Zmiany na czele Mazda Motor Poland
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Maciej Hochman, dotychczasowy Dyrektor Finansowy i HR Mazda Motor Poland obejmie 1 grudnia 2023 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego Mazdy w Polsce. Łukasz Paździor, który dotychczas pełnił tę funkcję awansuje na pozycję Dyrektora Regionalnego SMG (Selected Markets Group) – Europy środkowej, wschodniej oraz Irlandii i Portugalii.
„Polskie przedstawicielstwo Mazdy jest w świetnej kondycji, zajmuje piątą pozycję w Europie pod względem liczby sprzedawanych samochodów, ma silną i stabilną sieć dealerską, a sama marka jest przez Polaków postrzegana bardzo pozytywnie i coraz częściej porównywana do uznanych graczy segmentu premium. Przekazanie sterów w Mazda Motor Poland Maciejowi Hochmanowi to najlepszy wybór, jakiego mogliśmy dokonać; Maciej jest gwarantem kontynuacji obranego kierunku i dalszych sukcesów w budowaniu marki Mazda w Polsce” – podsumowuje zmianę Wojciech Halarewicz, Wiceprezes Mazda Motor Europe ds Sprzedaży i Obsługi Klienta. „Jednocześnie Łukasz to dla nas naturalny kandydat do objęcia nowej roli w regionie SMG, do którego polska organizacja należała do 2021 r. Łukasz zna specyfikę rynków, z którymi będzie pracować i jestem przekonany, że świetnie poradzi sobie z nowymi wyzwaniami” – dodaje Halarewicz.
Maciej Hochman jest związany z Mazdą Motor Poland od początku istnienia oficjalnego importerstwa, czyli od 2008 r. i przez cały czas pełnił rolę Dyrektora Finansowego. Wcześniej pracował w branżach finansowej i motoryzacyjnej na kierowniczych stanowiskach. „Dołożę wszelkich starań, by moje doświadczenia zebrane przez ponad dwie dekady posłużyły do dalszego rozwoju i docelowego osiągnięcia przez Mazdę w naszym kraju statusu marki premium. Przed nami ekscytujący czas z nowymi modelami, które pozwolą nam stopniowo pozycjonować markę jeszcze wyżej, pozostawiając klientom wybór preferowanej opcji napędu w myśl strategii Multi-Solution” – powiedział Maciej Hochman.
Łukasz Paździor, który także związany jest z Mazdą od 2008 r. – najpierw jako Dyrektor Sprzedaży, a od 2011 r. jako Dyrektor Zarządzający – obejmuje stanowisko Dyrektora Regionalnego SMG i będzie odpowiadać za 20 rynków Europy środkowej i wschodniej – od Czech i Słowacji po Grecję oraz Irlandię i Portugalię. Przez 12 minionych lat Łukasz Paździor w konsekwentny sposób zapewniał ponadprzeciętne wyniki we wszystkich obszarach – sprzedaży, wyniku finansowego, satysfakcji klientów i dealerów oraz pozycjonowania marki Mazda na polskim rynku, stosując przy tym najwyższe standardy biznesowe. „Decyzja o opuszczeniu struktury Mazdy w Polsce to dla mnie podwójnie emocjonalne wydarzenie – z jednej strony czuję się bardzo związany z organizacją, którą współtworzyłem od początku i kierowałem przez większą część istnienia, ale z drugiej strony nie ukrywam ekscytacji nowymi wyzwaniami. Mam nadzieję, że będę mógł wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie z polskiego rynku w działaniach na skalę europejską” – powiedział Łukasz Paździor.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.