Komunikaty PR

Zgłaszanie szkód przez aplikację w aplikacji Arval

2020-06-04  |  14:00
Biuro prasowe

Kierowcy flotowi korzystający z samochodów dostarczonych przez Arval mogą już zgłaszać szkody przez aplikację mobilną. Dzięki aplikacji My Arval Mobile można szybciej i prościej załatwić formalności, które wcześniej wymagały wypełniania dokumentów. Zdjęcia uszkodzeń także przesyłane są zdalnie, przez co części niezbędne do naprawy serwis zamówi z wyprzedzeniem, bez konieczności wizyty w warsztacie.

- Kierowca po kolizji może być zdenerwowany lub rozkojarzony – to moment, w którym chcemy zapewnić mu pełne wsparcie. Moduł zgłaszania szkód został zaprojektowany w taki sposób, by krok po kroku przeprowadzić go nie tylko przez proces zgłoszenia szkody, ale też pomóc mu zabezpieczyć miejsce wypadku. Postawiliśmy na krótkie, jasne komunikaty, proste pytania i bardzo intuicyjny wygląd aplikacji. Cały proces zgłoszenia szkody zajmuje najwyżej kilka minut tłumaczy Anna Karnicka Driver Desk Manager w Arval.

Do zgłoszenia szkody, kierowca potrzebuje jedynie smartfona z zainstalowaną aplikacją My Arval Mobile i dostępem do internetu. Miejsce kolizji i rodzaj zdarzenia nie mają znaczenia. Nowa funkcjonalność w pierwszej kolejności dostępna jest dla klientów Arval, którzy użytkują pojazdy ubezpieczone przez Arval. Planowane jest stopniowe obejmowanie usługą na pozostałych pojazdów we flocie.

Kilka kroków w aplikacji
Po otwarciu zakładki w My Arval Mobile, kierowca najpierw otrzyma wskazówki, jak postępować tuż po kolizji. To krótka i prosta instrukcja, która pomoże zachować bezpieczeństwo, pozostawić auto w odpowiednim miejscu oraz właściwie oznaczyć miejsce zdarzenia. Jedno kliknięcie wystarczy by połączyć się z odpowiednim numerem alarmowym lub serwisem Arval Assistance. Jeśli kierowca czuje się dobrze i jest bezpieczny, może wykonać dalsze kroki by zgłosić szkodę zdalnie.

By przejść do modułu rejestracji szkód należy wybrać ikonę zgłoszenia szkody. Następnie udzielić odpowiedzi na pytania o miejsce wypadku lub stłuczki i uzupełnić dane osoby kierującej autem. Później – jednym kliknięciem – wybierać rodzaj kolizji, np. uszkodzenie szyby, wypadek z udziałem innego auta czy zderzenie z drzewem. Kolejny krok to oznaczenie na prostym schemacie uszkodzeń samochodu i wykonanie zdjęć. - Dobre zdjęcia to szansa na zaoszczędzenie czasu – informuje Przemysław Gazda Head of Technical Department w Arval. – Dzięki nim możemy, analizując zakres uszkodzeń, wskazać odpowiedni serwis i zamówić właściwe części z wyprzedzeniem. Dla kierowcy oznacza to o jedną wizytę w warsztacie mniej i krótszy czas oczekiwania na powrót naprawionego pojazdu – dodaje.

Po dokonaniu tych formalności, które nie powinny zająć więcej niż 2-3 minuty, kierowca może wybrać preferowane miejsce i datę oględzin auta w serwisie i finalnie utworzyć zgłoszenie. Formalnie nie różni się ono niczym od tradycyjnie wypełnionego, papierowego dokumentu.

 

Zgłaszanie szkód to kolejna opcja dodana do aplikacji My Arval Mobile, która ułatwia zdalne załatwianie spraw związanych z użytkowanym samochodem. Dotychczas za pomocą smartfona możliwy był m.in. wybór zakładu wymiany opon i umówienie wizyty z odpowiednim wyprzedzeniem. Aplikacja gromadzi także najważniejsze informacje o aucie, zapewnia bezpośredni dostęp do podstawowych dokumentów pojazdu i umożliwia przechowywania kopii ważnych dokumentów kierowców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia

Arval Service Lease Polska, lider polskiego rynku wynajmu pojazdów, kontynuuje współpracę z Hop.City, dostawcą rowerów i skuterów dla firm kurierskich. Arval
Motoryzacja Wynajem długoterminowy Arval dostępny w salonach Ford
2024-04-25 | 15:33

Wynajem długoterminowy Arval dostępny w salonach Ford

Klienci salonów Forda mogą korzystać z kolejnej opcji finansowania pojazdów tej marki – wynajmu długoterminowego z pełną obsługą. To efekt współpracy Ford Polska
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.