Komunikaty PR

Samochody elektryczne premium hitem wśród firm

2020-08-31  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania JPG ( 0.15 MB )

Arval Service Lease Polska w najtrudniejszym okresie roku, spowodowanym pandemią, zwiększył flotę wynajmowanych samochodów elektrycznych. Lider rynku długoterminowego wynajmu pojazdów, należący do grupy BNP Paribas, od kwietnia do lipca pozyskał najemców na całą dostępną pulę w pełni elektrycznego modelu Jaguar I-Pace. Ze względu na duże zainteresowanie klientów autami elektrycznymi z segmentu premium Arval poszerzył właśnie ofertę o Mercedesa EQC.

Oferta Jaguarów I-Pace była skierowana do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w tym także do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Samochody można było zamawiać zdalnie, przez stronę www.arval.pl, z opcją dostawy do klienta. Luksusowe auta elektryczne pojawiły się w ofercie Arval, by zbadać zainteresowanie klientów. Ta nowość zbiegła się w czasie z pierwszymi miesiącami pandemii COVID-19, okresem „społecznej kwarantanny” i niepewności dotyczącej sytuacji gospodarczej. Wbrew obawom o spowolnienie na rynku wynajmu długoterminowego, spowodowanym pandemią COVID-19, cała dostępna pula pojazdów została szybko zarezerwowana, zaś Arval zdecydował o wprowadzeniu do oferty kolejnych elektrycznych samochodów premium.

– Nie zakładaliśmy, że oferta elektrycznych aut premium tak szybko znajdzie najemców. Ponieważ test powiódł się bardzo dobrze, będziemy oferować klientom kolejne modele o podobnych parametrach – na początek Mercedesa EQC. Zainteresowanie elektrykami z wyższej półki wynika często z tego, że samochody te mają dużo większy zasięg niż tańsze modele. Warto zauważyć, że w całej Europie właśnie segment premium oraz auta elektryczne najlepiej broniły się przed spadkami sprzedaży związanymi z pandemią – mówiRadosław Kitala, Consultant & Arval Mobility Observatory w Arval Service Lease Polska

Wynajem długoterminowy pojazdów to rozwiązanie chętnie wybierane przez firmy i osoby zainteresowane samochodami elektrycznymi. Taka forma korzystania z pojazdu to sposób użytkowanie auta w firmie, jak w potrzeby danej firmy wpisuje się takie auto.

Klient, który zdecyduje się na wynajem długoterminowy elektrycznego samochodu nie musi martwić się o serwisowanie pojazdu, ubezpieczenie go ani o utratę wartości. Po zakończeniu umowy może przesiąść się do nowego auta – mówi Radosław Kitala

Mercedesy EQC dostępne będą dla klientów Arval od listopada w cenie od 2897 zł netto miesięcznie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Kolejna edycja Formula Student Poland za nami! FORVIA sponsorem wydarzenia Biuro prasowe
2024-09-12 | 09:00

Kolejna edycja Formula Student Poland za nami! FORVIA sponsorem wydarzenia

Pod koniec sierpnia br., na torze Autodromu Słomczyn, po raz drugi w Polsce odbyły się prestiżowe zawody Formula Student. Wydarzenie dedykowane młodym inżynierom i pasjonatom motoryzacji,
Motoryzacja Nowe Audi Q6 e-tron na oponach Goodyear
2024-09-05 | 11:50

Nowe Audi Q6 e-tron na oponach Goodyear

Opony Goodyear zostały wybrane jako fabryczne wyposażenie nowego, w pełni elektrycznego SUV-a premium Audi Q6 e-tron. Homologowane modele opon z serii Eagle F1 Asymmetric (lato) i UltraGrip
Motoryzacja PETRONAS powraca na targi Automechanika 2024
2024-09-05 | 11:00

PETRONAS powraca na targi Automechanika 2024

PETRONAS Lubricants International (PLI) powraca na renomowane targi motoryzacyjne Automechanika, które odbędą się w Messe Frankfurt w Niemczech w dniach 10-14 września. Obchodząca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.