Samochody elektryczne premium hitem wśród firm
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval Service Lease Polska w najtrudniejszym okresie roku, spowodowanym pandemią, zwiększył flotę wynajmowanych samochodów elektrycznych. Lider rynku długoterminowego wynajmu pojazdów, należący do grupy BNP Paribas, od kwietnia do lipca pozyskał najemców na całą dostępną pulę w pełni elektrycznego modelu Jaguar I-Pace. Ze względu na duże zainteresowanie klientów autami elektrycznymi z segmentu premium Arval poszerzył właśnie ofertę o Mercedesa EQC.
Oferta Jaguarów I-Pace była skierowana do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w tym także do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Samochody można było zamawiać zdalnie, przez stronę www.arval.pl, z opcją dostawy do klienta. Luksusowe auta elektryczne pojawiły się w ofercie Arval, by zbadać zainteresowanie klientów. Ta nowość zbiegła się w czasie z pierwszymi miesiącami pandemii COVID-19, okresem „społecznej kwarantanny” i niepewności dotyczącej sytuacji gospodarczej. Wbrew obawom o spowolnienie na rynku wynajmu długoterminowego, spowodowanym pandemią COVID-19, cała dostępna pula pojazdów została szybko zarezerwowana, zaś Arval zdecydował o wprowadzeniu do oferty kolejnych elektrycznych samochodów premium.
– Nie zakładaliśmy, że oferta elektrycznych aut premium tak szybko znajdzie najemców. Ponieważ test powiódł się bardzo dobrze, będziemy oferować klientom kolejne modele o podobnych parametrach – na początek Mercedesa EQC. Zainteresowanie elektrykami z wyższej półki wynika często z tego, że samochody te mają dużo większy zasięg niż tańsze modele. Warto zauważyć, że w całej Europie właśnie segment premium oraz auta elektryczne najlepiej broniły się przed spadkami sprzedaży związanymi z pandemią – mówiRadosław Kitala, Consultant & Arval Mobility Observatory w Arval Service Lease Polska.
Wynajem długoterminowy pojazdów to rozwiązanie chętnie wybierane przez firmy i osoby zainteresowane samochodami elektrycznymi. Taka forma korzystania z pojazdu to sposób użytkowanie auta w firmie, jak w potrzeby danej firmy wpisuje się takie auto.
- Klient, który zdecyduje się na wynajem długoterminowy elektrycznego samochodu nie musi martwić się o serwisowanie pojazdu, ubezpieczenie go ani o utratę wartości. Po zakończeniu umowy może przesiąść się do nowego auta – mówi Radosław Kitala.
Mercedesy EQC dostępne będą dla klientów Arval od listopada w cenie od 2897 zł netto miesięcznie.
Kolejna edycja Formula Student Poland za nami! FORVIA sponsorem wydarzenia
Nowe Audi Q6 e-tron na oponach Goodyear
PETRONAS powraca na targi Automechanika 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.