Komunikaty PR

Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel

2020-11-20  |  01:00

Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel

 

Mr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych orzechów arachidowych -  aż 62% - oblanych aromatycznym karmelem. To propozycja dla miłośników słodyczy o intensywnym smaku i wyrazistej strukturze. Produkt cechuje prosty skład i wysoka zawartość białka.

Mr. Tom to poręczna, 40 g porcja słodyczy idealna zarówno na wycieczkę, jak i jako słodka przekąska w czasie pracy. Baton ten w szczególności przypadnie do gustu fanom mocno orzechowych smaków - składa się aż w 62% z prażonych orzeszków ziemnych połączonych słodkim karmelem. Ta nieskomplikowana receptura przekłada się na charakterystyczny smak i nadaje wyjątkową chrupkość. Energetyczna, bogata w białko i błonnik przekąska doskonale łączy swoją długą tradycję z oczekiwaniami współczesnych konsumentów i dynamicznym tempem ich życia.

Mr. Tom dostępny jest na 15 europejskich rynkach, m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Włoszech, dostępny jest już w sklepach firmowych Wawel i w serwisie slodkiwawel.pl. Dostępność produktu poszerzana jest w kolejnych punktach sprzedaży.

Rekomendowana cena detaliczna produktu wynosi 2,49 zł. Sprzedaż produktu wspierać będą aktywności skierowane bezpośrednio do sklepów oraz działania digital adresowane do konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.