Komunikaty PR

Zmiany na czele Mazda Motor Poland

2023-12-01  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania MMP2023 ( 0.53 MB )

Maciej Hochman, dotychczasowy Dyrektor Finansowy i HR Mazda Motor Poland obejmie 1 grudnia 2023 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego Mazdy w Polsce. Łukasz Paździor, który dotychczas pełnił tę funkcję awansuje na pozycję Dyrektora Regionalnego SMG (Selected Markets Group) – Europy środkowej, wschodniej oraz Irlandii i Portugalii.

„Polskie przedstawicielstwo Mazdy jest w świetnej kondycji, zajmuje piątą pozycję w Europie pod względem liczby sprzedawanych samochodów, ma silną i stabilną sieć dealerską, a sama marka jest przez Polaków postrzegana bardzo pozytywnie i coraz częściej porównywana do uznanych graczy segmentu premium. Przekazanie sterów w Mazda Motor Poland Maciejowi Hochmanowi to najlepszy wybór, jakiego mogliśmy dokonać; Maciej jest gwarantem kontynuacji obranego kierunku i dalszych sukcesów w budowaniu marki Mazda w Polsce” – podsumowuje zmianę Wojciech Halarewicz, Wiceprezes Mazda Motor Europe ds Sprzedaży i Obsługi Klienta. „Jednocześnie Łukasz to dla nas naturalny kandydat do objęcia nowej roli w regionie SMG, do którego polska organizacja należała do 2021 r. Łukasz zna specyfikę rynków, z którymi będzie pracować i jestem przekonany, że świetnie poradzi sobie z nowymi wyzwaniami” – dodaje Halarewicz.  

Maciej Hochman jest związany z Mazdą Motor Poland od początku istnienia oficjalnego importerstwa, czyli od 2008 r. i przez cały czas pełnił rolę Dyrektora Finansowego. Wcześniej pracował w branżach finansowej i motoryzacyjnej na kierowniczych stanowiskach. „Dołożę wszelkich starań, by moje doświadczenia zebrane przez ponad dwie dekady posłużyły do dalszego rozwoju i docelowego osiągnięcia przez Mazdę w naszym kraju statusu marki premium. Przed nami ekscytujący czas z nowymi modelami, które pozwolą nam stopniowo pozycjonować markę jeszcze wyżej, pozostawiając klientom wybór preferowanej opcji napędu w myśl strategii Multi-Solution” – powiedział Maciej Hochman.

Łukasz Paździor, który także związany jest z Mazdą od 2008 r. – najpierw jako Dyrektor Sprzedaży, a od 2011 r. jako Dyrektor Zarządzający – obejmuje stanowisko Dyrektora Regionalnego SMG i będzie odpowiadać za 20 rynków Europy środkowej i wschodniej – od Czech i Słowacji po Grecję oraz Irlandię i Portugalię. Przez 12 minionych lat Łukasz Paździor w konsekwentny sposób zapewniał ponadprzeciętne wyniki we wszystkich obszarach – sprzedaży, wyniku finansowego, satysfakcji klientów i dealerów oraz pozycjonowania marki Mazda na polskim rynku, stosując przy tym najwyższe standardy biznesowe. „Decyzja o opuszczeniu struktury Mazdy w Polsce to dla mnie podwójnie emocjonalne wydarzenie – z jednej strony czuję się bardzo związany z organizacją, którą współtworzyłem od początku i kierowałem przez większą część istnienia, ale z drugiej strony nie ukrywam ekscytacji nowymi wyzwaniami. Mam nadzieję, że będę mógł wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie z polskiego rynku w działaniach na skalę europejską” – powiedział Łukasz Paździor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.