Komunikaty PR

Samochody elektryczne premium hitem wśród firm

2020-08-31  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania JPG ( 0.15 MB )

Arval Service Lease Polska w najtrudniejszym okresie roku, spowodowanym pandemią, zwiększył flotę wynajmowanych samochodów elektrycznych. Lider rynku długoterminowego wynajmu pojazdów, należący do grupy BNP Paribas, od kwietnia do lipca pozyskał najemców na całą dostępną pulę w pełni elektrycznego modelu Jaguar I-Pace. Ze względu na duże zainteresowanie klientów autami elektrycznymi z segmentu premium Arval poszerzył właśnie ofertę o Mercedesa EQC.

Oferta Jaguarów I-Pace była skierowana do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w tym także do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Samochody można było zamawiać zdalnie, przez stronę www.arval.pl, z opcją dostawy do klienta. Luksusowe auta elektryczne pojawiły się w ofercie Arval, by zbadać zainteresowanie klientów. Ta nowość zbiegła się w czasie z pierwszymi miesiącami pandemii COVID-19, okresem „społecznej kwarantanny” i niepewności dotyczącej sytuacji gospodarczej. Wbrew obawom o spowolnienie na rynku wynajmu długoterminowego, spowodowanym pandemią COVID-19, cała dostępna pula pojazdów została szybko zarezerwowana, zaś Arval zdecydował o wprowadzeniu do oferty kolejnych elektrycznych samochodów premium.

– Nie zakładaliśmy, że oferta elektrycznych aut premium tak szybko znajdzie najemców. Ponieważ test powiódł się bardzo dobrze, będziemy oferować klientom kolejne modele o podobnych parametrach – na początek Mercedesa EQC. Zainteresowanie elektrykami z wyższej półki wynika często z tego, że samochody te mają dużo większy zasięg niż tańsze modele. Warto zauważyć, że w całej Europie właśnie segment premium oraz auta elektryczne najlepiej broniły się przed spadkami sprzedaży związanymi z pandemią – mówiRadosław Kitala, Consultant & Arval Mobility Observatory w Arval Service Lease Polska

Wynajem długoterminowy pojazdów to rozwiązanie chętnie wybierane przez firmy i osoby zainteresowane samochodami elektrycznymi. Taka forma korzystania z pojazdu to sposób użytkowanie auta w firmie, jak w potrzeby danej firmy wpisuje się takie auto.

Klient, który zdecyduje się na wynajem długoterminowy elektrycznego samochodu nie musi martwić się o serwisowanie pojazdu, ubezpieczenie go ani o utratę wartości. Po zakończeniu umowy może przesiąść się do nowego auta – mówi Radosław Kitala

Mercedesy EQC dostępne będą dla klientów Arval od listopada w cenie od 2897 zł netto miesięcznie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show

After releasing OMODA 5 ICE and the fully electric OMODA 5E variant, the manufacturer is not slowing down. OMODA is preparing to introduce the eagerly awaited OMODA 7 model to the global market.
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
2024-04-30 | 01:00

The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland

Last week, the first OMODA&JAECOO show cars arrived in Poland. The Chinese car manufacturer is preparing to enter the Polish market with its flagship OMODA 5 model, which may happen as early

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.