Steinhof z nowym cennikiem i referencjami haków holowniczych na 2021 rok
Steinhof, polski producent haków holowniczych, opracował nowy cennik haków holowniczych na 2021 rok, w którym znalazło się wiele nowych pozycji. Wśród nich znajdują się samochody z roczników produkcji od 2014 do 2020 roku, w tym pojazdy elektryczne np. Audi E-Tron. W aktualnej ofercie wiodącą rolę pełnią kule odkręcane oraz wypinane automatycznie, które cieszą się największą popularnością wśród kierowców ze względu na estetykę oraz łatwość użytkowania.
Najbardziej ekscytującą pozycją w zestawieniu są haki holownicze do wspomnianego elektrycznego Audi E-Tron. Numery katalogowe producenta dla tego pojazdu to A-119 (od 09.2018) oraz A-120 (od 09.2019) dla wersji Sportback. Nowości nie brakuje także w marce BMW, gdzie wprowadzono haki holownicze do wielu odmian modelu X3 oraz X4 (generacje F25 oraz F26, również z napędem X-Drive).
Podobnie jest w przypadku marki Skoda, dla której wprowadzono referencje o numerach S-350, S-351. Odpowiadają one modelowi Octavia, produkowanemu od listopada 2019 roku. Ważną informacją jest także opracowanie haka holowniczego dla samochodu ciężarowego MAN TGE (produkcja od 11.2016 wzwyż). Rozszerzenia oferty doczekały się także marki takie jak Mercedes, Mazda, Volkswagen, Jaguar, Land Rover, Jeep, Peugeot, Opel, Subaru oraz Toyota.
„Wprowadzenie do oferty haków holowniczych do pojazdów elektrycznych takich jak Audi E-Tron jest ważnym krokiem w zakresie kompleksowego pokrycia rynku przez produkty Steinhof. Cieszymy się z opracowania tych rozwiązań, które odpowiadają potrzebom elektromobilności i planujemy już kolejne referencje. Aktualny cennik na 2021 rok znajduje się na stronie: https://steinhof.pl/oferta/haki-holownicze. Wszystkie haki holownicze dostępne są w szerokiej sieci dystrybucji marki Steinhof” – mówi Anna Michałków, z działu marketingu firmy Steinhof.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.