Porsche Cars Canada wybiera DB Schenker
Nowe centrum DB Schenker-Porsche dołącza do dwóch innych centrów dystrybucji części, które już działają w Chinach i Korei. W pierwszym roku ma obsłużyć około 282 tys. zamówień.
Porsche Cars Canada, przedstawiciel marki znanej z uwielbianych na całym świecie samochodów sportowych i SUV-ów, wybrał DB Schenker Canada do obsługi swojego nowego centrum dystrybucji części w Mississauga w Ontario.
Przez najbliższe trzy lata globalny dostawca usług logistycznych będzie współpracował z producentem wysokiej klasy samochodów, aby poprowadzić udoskonalony proces logistyczny, dostosowany do potrzeb najbardziej wymagających klientów Porsche.
„Im szybciej dokonamy napraw i przywrócimy samochody naszych klientów na drogę, tym lepiej. DB Schenker rozumie ten sposób myślenia i naszą markę, dlatego doskonale pasuje do naszego nowego obiektu” – mówi George Fremis, Manager, Parts Operations & Logistics, Porsche Cars Canada.
Efektem dwóch lat planowania jest nowe centrum dystrybucji części (PDC) o powierzchni ok. 16 tys. metrów kwadratowych, z czego ok. 13 tys. metrów kwadratowych to część obsługiwana przez DB Schenker. Pozostała powierzchnia zostanie wykorzystana jako krajowe centrum szkoleniowe, magazyn pojazdów testowych i potencjalnie „Porsche Classic Café”, czyli miejsce, w którym można zaprezentować markę, innowacje i spotkać się z klientami.
Jest to trzeci na świecie projekt PDC realizowany wspólnie z firmą Porsche, która współpracuje z DB Schenker także w Chinach i w Korei Południowej. Wcześniej kanadyjskie centra Porsche otrzymywały części zamienne i akcesoria od jednego z trzech zakładów PDC w Stanach Zjednoczonych. Według George’a Fremisa producent samochodów chciał skrócić czas realizacji zamówień części zamiennych i jednocześnie zwiększyć poziom usług na rosnącym rynku kanadyjskim.
Operacja przeniesienia rozpoczęła się na początku października, kiedy to DB Schenker Canada zapewnił, że wszyscy dealerzy w kraju otrzymają wymagane materiały w uzgodnionych terminach.
Fremis podkreśla, że DB Schenker został wybrany ze względu na szerokie logistyczne know-how, doświadczenie na rynku motoryzacyjnym oraz wysoki poziom usług. „DB Schenker zaoferował rozwiązanie PDC, które było kompleksowe i najlepiej odpowiadało naszym potrzebom” – dodaje Fremis.
„Operator logistyczny dokładnie zrozumiał poziom usług, jaki chcieliśmy osiągnąć, a nawet zaangażował Project Managera z Porsche Korea Południowa do wsparcia naszego projektu” – wyjaśnia George Fremis.
DB Schenker zarządza dla Porsche składowaniem części, zapasami, kompletacją i pakowaniem oraz wysyłką do ostatecznego miejsca przeznaczenia (w Kanadzie). Oczekuje się, że w pierwszym roku działalności nowe centrum dostarczy około 282 000 zamówień.
„Nasz zespół w Kanadzie jest zachwycony, że może być częścią rozwijającej się globalnej sieci Porsche. Postrzegamy naszą rolę jako ważne ogniwo umożliwiające poprawę Driver Experience, czyli komfortu jazdy, poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie. Ostatecznie zamierzamy realizować naszą misję, by stać się najbardziej zaufanym i cenionym partnerem w łańcuchu dostaw” – mówi Brad Samson, Site Manager DB Schenker Canada.
O firmie DB Schenker Americas
DB Schenker jest jednym z największych dostawców zintegrowanych usług logistycznych w obu Amerykach, zatrudniającym ponad 10 000 pracowników w 123 lokalizacjach i świadczącym usługi dystrybucyjne dla swoich klientów na łącznej powierzchni ponad 2,5 mln metrów kwadratowych. Operator logistyczny jest obecny w obu Amerykach: Argentynie, Brazylii, Kanadzie, Chile, Gwatemali, Meksyku, Panamie, Peru, Stanach Zjednoczonych i Wenezueli. DB Schenker oferuje transport lądowy oraz fracht lotniczy i oceaniczny, a także kompleksowe rozwiązania logistyczne i usługi z zakresu zarządzania globalnym łańcuchem dostaw z jednego źródła. Dzięki współpracy z partnerami z obu Ameryk, DB Schenker zapewnia najlepsze połączenie wiedzy na temat lokalnych praktyk z globalnymi możliwościami.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.