Muffinki made with KITKAT® teraz w Żabce
Nestlé wprowadza słodkości KITKAT® w zupełnie nowym formacie! Od 30 marca w sklepach sieci Żabka dostępne są Muffinki made with KITKAT® stworzone w ramach europejskiej współpracy Nestlé Professional z dostawcą amerykańskich składników piekarniczych – firmą Dawn Food oraz Stoksonem, popularnym polskim producentem wyrobów słodkich.
Nowe muffiny to doświadczenie KITKAT® w każdym kęsie i wyjątkowa, potrójnie czekoladowa przyjemność: autentyczne amerykańskie, czekoladowe ciasto, czekoladowe nadzienie i kruche kawałki wafelka oblanego czekoladą. To idealna słodka przekąska na przerwę w ciągu dnia, świetnie wpisująca się w dobrze znane hasło marki „Czas na przerwę. Czas na KITKAT®”.
„Z przyjemnością informujemy, że wspólnie ze Stoksonem oraz Żabką możemy zaproponować konsumentom nową odsłonę kultowej marki KITKAT®” – komentuje Artur Maciejewski Dyrektor Dywizji NESTLÉ Professional w Polsce, i dodaje: „Widzimy ogromny potencjał we wprowadzeniu tego nowego konceptu do sprzedaży. Oferta przekąsek w sieci Café Żabka cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów – nasza słodka babeczka z pewnością będzie jej ciekawym wzbogaceniem”.
Muffin made with KITKAT® jest unikatową propozycją dostępną w sklepach sieci Żabka w całej Polsce od 30 marca. Nowość – idealnie pasującą do wzięcia na wynos wraz z kawą –można znaleźć na półce ze świeżymi wypiekami.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.