Komunikaty PR

Porsche Cars Canada wybiera DB Schenker

2020-02-06  |  14:00
Biuro prasowe

Nowe centrum DB Schenker-Porsche dołącza do dwóch innych centrów dystrybucji części, które już działają w Chinach i Korei. W pierwszym roku ma obsłużyć około 282 tys. zamówień.

Porsche Cars Canada, przedstawiciel marki znanej z uwielbianych na całym świecie samochodów sportowych i SUV-ów, wybrał DB Schenker Canada do obsługi swojego nowego centrum dystrybucji części w Mississauga w Ontario.

Przez najbliższe trzy lata globalny dostawca usług logistycznych będzie współpracował z producentem wysokiej klasy samochodów, aby poprowadzić udoskonalony proces logistyczny, dostosowany do potrzeb najbardziej wymagających klientów Porsche.

„Im szybciej dokonamy napraw i przywrócimy samochody naszych klientów na drogę, tym lepiej. DB Schenker rozumie ten sposób myślenia i naszą markę, dlatego doskonale pasuje do naszego nowego obiektu” – mówi George Fremis, Manager, Parts Operations & Logistics, Porsche Cars Canada.

Efektem dwóch lat planowania jest nowe centrum dystrybucji części (PDC) o powierzchni ok. 16 tys. metrów kwadratowych, z czego ok. 13 tys. metrów kwadratowych to część obsługiwana przez DB Schenker. Pozostała powierzchnia zostanie wykorzystana jako krajowe centrum szkoleniowe, magazyn pojazdów testowych i potencjalnie „Porsche Classic Café”, czyli miejsce, w którym można zaprezentować markę, innowacje i spotkać się z klientami.

Jest to trzeci na świecie projekt PDC realizowany wspólnie z firmą Porsche, która współpracuje z DB Schenker także w Chinach i w Korei Południowej. Wcześniej kanadyjskie centra Porsche otrzymywały części zamienne i akcesoria od jednego z trzech zakładów PDC w Stanach Zjednoczonych. Według George’a Fremisa producent samochodów chciał skrócić czas realizacji zamówień części zamiennych i jednocześnie zwiększyć poziom usług na rosnącym rynku kanadyjskim.

Operacja przeniesienia rozpoczęła się na początku października, kiedy to DB Schenker Canada zapewnił, że wszyscy dealerzy w kraju otrzymają wymagane materiały w uzgodnionych terminach.

Fremis podkreśla, że DB Schenker został wybrany ze względu na szerokie logistyczne know-how, doświadczenie na rynku motoryzacyjnym oraz wysoki poziom usług. „DB Schenker zaoferował rozwiązanie PDC, które było kompleksowe i najlepiej odpowiadało naszym potrzebom” – dodaje Fremis.

„Operator logistyczny dokładnie zrozumiał poziom usług, jaki chcieliśmy osiągnąć, a nawet zaangażował Project Managera z Porsche Korea Południowa do wsparcia naszego projektu” – wyjaśnia George Fremis.

DB Schenker zarządza dla Porsche składowaniem części, zapasami, kompletacją i pakowaniem oraz wysyłką do ostatecznego miejsca przeznaczenia (w Kanadzie). Oczekuje się, że w pierwszym roku działalności nowe centrum dostarczy około 282 000 zamówień.

„Nasz zespół w Kanadzie jest zachwycony, że może być częścią rozwijającej się globalnej sieci Porsche. Postrzegamy naszą rolę jako ważne ogniwo umożliwiające poprawę Driver Experience, czyli komfortu jazdy, poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie. Ostatecznie zamierzamy realizować naszą misję, by stać się najbardziej zaufanym i cenionym partnerem w łańcuchu dostaw” – mówi Brad Samson, Site Manager DB Schenker Canada.

O firmie DB Schenker Americas

DB Schenker jest jednym z największych dostawców zintegrowanych usług logistycznych w obu Amerykach, zatrudniającym ponad 10 000 pracowników w 123 lokalizacjach i świadczącym usługi dystrybucyjne dla swoich klientów na łącznej powierzchni ponad 2,5 mln metrów kwadratowych. Operator logistyczny jest obecny w obu Amerykach: Argentynie, Brazylii, Kanadzie, Chile, Gwatemali, Meksyku, Panamie, Peru, Stanach Zjednoczonych i Wenezueli. DB Schenker oferuje transport lądowy oraz fracht lotniczy i oceaniczny, a także kompleksowe rozwiązania logistyczne i usługi z zakresu zarządzania globalnym łańcuchem dostaw z jednego źródła. Dzięki współpracy z partnerami z obu Ameryk, DB Schenker zapewnia najlepsze połączenie wiedzy na temat lokalnych praktyk z globalnymi możliwościami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.