Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo planuje wdrożyć koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.
Intermarché w Szczecinku, zlokalizowane przy ulicy Kołobrzeskiej 1, działa od ponad 20 lat. Na początku bieżącego roku Muszkieterowie zmodernizowali supermarket i wprowadzili do niego, testowany od zeszłego roku w pabianickim sklepie, koncept Power. Zakłada on wdrożenie szeregu zmian, takich jak zamontowanie nowych kas czy rozbudowanie asortymentu.
– Wdrożenie konceptu Power do kolejnego sklepu to jeden z przykładów działania Grupy Muszkieterów, za sprawą którego chcemy rozwijać sieć Intermarché. Konsekwentnie realizujemy nasze cele biznesowe. Obecnie intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem konceptu do sklepu w Śremie, jego reotwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę marca – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Zależy nam, aby wdrażać koncept Power w miastach z różnych regionów Polski, dlatego kolejne zaplanowane lokalizacje to sklepy w Oleśnicy oraz Nowej Soli. Naszym celem jest to, aby właściciele placówek Intermarché mogli na żywo zobaczyć supermarkety w nowej odsłonie, a w efekcie chętniej wprowadzali koncept do prowadzonych sklepów.
Remodeling Intermarché w Szczecinku
Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Intermarché w Szczecinku jest zmiana układu supermarketu – obecnie strefa świeżego ryneczku znajduje się zaraz przy wejściu do sklepu, a urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi zostały przeniesione bliżej kas. Kasy z kolei zostały wymienione na takie z dłuższymi taśmami kasowymi oraz specjalnym miejscem na torby i siatki dla klientów. Ponadto Muszkieterowie rozszerzyli asortyment oferowanych produktów. Klienci mogą kupić więcej artykułów świeżych, bio, fit i dań gotowych, a nowe pozycje pojawiły się także w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. W supermarkecie zostały wyznaczone specjalne miejsca na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną oraz sezonową. Kolejne nowości to samoobsługowa krajalnica do pieczywa, a także sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji.
– Dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów. Proponujemy mieszkańcom Szczecinka produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, np. nabiał, warzywa, owoce oraz wybrane produkty z gamy suchej. Ponadto w naszym sklepie działa wędzarnia, w której przygotowujemy produkty dla klientów – mówi Małgorzata Kuś, właścicielka sklepu Intermarché w Szczecinku i dodaje – Wierzymy, że odświeżony wizerunek oraz poszerzona oferta spotkają się z uznaniem i zainteresowaniem klientów.
Nowy wizerunek
Muszkieterowie wprowadzili także wizualne zmiany w supermarkecie w Szczecinku – odświeżona została szata graficzna wnętrza sklepu, komunikacji wizualnej oraz elewacji frontowej budynku. Wymienione zostały również metalowe meble i podłoga w strefie ryneczku, a także zamontowano nowe oświetlenie LED. Z okazji reotwarcia sklepu klienci otrzymali specjalnie przygotowane gazetki.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.