Komunikaty PR

Zmiany na czele Mazda Motor Poland

2023-12-01  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania MMP2023 ( 0.53 MB )

Maciej Hochman, dotychczasowy Dyrektor Finansowy i HR Mazda Motor Poland obejmie 1 grudnia 2023 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego Mazdy w Polsce. Łukasz Paździor, który dotychczas pełnił tę funkcję awansuje na pozycję Dyrektora Regionalnego SMG (Selected Markets Group) – Europy środkowej, wschodniej oraz Irlandii i Portugalii.

„Polskie przedstawicielstwo Mazdy jest w świetnej kondycji, zajmuje piątą pozycję w Europie pod względem liczby sprzedawanych samochodów, ma silną i stabilną sieć dealerską, a sama marka jest przez Polaków postrzegana bardzo pozytywnie i coraz częściej porównywana do uznanych graczy segmentu premium. Przekazanie sterów w Mazda Motor Poland Maciejowi Hochmanowi to najlepszy wybór, jakiego mogliśmy dokonać; Maciej jest gwarantem kontynuacji obranego kierunku i dalszych sukcesów w budowaniu marki Mazda w Polsce” – podsumowuje zmianę Wojciech Halarewicz, Wiceprezes Mazda Motor Europe ds Sprzedaży i Obsługi Klienta. „Jednocześnie Łukasz to dla nas naturalny kandydat do objęcia nowej roli w regionie SMG, do którego polska organizacja należała do 2021 r. Łukasz zna specyfikę rynków, z którymi będzie pracować i jestem przekonany, że świetnie poradzi sobie z nowymi wyzwaniami” – dodaje Halarewicz.  

Maciej Hochman jest związany z Mazdą Motor Poland od początku istnienia oficjalnego importerstwa, czyli od 2008 r. i przez cały czas pełnił rolę Dyrektora Finansowego. Wcześniej pracował w branżach finansowej i motoryzacyjnej na kierowniczych stanowiskach. „Dołożę wszelkich starań, by moje doświadczenia zebrane przez ponad dwie dekady posłużyły do dalszego rozwoju i docelowego osiągnięcia przez Mazdę w naszym kraju statusu marki premium. Przed nami ekscytujący czas z nowymi modelami, które pozwolą nam stopniowo pozycjonować markę jeszcze wyżej, pozostawiając klientom wybór preferowanej opcji napędu w myśl strategii Multi-Solution” – powiedział Maciej Hochman.

Łukasz Paździor, który także związany jest z Mazdą od 2008 r. – najpierw jako Dyrektor Sprzedaży, a od 2011 r. jako Dyrektor Zarządzający – obejmuje stanowisko Dyrektora Regionalnego SMG i będzie odpowiadać za 20 rynków Europy środkowej i wschodniej – od Czech i Słowacji po Grecję oraz Irlandię i Portugalię. Przez 12 minionych lat Łukasz Paździor w konsekwentny sposób zapewniał ponadprzeciętne wyniki we wszystkich obszarach – sprzedaży, wyniku finansowego, satysfakcji klientów i dealerów oraz pozycjonowania marki Mazda na polskim rynku, stosując przy tym najwyższe standardy biznesowe. „Decyzja o opuszczeniu struktury Mazdy w Polsce to dla mnie podwójnie emocjonalne wydarzenie – z jednej strony czuję się bardzo związany z organizacją, którą współtworzyłem od początku i kierowałem przez większą część istnienia, ale z drugiej strony nie ukrywam ekscytacji nowymi wyzwaniami. Mam nadzieję, że będę mógł wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie z polskiego rynku w działaniach na skalę europejską” – powiedział Łukasz Paździor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.