Muffinki made with KITKAT® teraz w Żabce
Nestlé wprowadza słodkości KITKAT® w zupełnie nowym formacie! Od 30 marca w sklepach sieci Żabka dostępne są Muffinki made with KITKAT® stworzone w ramach europejskiej współpracy Nestlé Professional z dostawcą amerykańskich składników piekarniczych – firmą Dawn Food oraz Stoksonem, popularnym polskim producentem wyrobów słodkich.
Nowe muffiny to doświadczenie KITKAT® w każdym kęsie i wyjątkowa, potrójnie czekoladowa przyjemność: autentyczne amerykańskie, czekoladowe ciasto, czekoladowe nadzienie i kruche kawałki wafelka oblanego czekoladą. To idealna słodka przekąska na przerwę w ciągu dnia, świetnie wpisująca się w dobrze znane hasło marki „Czas na przerwę. Czas na KITKAT®”.
„Z przyjemnością informujemy, że wspólnie ze Stoksonem oraz Żabką możemy zaproponować konsumentom nową odsłonę kultowej marki KITKAT®” – komentuje Artur Maciejewski Dyrektor Dywizji NESTLÉ Professional w Polsce, i dodaje: „Widzimy ogromny potencjał we wprowadzeniu tego nowego konceptu do sprzedaży. Oferta przekąsek w sieci Café Żabka cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów – nasza słodka babeczka z pewnością będzie jej ciekawym wzbogaceniem”.
Muffin made with KITKAT® jest unikatową propozycją dostępną w sklepach sieci Żabka w całej Polsce od 30 marca. Nowość – idealnie pasującą do wzięcia na wynos wraz z kawą –można znaleźć na półce ze świeżymi wypiekami.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.