Premiera Malaguti XTM 50 i XSM 50 – motocykle włoskiej marki premium są już dost
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Połączenie niskiej wagi, dużej zwrotności oraz maksymalnej prędkości na poziomie 45km/h sprawia, że jest to ciekawa propozycja między innymi dla początkujących motocyklistów. Włoską i zgrabną sylwetkę pojazdów docenią zarówno mężczyźni jak i kobiety.
Najnowszy Raport Branży Motoryzacyjnej 2019/2020 jasno pokazuje, że decydując się na jednoślady coraz częściej wybieramy takie o małych i średnich pojemnościach. Wynika to z faktu, że mogą z nich korzystać wszyscy doświadczeni posiadacze prawa jazdy kategorii B.
52% motocykli zarejestrowanych w 2019 roku w Polsce to 125, a liczba ta rośnie niezwykle szybko. Biorąc pod uwagę fakt, że statystycznie użytkownicy motocykli kupują swoje pojazdy na kilka lat, warto zainwestować w markowy sprzęt. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty sklepu 4cv Moto nowe modele Malaguti. Dzięki temu Polacy będą mieli jeszcze większy wybór motocykli o małej pojemności - mówi Sylwester Piwowar z Rider Store.
Nowe modele Malaguti XTM 50 i XSM 50 są lekkie, zwrotne i mają zgrabną sylwetkę. Silnik, w jaki zostały wyposażone modele XTM i XSM to chłodzona cieczą, dwusuwowa, jednocylindrowa jednostka o pojemności skokowej wynoszącej 50 cm3. Generuje ona moc maksymalną wynoszącą 3 konie mechaniczne i w pełni wykorzystuje ustawowy limit 11 kW / 15 KM w tej klasie. Oszczędny silnik, zużywający średnio 2,5 litra benzyny na 100 kilometrów, zasilany jest układem wtrysku paliwa, a przeniesienie napędu odbywa się za pomocą łańcucha na koła zębate.
Te niewielkie i lekkie jednoślady powstały z myślą o wszystkich tych, którzy chcą bezproblemowo poruszać się zarówno w mieście, jak i po bardziej wymagającym terenie. Dzięki swojej niskiej masie (113 kg) i rozmiarom to idealna propozycja dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z motocyklami.
Malaguti XSM 50 to model przede wszystkim dla tych, którzy nigdy wcześniej nie jeździli na motorze. To też dobra alternatywa transportu dla osób, które stawiają na wygodne i szybkie przemieszczanie się w mieście. Natomiast Malaguti XTM 50 jest skierowany dla tych, którzy interesują się off-roadem lub po prostu zaczynają jeździć w trudniejszych warunkach. Można odróżnić go dzięki większym kołom ze specjalnymi terenowymi oponami.
Wszystkie nowe modele to nowoczesne rozwiązania starej bolońskiej szkoły, które wyróżniają się nie tylko jakością ale też ponadczasowym designem. Nowe, dostępne na polskim rynku motocykle są dobrym rozwiązaniem dla osób, które chciałyby spróbować swoich sił na jednośladzie czy to w off-road czy też w miejskiej dżungli.
Dodatkowo 4-6 marca modele Malaguti, a w tym XSM50 pojawią się podczas Motorcycle Show 2020 w PTAK Warsaw Expo. Więc każdy będzie mógł osobiście obejrzeć nowości i przekonać się co potrafią.
Modele Malaguti - XTM i XSM są dostępne w sklepie stacjonarnym Rider Store przy ulicy Wrocławskiej 6 w Warszawie oraz na stronie dystrybutora, firmy 4cv Moto: https://4cvmoto.pl/malaguti/
Film promujący markę Malaguti: https://www.youtube.com/watch?v=CwnFeuGG2Vs
SPECYFIKACJA XTM50/XSM50
- silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
- pojemność skokowa: 50 cm3
- moc: 3 KM przy 6500 obr/min
- system paliwowy: wtrysk elektroniczny
- system chłodzenia: ciecz
- rozrusznik: elektryczny
- przeniesienie napędu: łańcuch
- hamulec przedni: tarczowy
- hamulec tylny: tarczowy
- opona przednia: 21/17
- opona tylna: 18/17
- prędkość maksymalna: 45 km/h
- długość/szerokość/wysokość: 2060x890x1230 mm / 2010x890x1130 mm
- masa: 113 kg
- wysokość siedzenia: 850 mm
- zużycie paliwa: 2,5 l
- normy emisyjne: 56 g/km
- kolor: biały/czerwony, czarny
Cena: 9900 złotych
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.