Komunikaty PR

WyższeStawki.pl – nowa marka na rynku, która wspiera warsztaty samochodowe

2021-12-14  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojtek Oleksiejuk
Somebetter.pl

Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl

Marka WyższeStawki.pl zajmuje się kompleksowym wsparciem warsztatów samochodowych w procesie zwiększania rentowności. Właściciele serwisów samochodowych, na pewnym etapie współpracy z firmą ubezpieczeniową, muszą zmagać się z niedopłatami do wcześniej wycenionych zleceń naprawy. WyższeStawki.pl oferuje model współpracy, w którym odzyskuje niedopłaty od ubezpieczycieli, angażując własne środki i zespół specjalistów, dzięki czemu właściciele warsztatów nie ponoszą żadnych kosztów, a finalnie po zakończonej sprawie, zwiększają swoje zyski.

Według danych z 2020 r. w Polsce mamy zarejestrowanych ponad 32 miliony pojazdów silnikowych, z czego około 25 milionów stanowią samochody osobowe. Z danych za ten sam rok, według statystyk policji w Polsce doszło do co najmniej 23,500 wypadków drogowych i ponad 382 tysięcy zdarzeń z udziałem samochodów, które kwalifikowały się jako kolizje drogowe. 

W związku z tym wyobraźmy sobie taką sytuację. W centrum jednego z dużych miast dochodzi do kolizji z udziałem dwóch samochodów. Sytuacja bardzo częsta, bo zgodnie z wyżej przytoczonymi statystykami, średnio każdego dnia w Polsce dochodzi do około tysiąca takich mniejszych zdarzeń. Pomijamy w tym wypadku szczegóły dotyczące tego, kto jest winny tej kolizji. Skupiamy się na tym, co następuje dalej.

Osoby poszkodowane, których samochody zostały uszkodzone, przekazują swoje pojazdy do naprawy warsztatom naprawczym. Dzięki temu nie muszą się kompletnie martwić o sposób naprawy, czy rozliczenia z ubezpieczycielem. To warsztat bierze na siebie działania związane z oględzinami pojazdu, ustala zakres uszkodzeń z ubezpieczycielem, zamawia części na swój koszt, dokonuje naprawy. Wszystko bardzo często przy „użyciu" wyspecjalizowanej i przeszkolonej załogi, oraz odpowiednio wyposażonego warsztatu. Następnie klient odbiera naprawiony samochód, z reguły bez świadomości co następuję dalej, jeśli chodzi o rozliczenie pomiędzy warsztatem a ubezpieczycielem. A to, jak się okazuje nie do końca wygląda tak kolorowo. – Mało kto o tym wie, ale to jest bardzo trudny moment dla warsztatu samochodowego. Dlatego, że firma ubezpieczeniowa na samym końcu koryguje kosztorys naprawy do własnego, niestety nieadekwatnego do współczesnych standardów pułapu cenowego – mówi Łukasz Kowalczyk, założyciel firmy WyższeStawki.pl. - W większości warsztaty samochodowe mają zapis w zleceniu naprawy od klienta, że w sytuacji, jeśli nie otrzymają pełnej zapłaty od towarzystwa ubezpieczeniowego, to klient im te pieniądze powinien dopłacić. Nie spotkałem się jednak z sytuacją, aby którykolwiek z nich próbował te pieniądze wyegzekwować od klienta. To mogłoby skutecznie popsuć ich renomę na rynku, ponieważ żaden z nich nie zamierza dopłacać do szkody, która najczęściej zaistniała bez ich winy, a jeśli likwidują z własnej polisy Autocasco, także jest to nieakceptowalne, ponieważ właśnie po to skorzystali z ubezpieczenia. Warsztaty, które nie chcą, albo zwyczajnie nie mają zasobów (np. finansowych)  do walki z ubezpieczycielami zmuszane są więc do wystawiania korekt do faktur uwzględniających niedopłaty. A z czasem wręcz, zrezygnowane, akceptują wyliczenia ubezpieczyciela i wystawiają takie faktury, aby nie tracić czasu na korekty – doprecyzowuje Łukasz Kowalczyk.

W związku z zaistniałą sytuacją rynek potrzebował zmiany, a właściciele warsztatów wsparcia, które skutecznie umożliwiłoby im odzyskiwanie należnych niedopłat. – Nasza usługa skutecznie rozwiązuje ten problem, bez konieczności inwestowania własnych środków i tracenia czasu na przepychanie się z ubezpieczycielami – mówi Kowalczyk. Więc jak to działa? – Mechanizm współpracy z nami jest bardzo prosty, nie wymaga żadnych skomplikowanych procedur. Mówiąc w skrócie najpierw na nasz koszt przeprowadzamy szkolenie pracownikom warsztatu samochodowego m.in. z tego, w jaki sposób przygotować dokumentację szkodową, dlaczego jest to ważne. Następnie gromadzimy dokumenty od warsztatu, weryfikujemy i wyliczamy wartość przedmiotu sporu, którą konsultujemy z warsztatem. Potem rozpoczynają się działania zmierzające do odzyskania niewypłaconej należności od towarzystwa ubezpieczeniowego. Ostatni etap – to wypłata należności dla warsztatu. I dopiero wtedy również i my otrzymujemy wynagrodzenie za usługę, która przypomnę do tego momentu jest zupełnie bezpłatna. Podsumowując dzięki naszym działaniom, warsztat naprawczy, który rozpoczął z nami współpracę zwiększa swoje zyski, nie podejmując przy tym niepotrzebnego ryzyka i co najważniejsze, bez konieczności mrożenia dodatkowych środków finansowych – wyjaśnia założyciel firmy.

Prezes Kowalczyk z optymizmem patrzy w przyszłość. W Polsce wciąż jest mało tak wyspecjalizowanych firm, jak marka WyższeStawki.pl. To stwarza poczucie, że jego firma ma ogromny potencjał na to, aby być liderem w swojej branży. - Może nie pod względem liczb, bo to jest kwestia bardzo względna. Ale chciałbym, aby nasza firma była liderem pod względem jakości obsługi klienta i oczywiście rezultatów. Nie jestem w stanie zagwarantować czasu procedowania spraw. W każdym przypadku jest inaczej. Wiele zależy od poszczególnych sądów. Ważne jednak, aby nasi klienci mieli świadomość, że to się zakończy i że na samym końcu będzie sukces – podsumowuje wypowiedź Łukasz Kowalczyk.

Dodatkowe informacje na temat spółki są dostępne na stronie www.wyzszestawki.pl.

zdjęcie: Alex Suprun_Unsplash

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Somebetter.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Prawo

Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów

Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.