Samochody elektryczne premium hitem wśród firm
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval Service Lease Polska w najtrudniejszym okresie roku, spowodowanym pandemią, zwiększył flotę wynajmowanych samochodów elektrycznych. Lider rynku długoterminowego wynajmu pojazdów, należący do grupy BNP Paribas, od kwietnia do lipca pozyskał najemców na całą dostępną pulę w pełni elektrycznego modelu Jaguar I-Pace. Ze względu na duże zainteresowanie klientów autami elektrycznymi z segmentu premium Arval poszerzył właśnie ofertę o Mercedesa EQC.
Oferta Jaguarów I-Pace była skierowana do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w tym także do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Samochody można było zamawiać zdalnie, przez stronę www.arval.pl, z opcją dostawy do klienta. Luksusowe auta elektryczne pojawiły się w ofercie Arval, by zbadać zainteresowanie klientów. Ta nowość zbiegła się w czasie z pierwszymi miesiącami pandemii COVID-19, okresem „społecznej kwarantanny” i niepewności dotyczącej sytuacji gospodarczej. Wbrew obawom o spowolnienie na rynku wynajmu długoterminowego, spowodowanym pandemią COVID-19, cała dostępna pula pojazdów została szybko zarezerwowana, zaś Arval zdecydował o wprowadzeniu do oferty kolejnych elektrycznych samochodów premium.
– Nie zakładaliśmy, że oferta elektrycznych aut premium tak szybko znajdzie najemców. Ponieważ test powiódł się bardzo dobrze, będziemy oferować klientom kolejne modele o podobnych parametrach – na początek Mercedesa EQC. Zainteresowanie elektrykami z wyższej półki wynika często z tego, że samochody te mają dużo większy zasięg niż tańsze modele. Warto zauważyć, że w całej Europie właśnie segment premium oraz auta elektryczne najlepiej broniły się przed spadkami sprzedaży związanymi z pandemią – mówiRadosław Kitala, Consultant & Arval Mobility Observatory w Arval Service Lease Polska.
Wynajem długoterminowy pojazdów to rozwiązanie chętnie wybierane przez firmy i osoby zainteresowane samochodami elektrycznymi. Taka forma korzystania z pojazdu to sposób użytkowanie auta w firmie, jak w potrzeby danej firmy wpisuje się takie auto.
- Klient, który zdecyduje się na wynajem długoterminowy elektrycznego samochodu nie musi martwić się o serwisowanie pojazdu, ubezpieczenie go ani o utratę wartości. Po zakończeniu umowy może przesiąść się do nowego auta – mówi Radosław Kitala.
Mercedesy EQC dostępne będą dla klientów Arval od listopada w cenie od 2897 zł netto miesięcznie.
Ulepszony czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint do dokładniejszej kontroli opon
Kolejna edycja Formula Student Poland za nami! FORVIA sponsorem wydarzenia
Nowe Audi Q6 e-tron na oponach Goodyear
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.