Komunikaty PR

Wirtualne wejście: Goodyear debiutuje w świecie e-wyścigów

2020-06-09  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.33 MB )

W tym sezonie Goodyear powrócił do mistrzostw świata w sportach motorowych wygrywając w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC) i nawiązując nową współpracę z WTCR – Pucharem Świata FIA Samochodów Turystycznych. W tym miesiącu dalsze zmagania będą kontynuowane w formie wirtualnej.

W związku z tym, że zespoły i kibice z niecierpliwością oczekują na wznowienie sezonów sportów motorowych, branża i szersza społeczność gromadzą się w wirtualnych symulatorach e-sportu, aby wypełnić lukę. E-sport miał już swoich zwolenników, niemniej popularyzacja przystępnych, przyjaznych dla kibiców wyścigów rozgrywanych na symulatorach okazała się ogromnym sukcesem. Kierowcy rywalizują ze sobą online, korzystając z ustawień symulatora we własnych domach, a fani z całego świata mogą śledzić ich zmagania na żywo, tak jak w prawdziwym wyścigu.

Rozbudowując dotychczasową współpracę z wiodącymi mistrzostwami wyścigowymi, Goodyear bierze udział w wirtualnych wydarzeniach sportów motorowych WTCR i 24-godzinnym wyścigu Le Mans. W związku z tym, że marka jest jedynym dostawcą opon do WTCR, wirtualne opony Goodyear pojawią się na wyposażeniu wszystkich aut biorących udział w e-serii mistrzostw, które rozpoczną się już w najbliższą niedzielę 14 czerwca. Tym samym opony Goodyear Eagle F1 SuperSport zadebiutują w wyścigach samochodów turystycznych na najwyższym światowym poziomie, wyprzedzając pierwsze prawdziwe zmagania w tym roku.

Również w weekend 13-14 czerwca, podczas historycznego 24-godzinego wyścigu Le Mans, po raz pierwszy zostanie zaprezentowany branding marki Goodyear towarzyszący wyścigom, który następnie pojawi się podczas prawdziwych zmagań we wrześniu. ‘24-godzinny Le Mans Virtual’ to wyścig e-sportowy, który odbędzie się w dniu pierwotnie przewidzianym na 88. edycję prawdziwego francuskiego klasyka wyścigów długodystansowych.

Ben Crawley, dyrektor ds. sportów motorowych, powiedział: „E-sporty zanotowały ogromny wzrost popularności podczas kwarantanny. Przewidujemy, że nawet gdy rozpoczną się prawdziwe wyścigi e-sporty będą nadal się rozwijać, ponieważ naprawdę łączą fanów z bohaterami zmagań. W dłuższej perspektywie będziemy szukać sposobów na wprowadzenie do e-sportów decyzji o wyborze opon i strategii pitstopu, pomagając programistom dokładnie odwzorować rzeczywiste osiągi opon wyścigowych Goodyear. W perspektywie krótkoterminowej jest to dla nas okazja, aby nawiązać kontakt z fanami i przenieść naszą markę do szybko rozwijającego się wirtualnego świata wyścigów”.

Przed tym e-sportowym debiutem w mistrzostwach świata Goodyear był już obecny w wirtualnych Europejskich Mistrzostwach Samochodów Ciężarowych (European Truck Digital Racing Challenge) oraz lidze eNASCAR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.