalę ogólnopolską ściśle współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i każdego roku przekazuje na jej cel pojazd wpasowujący się w tematykę akcji. Oprócz tego firma jest partnerem Rajdu Koguta, którego celem jest pomoc dzieciom, a także z każdej aukcji przekazuje część zysków na Fundację Na Ratunek.
Firma zapowiada, że rok 2024 będzie również intensywny i bogaty w wiele innowacyjnych rozwiązań i atrakcyjnych ofert dla klientów jak i CSR. Pierwsze zmiany już widać w postać rebrandingu, który dzieje się teraz na oczach klientów. Nowe logo, bardziej przejrzysta identyfikacja wizualna, nowości na samej stronie internetowej, które będą na pewno dużym zaskoczeniem dla obecnych i nowych użytkowników poleasingowe.pl.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.