Komunikaty PR

WyższeStawki.pl – nowa marka na rynku, która wspiera warsztaty samochodowe

2021-12-14  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojtek Oleksiejuk
Somebetter.pl

Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl

Marka WyższeStawki.pl zajmuje się kompleksowym wsparciem warsztatów samochodowych w procesie zwiększania rentowności. Właściciele serwisów samochodowych, na pewnym etapie współpracy z firmą ubezpieczeniową, muszą zmagać się z niedopłatami do wcześniej wycenionych zleceń naprawy. WyższeStawki.pl oferuje model współpracy, w którym odzyskuje niedopłaty od ubezpieczycieli, angażując własne środki i zespół specjalistów, dzięki czemu właściciele warsztatów nie ponoszą żadnych kosztów, a finalnie po zakończonej sprawie, zwiększają swoje zyski.

Według danych z 2020 r. w Polsce mamy zarejestrowanych ponad 32 miliony pojazdów silnikowych, z czego około 25 milionów stanowią samochody osobowe. Z danych za ten sam rok, według statystyk policji w Polsce doszło do co najmniej 23,500 wypadków drogowych i ponad 382 tysięcy zdarzeń z udziałem samochodów, które kwalifikowały się jako kolizje drogowe. 

W związku z tym wyobraźmy sobie taką sytuację. W centrum jednego z dużych miast dochodzi do kolizji z udziałem dwóch samochodów. Sytuacja bardzo częsta, bo zgodnie z wyżej przytoczonymi statystykami, średnio każdego dnia w Polsce dochodzi do około tysiąca takich mniejszych zdarzeń. Pomijamy w tym wypadku szczegóły dotyczące tego, kto jest winny tej kolizji. Skupiamy się na tym, co następuje dalej.

Osoby poszkodowane, których samochody zostały uszkodzone, przekazują swoje pojazdy do naprawy warsztatom naprawczym. Dzięki temu nie muszą się kompletnie martwić o sposób naprawy, czy rozliczenia z ubezpieczycielem. To warsztat bierze na siebie działania związane z oględzinami pojazdu, ustala zakres uszkodzeń z ubezpieczycielem, zamawia części na swój koszt, dokonuje naprawy. Wszystko bardzo często przy „użyciu" wyspecjalizowanej i przeszkolonej załogi, oraz odpowiednio wyposażonego warsztatu. Następnie klient odbiera naprawiony samochód, z reguły bez świadomości co następuję dalej, jeśli chodzi o rozliczenie pomiędzy warsztatem a ubezpieczycielem. A to, jak się okazuje nie do końca wygląda tak kolorowo. – Mało kto o tym wie, ale to jest bardzo trudny moment dla warsztatu samochodowego. Dlatego, że firma ubezpieczeniowa na samym końcu koryguje kosztorys naprawy do własnego, niestety nieadekwatnego do współczesnych standardów pułapu cenowego – mówi Łukasz Kowalczyk, założyciel firmy WyższeStawki.pl. - W większości warsztaty samochodowe mają zapis w zleceniu naprawy od klienta, że w sytuacji, jeśli nie otrzymają pełnej zapłaty od towarzystwa ubezpieczeniowego, to klient im te pieniądze powinien dopłacić. Nie spotkałem się jednak z sytuacją, aby którykolwiek z nich próbował te pieniądze wyegzekwować od klienta. To mogłoby skutecznie popsuć ich renomę na rynku, ponieważ żaden z nich nie zamierza dopłacać do szkody, która najczęściej zaistniała bez ich winy, a jeśli likwidują z własnej polisy Autocasco, także jest to nieakceptowalne, ponieważ właśnie po to skorzystali z ubezpieczenia. Warsztaty, które nie chcą, albo zwyczajnie nie mają zasobów (np. finansowych)  do walki z ubezpieczycielami zmuszane są więc do wystawiania korekt do faktur uwzględniających niedopłaty. A z czasem wręcz, zrezygnowane, akceptują wyliczenia ubezpieczyciela i wystawiają takie faktury, aby nie tracić czasu na korekty – doprecyzowuje Łukasz Kowalczyk.

W związku z zaistniałą sytuacją rynek potrzebował zmiany, a właściciele warsztatów wsparcia, które skutecznie umożliwiłoby im odzyskiwanie należnych niedopłat. – Nasza usługa skutecznie rozwiązuje ten problem, bez konieczności inwestowania własnych środków i tracenia czasu na przepychanie się z ubezpieczycielami – mówi Kowalczyk. Więc jak to działa? – Mechanizm współpracy z nami jest bardzo prosty, nie wymaga żadnych skomplikowanych procedur. Mówiąc w skrócie najpierw na nasz koszt przeprowadzamy szkolenie pracownikom warsztatu samochodowego m.in. z tego, w jaki sposób przygotować dokumentację szkodową, dlaczego jest to ważne. Następnie gromadzimy dokumenty od warsztatu, weryfikujemy i wyliczamy wartość przedmiotu sporu, którą konsultujemy z warsztatem. Potem rozpoczynają się działania zmierzające do odzyskania niewypłaconej należności od towarzystwa ubezpieczeniowego. Ostatni etap – to wypłata należności dla warsztatu. I dopiero wtedy również i my otrzymujemy wynagrodzenie za usługę, która przypomnę do tego momentu jest zupełnie bezpłatna. Podsumowując dzięki naszym działaniom, warsztat naprawczy, który rozpoczął z nami współpracę zwiększa swoje zyski, nie podejmując przy tym niepotrzebnego ryzyka i co najważniejsze, bez konieczności mrożenia dodatkowych środków finansowych – wyjaśnia założyciel firmy.

Prezes Kowalczyk z optymizmem patrzy w przyszłość. W Polsce wciąż jest mało tak wyspecjalizowanych firm, jak marka WyższeStawki.pl. To stwarza poczucie, że jego firma ma ogromny potencjał na to, aby być liderem w swojej branży. - Może nie pod względem liczb, bo to jest kwestia bardzo względna. Ale chciałbym, aby nasza firma była liderem pod względem jakości obsługi klienta i oczywiście rezultatów. Nie jestem w stanie zagwarantować czasu procedowania spraw. W każdym przypadku jest inaczej. Wiele zależy od poszczególnych sądów. Ważne jednak, aby nasi klienci mieli świadomość, że to się zakończy i że na samym końcu będzie sukces – podsumowuje wypowiedź Łukasz Kowalczyk.

Dodatkowe informacje na temat spółki są dostępne na stronie www.wyzszestawki.pl.

zdjęcie: Alex Suprun_Unsplash

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Volkswagen Financial Services członkiem PZWLP Biuro prasowe
2023-02-07 | 11:00

Volkswagen Financial Services członkiem PZWLP

Volkswagen Financial Services, największa firma finansująca floty nowych samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony w Polsce, dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu
Motoryzacja Dunlop Sportmax Q-Lite – nowość w segmencie sportowo-turystycznym
2023-02-02 | 12:00

Dunlop Sportmax Q-Lite – nowość w segmencie sportowo-turystycznym

Hypersportowe osiągi, podwyższona trwałość bieżnika i poprawione prowadzenie – to najważniejsze zalety nowej opony Dunlop Sportmax Q-Lite, która debiutuje w segmencie
Motoryzacja Zespół Garage 56 będzie reprezentował Goodyeara i NASCAR w Le Mans
2023-01-31 | 14:05

Zespół Garage 56 będzie reprezentował Goodyeara i NASCAR w Le Mans

Goodyear, NASCAR, Hendrick Motorsports i  Chevrolet połączyli siły w projekcie Garage 56, tworząc zespół elitarnych kierowców, którzy wystartują w nadchodzącym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Zimą rośnie liczba szkód zgłaszanych ubezpieczycielom. Wielu z nich winne są nieodśnieżone chodniki i lód zalegający na dachach

– Właściciele i zarządcy nieruchomości mają obowiązek uprzątnięcia nagromadzonego śniegu i lodu z chodników przylegających do danej posesji – mówi Monika Lis-Stawińska z Compensy. W przeciwnym wypadku grozi im mandat lub grzywna, jednak konsekwencje takiego zaniedbania mogą być dużo poważniejsze. Na nieodśnieżonym czy pokrytym lodem chodniku przechodzień może się poślizgnąć i złamać nogę lub doznać innego urazu ciała. Polisa OC pokryje wprawdzie koszty leczenia poszkodowanego, ale to jedynie finansowy aspekt odpowiedzialności właściciela. Warto przy tym pamiętać, że taki upadek może doprowadzić do niepełnosprawności lub nawet śmierci.

Konsument

Rynek stomatologiczny odbił po pandemii. W nadchodzących latach czeka go szybki rozwój

Po chwilowym zachwianiu wywołanym pandemią polski rynek stomatologiczny znów dynamicznie się rozwija, a według prognoz PMR w 2024 roku jego wartość sięgnie 16 mld zł. To jednak wciąż tylko ułamek wartości rynku stomatologicznego w Niemczech, największego w Europie, wycenianego na ok. 30 mld euro, co pokazuje, że ten rodzimy nadal ma przed sobą ogromny potencjał rozwoju. W najbliższych latach będzie go napędzać m.in. postępujące starzenie się społeczeństwa i zyskujący na znaczeniu trend, jakim jest wzrost popularności wzorców zdrowego i ładnego uzębienia, które staje się jednym z wyznaczników statusu społecznego. 

Ochrona środowiska

Obrońcy przyrody ostrzegają przed lex Szyszko 2.0. Apelują o objęcie drzew realną ochroną prawną

 W tej chwili żyjemy w złudzeniu, że mamy w otoczeniu dużo drzew. Widzimy jeszcze zielone korony, ale nie wiemy, że już toczą się negatywne procesy i te drzewa zamierają, za ok. 10 lat po prostu znikną z krajobrazu. Jednocześnie nie zastępujemy ich, nie kompensujemy tych strat i w którymś momencie obudzimy się na pustyni – mówi Sabina Lubaczewska z Fundacji Ekorozwoju. Organizacja apeluje o zmianę procedowanych w Sejmie przepisów, które mają wprowadzić dalsze ułatwienia w wycince drzew rosnących na prywatnych posesjach. Obrońcy przyrody ostrzegają przed powtórką z lex Szyszko i postulują zmianę kierunku – wprowadzenie przepisów, które zapewnią drzewom realną ochronę prawną.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.