Zmiany na czele Mazda Motor Poland
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Maciej Hochman, dotychczasowy Dyrektor Finansowy i HR Mazda Motor Poland obejmie 1 grudnia 2023 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego Mazdy w Polsce. Łukasz Paździor, który dotychczas pełnił tę funkcję awansuje na pozycję Dyrektora Regionalnego SMG (Selected Markets Group) – Europy środkowej, wschodniej oraz Irlandii i Portugalii.
„Polskie przedstawicielstwo Mazdy jest w świetnej kondycji, zajmuje piątą pozycję w Europie pod względem liczby sprzedawanych samochodów, ma silną i stabilną sieć dealerską, a sama marka jest przez Polaków postrzegana bardzo pozytywnie i coraz częściej porównywana do uznanych graczy segmentu premium. Przekazanie sterów w Mazda Motor Poland Maciejowi Hochmanowi to najlepszy wybór, jakiego mogliśmy dokonać; Maciej jest gwarantem kontynuacji obranego kierunku i dalszych sukcesów w budowaniu marki Mazda w Polsce” – podsumowuje zmianę Wojciech Halarewicz, Wiceprezes Mazda Motor Europe ds Sprzedaży i Obsługi Klienta. „Jednocześnie Łukasz to dla nas naturalny kandydat do objęcia nowej roli w regionie SMG, do którego polska organizacja należała do 2021 r. Łukasz zna specyfikę rynków, z którymi będzie pracować i jestem przekonany, że świetnie poradzi sobie z nowymi wyzwaniami” – dodaje Halarewicz.
Maciej Hochman jest związany z Mazdą Motor Poland od początku istnienia oficjalnego importerstwa, czyli od 2008 r. i przez cały czas pełnił rolę Dyrektora Finansowego. Wcześniej pracował w branżach finansowej i motoryzacyjnej na kierowniczych stanowiskach. „Dołożę wszelkich starań, by moje doświadczenia zebrane przez ponad dwie dekady posłużyły do dalszego rozwoju i docelowego osiągnięcia przez Mazdę w naszym kraju statusu marki premium. Przed nami ekscytujący czas z nowymi modelami, które pozwolą nam stopniowo pozycjonować markę jeszcze wyżej, pozostawiając klientom wybór preferowanej opcji napędu w myśl strategii Multi-Solution” – powiedział Maciej Hochman.
Łukasz Paździor, który także związany jest z Mazdą od 2008 r. – najpierw jako Dyrektor Sprzedaży, a od 2011 r. jako Dyrektor Zarządzający – obejmuje stanowisko Dyrektora Regionalnego SMG i będzie odpowiadać za 20 rynków Europy środkowej i wschodniej – od Czech i Słowacji po Grecję oraz Irlandię i Portugalię. Przez 12 minionych lat Łukasz Paździor w konsekwentny sposób zapewniał ponadprzeciętne wyniki we wszystkich obszarach – sprzedaży, wyniku finansowego, satysfakcji klientów i dealerów oraz pozycjonowania marki Mazda na polskim rynku, stosując przy tym najwyższe standardy biznesowe. „Decyzja o opuszczeniu struktury Mazdy w Polsce to dla mnie podwójnie emocjonalne wydarzenie – z jednej strony czuję się bardzo związany z organizacją, którą współtworzyłem od początku i kierowałem przez większą część istnienia, ale z drugiej strony nie ukrywam ekscytacji nowymi wyzwaniami. Mam nadzieję, że będę mógł wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie z polskiego rynku w działaniach na skalę europejską” – powiedział Łukasz Paździor.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.