Powrót kultowej terenówki. Nowy Land Rover Defender wraca na oponach Goodyear
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Jaguar Land Rover od wielu lat ściśle współpracuje z Goodyearem w zakresie dostaw opon na oryginalne wyposażenie (OE) do szerokiej gamy swoich modeli. Brytyjska marka po raz kolejny zaufała amerykańskiemu partnerowi i wybrała jego ogumienie dla kultowej terenówki Land Rover Defender, która w 2020 r. powróci w zupełnie nowej generacji.
Niepowstrzymany i nieporównywalny, nowy Land Rover Defender może być wyposażony w opony Goodyear w różnych rozmiarach i specyfikacjach. Klienci mają do wyboru modele Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure lub Wrangler DuraTrac dostępne w rozmiarach 18", 19" i 20".
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure to wszechstronne ogumienie o wielu możliwościach, które pozwoli użytkownikom nowego Land Rovera Defendera cieszyć się bardzo wysokim poziomem komfortu jazdy, a jednocześnie w każdej chwili zjechać z drogi i bez obaw zmierzyć się z terenowymi trasami. Posiada wzmocniony Kevlarem® karkas, który zapewnia wytrzymałość i zapobiega przebiciom oraz perforacji podczas jazdy w terenie. Barki wyposażono w technologię DuraWall, która chroni boki przed uszkodzeniami i pęknięciami, co jest bardzo przydatne podczas jazdy po terenach skalistych. Opona posiada również zoptymalizowany wzór bieżnika, który pozwala na osiągnięcie o 37% większego przebiegu[1] niż średnia opon konkurencji.
Dla klientów, którzy chcą, aby ich pojazdy jeździły jeszcze dalej, Goodyear oferuje dodatkowy poziom terenowych osiągów za sprawą innej wersji ogumienia off-road, Wrangler DuraTrac. W tym modelu zastosowano technologię TractiveGroove™, która zapewnia optymalną trakcję na trudnych nawierzchniach jak błoto i śnieg.
Goodyear partnerem światowej premiery w Namibii
Na potrzeby globalnej premiery nowego Land Rovera Defendera, brytyjska marka stworzyła kompletny program testowy w Namibii, gdzie dziennikarze mogli wypróbować nowego SUV-a na jednych z najtrudniejszych i najbardziej wymagających tras na świecie. To idealne środowisko do sprawdzenia możliwości nowego Defendera. Wszystkie samochody biorące udział w wyprawie były wyposażone w opony Goodyear Wrangler DuraTrac, w rozmiarach 18" i 19", w zależności od konfiguracji poszczególnych samochodów.
[1] Montowane na przedniej i tylnej osi, w porównaniu ze średnimi osiągami trzech konkurencyjnych modeli opon w segmencie SUV/ 4x4. Test został przeprowadzony przez organizację Dekra w grudniu 2016 roku na zlecenie Goodyear. Samochód testowy: Toyota Hilux 2.4- 4x4, rozmiar opon 265/65 R17 112T/S. Miejsce testów: Ośrodek Testowy Dekra (FP01B), Francja. Sprawozdanie/nr testu 16CPB34-389, limit wysokości bieżnika = 1.6 mm we wszystkich rowkach. Na osi przedniej opona Wrangler AT/A jest o 49% lepsza, a na osi tylnej o 25% niż średnia konkurentów, czyli średnio o 37% lepsza niż średnia pozostałych testowanych opon.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.