Komunikaty PR

Toyoty z 2023 roku ze specjalnym finansowaniem Toyota Financial Services

2024-02-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Financial Services do 4 marca 2024 roku na specjalnych, promocyjnych warunkach umożliwia sfinansowanie nabycia wybranych nowych samochodów marki Toyota z rocznika 2023. Fani motoryzacji, zarówno indywidualni, jak i firmowi, zyskują możliwość posiadania nowoczesnego, przyjaznego środowisku auta na preferencyjnych warunkach finansowych – jest to kolejny krok do zrównoważonego rozwoju motoryzacji w Polsce.

Toyota Financial Services (TFS) będąca marką usług finansowych skupiającą ofertę Toyota Bank i Toyota Leasing, uruchomiła specjalne oferty finansowania modeli nowych aut koncernu Toyota w ramach wyprzedaży rocznika 2023. Promocja dotyczy wybranych modeli: Nowa Toyota C-HR, Toyota Camry oraz Toyota Corolla Touring Sports.

- Oferowane przez nas specjalne warunki finansowania to nie tylko dobra możliwość zakupu wymarzonego pojazdu w obniżonej cenie w ramach Wyprzedaży rocznika, ale również możliwość skorzystania z okazyjnych warunków finansowania – konkurencyjne RRSO, obniżone oprocentowanie oraz atrakcyjne opcje dodatkowe, dostępne zarówno dla klientów prywatnych, jak i przedsiębiorców. Poprzez naszą specjalną ofertę zapewniamy elastyczność i komfort podczas procesu zakupowego i późniejszego użytkowania auta – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Financial Services.

Finansowanie aut marki Toyota: Nowa Toyota C-HR, Toyota Camry oraz Toyota Corolla Touring Sports z Wyprzedaży Rocznika 2023:

Kredyt Jednoratowy 0%

Od 9 lutego 2024 r. Toyota Bank oferuje promocyjną ofertę kredytową dla wybranych modeli marki Toyota objętych Wyprzedażą 2023.

Nowa promocja Kredytu Jednoratowego skierowana jest wyłącznie do konsumentów, którzy chcieliby sfinansować zakup takich modeli jak Nowa Toyota C-HR, Toyota Corolla Touring Sports oraz Toyota Camry (auta wyłącznie z roku produkcji 2023).

Oferta wyróżnia się zerowym oprocentowaniem nominalnym oraz obniżoną prowizją, która wynosi maksymalnie 5%

Leasing 102,5% + GAP

Toyota Leasing przygotowała specjalną ofertę leasingu operacyjnego dla przedsiębiorców. Do 4 marca nabycie samochodu Nowa Toyota C-HR, Toyota Camry oraz Toyota Corolla Touring Sports na potrzeby firmowe jest możliwe w ramach 24 miesięcznej umowy leasingu operacyjnego z sumą opłat od 102,5% ceny samochodu z rocznika wyprzedaży 2023 pojazdu plus wykupienie obowiązkowego ubezpieczenia GAP. Oferta wymaga wpłaty własnej na poziomie 45%. wartości pojazdu.

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Jednoratowego w promocji „Kredyt Jednoratowy 0%”  na zakup nowego samochodu w cenie 130 103,00 zł, wpłata własna 65 051,50 zł, czas obowiązywania umowy 12 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 5,00 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 65 051,50 zł,

całkowita kwota do zapłaty 68 304,08 zł, oprocentowanie stałe 0,00 %, całkowity koszt kredytu 3 252,58 (w tym prowizja 5,00 % (3 252,58 zł) odsetki 0,00 zł), jedna rata płatna jednorazowo w 12 miesiącu umowy w wysokości 68 304,08 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-02-08 na reprezentatywnym przykładzie.

Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Produkt „Leasing 102,5% + GAP” - to umowa leasingu operacyjnego z sumą opłat od 102,5% ceny pojazdu i obowiązkowym ubezpieczeniem GAP. Dotyczy on modeli wyprzedażowych Toyoty z roku produkcji 2023 tj. Camry, Corolla TS oraz nowy model C-HR. Produkt dostępny od dnia 09.02.2024 r. do 04.03.2024 lub do wyczerpania liczby pojazdów. Szczegóły u Dilerów Toyoty. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz ma charakter wyłącznie informacyjny i przeznaczony jest wyłącznie dla przedsiębiorców. Finansującym jest Toyota Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.