Wirtualne wejście: Goodyear debiutuje w świecie e-wyścigów
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W tym sezonie Goodyear powrócił do mistrzostw świata w sportach motorowych wygrywając w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC) i nawiązując nową współpracę z WTCR – Pucharem Świata FIA Samochodów Turystycznych. W tym miesiącu dalsze zmagania będą kontynuowane w formie wirtualnej.
W związku z tym, że zespoły i kibice z niecierpliwością oczekują na wznowienie sezonów sportów motorowych, branża i szersza społeczność gromadzą się w wirtualnych symulatorach e-sportu, aby wypełnić lukę. E-sport miał już swoich zwolenników, niemniej popularyzacja przystępnych, przyjaznych dla kibiców wyścigów rozgrywanych na symulatorach okazała się ogromnym sukcesem. Kierowcy rywalizują ze sobą online, korzystając z ustawień symulatora we własnych domach, a fani z całego świata mogą śledzić ich zmagania na żywo, tak jak w prawdziwym wyścigu.
Rozbudowując dotychczasową współpracę z wiodącymi mistrzostwami wyścigowymi, Goodyear bierze udział w wirtualnych wydarzeniach sportów motorowych WTCR i 24-godzinnym wyścigu Le Mans. W związku z tym, że marka jest jedynym dostawcą opon do WTCR, wirtualne opony Goodyear pojawią się na wyposażeniu wszystkich aut biorących udział w e-serii mistrzostw, które rozpoczną się już w najbliższą niedzielę 14 czerwca. Tym samym opony Goodyear Eagle F1 SuperSport zadebiutują w wyścigach samochodów turystycznych na najwyższym światowym poziomie, wyprzedzając pierwsze prawdziwe zmagania w tym roku.
Również w weekend 13-14 czerwca, podczas historycznego 24-godzinego wyścigu Le Mans, po raz pierwszy zostanie zaprezentowany branding marki Goodyear towarzyszący wyścigom, który następnie pojawi się podczas prawdziwych zmagań we wrześniu. ‘24-godzinny Le Mans Virtual’ to wyścig e-sportowy, który odbędzie się w dniu pierwotnie przewidzianym na 88. edycję prawdziwego francuskiego klasyka wyścigów długodystansowych.
Ben Crawley, dyrektor ds. sportów motorowych, powiedział: „E-sporty zanotowały ogromny wzrost popularności podczas kwarantanny. Przewidujemy, że nawet gdy rozpoczną się prawdziwe wyścigi e-sporty będą nadal się rozwijać, ponieważ naprawdę łączą fanów z bohaterami zmagań. W dłuższej perspektywie będziemy szukać sposobów na wprowadzenie do e-sportów decyzji o wyborze opon i strategii pitstopu, pomagając programistom dokładnie odwzorować rzeczywiste osiągi opon wyścigowych Goodyear. W perspektywie krótkoterminowej jest to dla nas okazja, aby nawiązać kontakt z fanami i przenieść naszą markę do szybko rozwijającego się wirtualnego świata wyścigów”.
Przed tym e-sportowym debiutem w mistrzostwach świata Goodyear był już obecny w wirtualnych Europejskich Mistrzostwach Samochodów Ciężarowych (European Truck Digital Racing Challenge) oraz lidze eNASCAR.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.