Komunikaty PR

Rajd Dakar 2024: Goodyear znów dostawcą opon dla Team De Rooy, zwycięzcy z 2023

2023-12-14  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear kontynuuje partnerstwo z Team De Rooy w nadchodzącym Rajdzie Dakar 2024, pełniąc rolę oficjalnego dostawcy opon. Holenderski zespół, zwycięzca Rajdu Dakar 2023 w kategorii ciężarówek, pojedzie znów na wysokiej klasy oponach OFFROAD uzbrojonych w system Goodyear TPMS. System umożliwia śledzenie temperatury i ciśnienia opon w czasie rzeczywistym, co pozwala szybko reagować na wyzwania na trasie, a jego skuteczność została udowodniona w wyścigu w 2023 roku.

Nowa trasa Rajdu Dakar 2024, czyli zupełnie nowe wyzwania

Rajd Dakar wystartuje 5 stycznia z miasta Al-Ula w Arabii Saudyjskiej. W ramach 14-dniowego wydarzenia, obejmującego jeden prolog i dwanaście etapów, zawodnicy będą mieć do pokonania imponujący dystans 5000 km. Trasa będzie prowadziła przez rozległe tereny Arabii Saudyjskiej aż do Yanbu na wybrzeżu Morza Czerwonego. Warto zauważyć, że 60% szlaku stanowią całkowicie nowe odcinki, co oznacza dla zawodników zupełnie nowe wyzwania i doświadczenia.

Team De Rooy wystawi w Rajdzie Dakar 2024 trzy ciężarówki w składzie:

  • #600 Boss Machinery Team De Rooy FPT: pilot/kierowca Janus van Kasteren Jr., nawigator Marcel Snijders, i mechanik Darek Rodewald, którzy będą bronić tytułu;
  • #622 Becx Competition Team De Rooy FPT: pilot/kierowca Michiel Becx, nawigator Edwin Kuijpers, i mechanik Wuf van Ginkel, zwycięzcy Rajdu Maroko 2023 z apetytem na kolejne trofeum;
  • #618 Żeński Zespół De Rooy FPT: za kierownicą zasiądzie Anja van Loon, rolę nawigatorki będzie pełnić Floor Maten, a mechanika Marije van Ettekoven. Panie mają na swoim koncie udaną współpracę w Rajdzie Maroka, a teraz zapiszą się w historii jako pierwszy holenderski zespół żeński biorący udział w Rajdzie Dakar.

Opony Goodyear i system TPMS utorują drogę do zwycięstwa

Zdając sobie sprawę z ważnej roli opon w Rajdzie Dakar, Team De Rooy po raz kolejny wybrał produkty Goodyear OFFROAD, które zapewniają wytrzymałość i przyczepność w różnych warunkach terenowych, w tym podczas jazdy po piasku, skałach, na stromych wzniesieniach i zjazdach. Konstrukcja opon Goodyear OFFROAD zmniejsza wytwarzanie ciepła przy dużych prędkościach, co zapewnia trwałość w ekstremalnych warunkach panujących na pustyniach Arabii Saudyjskiej.

Ponadto Goodyear płynnie zintegrował swój system TPMS z ciężarówkami Team De Rooy, aby zapewnić ciągłe monitorowanie poziomu ciśnienia i temperatury w oponach. Ten krok pozwoli zespołowi dynamiczne reagować na pojawiające się wyzwania, zmniejszając ryzyko dłuższych przestojów. Ma to kluczowe znaczenie, ponieważ każdy przestój może potencjalnie skutkować utratą cennego czasu w klasyfikacji ogólnej rajdu. Ponadto, w oparciu o ocenę warunków drogowych i osiągów opon w czasie rzeczywistym, zespół będzie mógł płynnie modyfikować swoją rajdową strategię, zwiększając szansę na końcowy sukces.

Zaangażowanie Goodyeara w sporty motorowe

Goodyear, kontynuując swoją współpracę z Team De Rooy w Rajdzie Dakar, ponownie demonstruje swoje długotrwałe zaangażowanie w motorsport. Ta współpraca nie tylko umacnia pozycję firmy jako lidera w branży, ale także służy jako platforma testowa dla rozwoju nowych technologii i produktów. Marka angażuje się również w wyścigi ciężarówek, pełniąc rolę sponsora tytularnego Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC).

„Cieszymy się na kolejną współpracę w ramach Rajdu Dakar 2024. Nasze zaawansowane opony terenowe, wzmocnione systemem Goodyear TPMS, będą kluczowym wsparciem dla Team De Rooy na tej ekstremalnej trasie. Życzymy zawodnikom powodzenia. W poprzednich zmaganiach, dostarczone przez nas rozwiązania miały istotny wkład w sukces zespołu, to obiecujący prognostyk przed kolejnym rajdem. Z niecierpliwością oczekujemy równie wyjątkowych wyników w styczniu,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor marketingu w Goodyear ds. opon użytkowych w Europie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.