Samochód elektryczny w pakiecie z ładowarką od Arval i EVBox
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval Service Lease Polska, lider na rynku wynajmu długoterminowego pojazdów z pełną obsługą, dostarcza klientom samochody elektryczne wraz z inteligentnymi ładowarkami. Pakiet, samochód i ładowarka, jest oferowany zgodnie z ideą kompleksowej obsługi one-stop-shop. Produkt powstał we współpracy z firmą EVBox. Jest ona częścią grupy energetycznej ENGIE, z którą Arval realizuje międzynarodową umowę na wspólne tworzenie elektromobilnych pakietów usług.
Dostępność infrastruktury ładowania jest jedną z barier spowalniających rozwój elektromobilności w Polsce, a potencjalni użytkownicy pojazdów elektrycznych mają obawy dotyczące tego, jak i gdzie można ładować auto elektryczne. Arval daje odpowiedź najprostszą z możliwych – można to robić w domu lub w firmie.
Arval nie tylko przeprowadza klienta przez proces wyboru pojazdu odpowiedniego do jego potrzeb. Wspólnie z EVBox, dostawcą infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych, doradza też w doborze i montażu odpowiedniej ładowarki. Urządzenie, podobnie jak samochód, może być finansowane z pomocą Arval.
- Dostępność stacji paliw jest powszechna, ale nikt nie ma w garażu własnego dystrybutora. Ładowarkę może mieć każdy. Komfort posiadania „elektryka” przebija pod tym względem tradycyjnie napędzane auta. Dostarczane razem z samochodem inteligentne ładowarki są unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku. Zarządzają mocą ładowania pojazdu, dostosowując ją do możliwości przyłącza energetycznego oraz uwzględniają pobór mocy przez inne urządzenia. To bardzo ważne, szczególnie w przypadku instalacji ładowarki w domu użytkownika pojazdu, ponieważ pozwala na ograniczenie kosztów – mówi Radosław Kitala, Konsultant w Arval Service Lease Polska. Razem z ładowarką oferowany jest również system kontrolno-rozliczeniowy, umożliwiający raportowanie o zużytej energii np. na potrzeby rozliczenia z pracodawcą, który zapewnia służbowy samochód elektryczny.
Po analizie potrzeb klienta, eksperci Arval doradząją, jaką ładowarkę należy wybrać. Dostępne są urządzenia o mocy ładowania od 3,7 kW do 2x22 kW. Klienci otrzymują ofertę finansowania urządzeń w formie leasingu, a umowy finansowania ładowarek zawierane są na okres od 36 do 60 miesięcy. Własna infrastruktura i zasięg obecnie dostępnych elektryków powodują, że użytkownicy praktycznie nie mają potrzeby korzystania z zewnętrznych ładowarek w innych przypadkach, niż dalekie podróże. To także sposób na znaczne oszczędności, szczególnie jeśli samochody ładowane są w nocy, gdy obowiązują niższe taryfy za energię.
Wspólna oferta Arval i EVBox została uznana za najlepszy produkt w kategorii „Elektromobilność: finansowanie niskoemisyjnego transportu” w konkursie Fleet Derby, organizowanym przez branżowy magazyn „Fleet”.
– Trendu związanego z elektromobilnością nie można zatrzymać. Co więcej w Polsce możliwe jest przyspieszenie przesiadania się na ekologiczne samochody, ponieważ Ministerstwo Klimatu ogłosiło w połowie czerwca nowy pakiet dopłat do zakupu pojazdów elektrycznych. Przedsiębiorcy mogli wnioskować o wsparcie w wysokości 25 tys. zł, a osoby fizyczne o prawie 19 tys. zł – mówi Radosław Kitala, przedstawiciel Arval Mobility Observatory w Polsce..
Zgodnie z najnowszymi danymi Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA), w pierwszym kwartale 2020 r. udział samochodów elektrycznych w sprzedaży wszystkich pojazdów w Europie zwiększył się niemal do 7% wobec 3% rok wcześniej, a sprzedaż takich aut w pierwszym kwartale podwoiła się rok do roku.
85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear
Europejska premiera Mazdy CX-80
Kobiety potrzebne od zaraz: branża motoryzacyjna traci przez stereotypy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.