Musli KolorLOVE – z miłości do różnorodności. Nowość od OneDayMore.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
OneDayMore – producent zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski wprowadza do sprzedaży nowy smak w znanej już doskonale konsumentom kategorii produktowej. Musli KolorLOVE to nowość przygotowana na ocieplenie nastrojów i powitanie lata! Produkt trafił do oferty handlowej z dniem 20. maja br.
Musli Smakowe OneDayMore to kategoria produktowa przygotowana dla tych, którzy nie boją się śmiałych połączeń, cenią sobie wygodę, przejrzysty skład i są spragnieni smaku, do którego chce się wracać. Nowe Musli KolorLOVE powstało z miłości do różnorodności. Odważnie łączy płatki zbożowe, prażone orzeszki ziemne, ekspandowaną pszenicę i pestki dyni. Uzupełnieniem są liofilizowane truskawki, czarne porzeczki, suszone figi i wyrazista żurawina, przywołujące wspomnienie słonecznego lata. Wprowadzając nowy produkt, OneDayMore zachęca do otwartości na świat, który jest tak różnorodny, jak rozmaite są smaki w ofercie marki.
- Od początku istnienia firmy, najważniejszy jest dla nas skład. Każdego dnia wkładamy mnóstwo pracy w to, żeby nasze produkty były wyjątkowe i żeby swoją ofertą odpowiedzieć na różne potrzeby i różne preferencje smakowe konsumentów. Musli KolorLOVE to pyszna mieszanka wielobarwnych składników. Cieszy smakiem i różnorodnością, którą wspieramy i szanujemy – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Pojawienie się nowego produktu w wyżej wspomnianej kategorii, jest kolejnym krokiem na drodze do rozszerzania oferty produktowej firmy. Kategoria Musli Smakowych OneDayMore obejmuje na ten moment 8 wariantów smakowych i firma nie mówi dość.
- Przygotowując recepturę nowego produktu braliśmy pod uwagę przede wszystkim użycie różnorodnych składników pochodzenia naturalnego – o różnych kolorach, zapachu, smaku czy odmiennej teksturze. Musli KolorLOVE stanowi źródło białka oraz zawiera wysoką zawartości błonnika pokarmowego, dzięki czemu wspaniale sprawdzi się jako pożywne pierwsze śniadanie lub smakowita przekąska w ciągu dnia – dodaje Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.