Steinhof z nowym cennikiem i referencjami haków holowniczych na 2021 rok
Steinhof, polski producent haków holowniczych, opracował nowy cennik haków holowniczych na 2021 rok, w którym znalazło się wiele nowych pozycji. Wśród nich znajdują się samochody z roczników produkcji od 2014 do 2020 roku, w tym pojazdy elektryczne np. Audi E-Tron. W aktualnej ofercie wiodącą rolę pełnią kule odkręcane oraz wypinane automatycznie, które cieszą się największą popularnością wśród kierowców ze względu na estetykę oraz łatwość użytkowania.
Najbardziej ekscytującą pozycją w zestawieniu są haki holownicze do wspomnianego elektrycznego Audi E-Tron. Numery katalogowe producenta dla tego pojazdu to A-119 (od 09.2018) oraz A-120 (od 09.2019) dla wersji Sportback. Nowości nie brakuje także w marce BMW, gdzie wprowadzono haki holownicze do wielu odmian modelu X3 oraz X4 (generacje F25 oraz F26, również z napędem X-Drive).
Podobnie jest w przypadku marki Skoda, dla której wprowadzono referencje o numerach S-350, S-351. Odpowiadają one modelowi Octavia, produkowanemu od listopada 2019 roku. Ważną informacją jest także opracowanie haka holowniczego dla samochodu ciężarowego MAN TGE (produkcja od 11.2016 wzwyż). Rozszerzenia oferty doczekały się także marki takie jak Mercedes, Mazda, Volkswagen, Jaguar, Land Rover, Jeep, Peugeot, Opel, Subaru oraz Toyota.
„Wprowadzenie do oferty haków holowniczych do pojazdów elektrycznych takich jak Audi E-Tron jest ważnym krokiem w zakresie kompleksowego pokrycia rynku przez produkty Steinhof. Cieszymy się z opracowania tych rozwiązań, które odpowiadają potrzebom elektromobilności i planujemy już kolejne referencje. Aktualny cennik na 2021 rok znajduje się na stronie: https://steinhof.pl/oferta/haki-holownicze. Wszystkie haki holownicze dostępne są w szerokiej sieci dystrybucji marki Steinhof” – mówi Anna Michałków, z działu marketingu firmy Steinhof.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.