Porsche Cars Canada wybiera DB Schenker
Nowe centrum DB Schenker-Porsche dołącza do dwóch innych centrów dystrybucji części, które już działają w Chinach i Korei. W pierwszym roku ma obsłużyć około 282 tys. zamówień.
Porsche Cars Canada, przedstawiciel marki znanej z uwielbianych na całym świecie samochodów sportowych i SUV-ów, wybrał DB Schenker Canada do obsługi swojego nowego centrum dystrybucji części w Mississauga w Ontario.
Przez najbliższe trzy lata globalny dostawca usług logistycznych będzie współpracował z producentem wysokiej klasy samochodów, aby poprowadzić udoskonalony proces logistyczny, dostosowany do potrzeb najbardziej wymagających klientów Porsche.
„Im szybciej dokonamy napraw i przywrócimy samochody naszych klientów na drogę, tym lepiej. DB Schenker rozumie ten sposób myślenia i naszą markę, dlatego doskonale pasuje do naszego nowego obiektu” – mówi George Fremis, Manager, Parts Operations & Logistics, Porsche Cars Canada.
Efektem dwóch lat planowania jest nowe centrum dystrybucji części (PDC) o powierzchni ok. 16 tys. metrów kwadratowych, z czego ok. 13 tys. metrów kwadratowych to część obsługiwana przez DB Schenker. Pozostała powierzchnia zostanie wykorzystana jako krajowe centrum szkoleniowe, magazyn pojazdów testowych i potencjalnie „Porsche Classic Café”, czyli miejsce, w którym można zaprezentować markę, innowacje i spotkać się z klientami.
Jest to trzeci na świecie projekt PDC realizowany wspólnie z firmą Porsche, która współpracuje z DB Schenker także w Chinach i w Korei Południowej. Wcześniej kanadyjskie centra Porsche otrzymywały części zamienne i akcesoria od jednego z trzech zakładów PDC w Stanach Zjednoczonych. Według George’a Fremisa producent samochodów chciał skrócić czas realizacji zamówień części zamiennych i jednocześnie zwiększyć poziom usług na rosnącym rynku kanadyjskim.
Operacja przeniesienia rozpoczęła się na początku października, kiedy to DB Schenker Canada zapewnił, że wszyscy dealerzy w kraju otrzymają wymagane materiały w uzgodnionych terminach.
Fremis podkreśla, że DB Schenker został wybrany ze względu na szerokie logistyczne know-how, doświadczenie na rynku motoryzacyjnym oraz wysoki poziom usług. „DB Schenker zaoferował rozwiązanie PDC, które było kompleksowe i najlepiej odpowiadało naszym potrzebom” – dodaje Fremis.
„Operator logistyczny dokładnie zrozumiał poziom usług, jaki chcieliśmy osiągnąć, a nawet zaangażował Project Managera z Porsche Korea Południowa do wsparcia naszego projektu” – wyjaśnia George Fremis.
DB Schenker zarządza dla Porsche składowaniem części, zapasami, kompletacją i pakowaniem oraz wysyłką do ostatecznego miejsca przeznaczenia (w Kanadzie). Oczekuje się, że w pierwszym roku działalności nowe centrum dostarczy około 282 000 zamówień.
„Nasz zespół w Kanadzie jest zachwycony, że może być częścią rozwijającej się globalnej sieci Porsche. Postrzegamy naszą rolę jako ważne ogniwo umożliwiające poprawę Driver Experience, czyli komfortu jazdy, poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie. Ostatecznie zamierzamy realizować naszą misję, by stać się najbardziej zaufanym i cenionym partnerem w łańcuchu dostaw” – mówi Brad Samson, Site Manager DB Schenker Canada.
O firmie DB Schenker Americas
DB Schenker jest jednym z największych dostawców zintegrowanych usług logistycznych w obu Amerykach, zatrudniającym ponad 10 000 pracowników w 123 lokalizacjach i świadczącym usługi dystrybucyjne dla swoich klientów na łącznej powierzchni ponad 2,5 mln metrów kwadratowych. Operator logistyczny jest obecny w obu Amerykach: Argentynie, Brazylii, Kanadzie, Chile, Gwatemali, Meksyku, Panamie, Peru, Stanach Zjednoczonych i Wenezueli. DB Schenker oferuje transport lądowy oraz fracht lotniczy i oceaniczny, a także kompleksowe rozwiązania logistyczne i usługi z zakresu zarządzania globalnym łańcuchem dostaw z jednego źródła. Dzięki współpracy z partnerami z obu Ameryk, DB Schenker zapewnia najlepsze połączenie wiedzy na temat lokalnych praktyk z globalnymi możliwościami.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.