Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklep
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” – 19 sierpnia został uruchomiony 168. sklep Bricomarché. Jest to pierwsza w Oświęcimiu oraz dziewiąta w województwie małopolskim placówka pod tym szyldem. Otwarcie Bricomarché niesie za sobą liczne korzyści dla okolicznych mieszkańców, m.in. nowe miejsca pracy, akcje społeczne oraz dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków.
W ofercie liczącej 30 tys. artykułów mieszkańcy Oświęcimia znajdą produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Bricomarché zapewnia klientom wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt.
– Cieszymy się, że mogliśmy otworzyć pierwszy supermarket Bricomarché w Oświęcimiu. Oferujemy wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w dobrej cenie oraz fachowe doradztwo. Nasi klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług takich jak: cięcie drewna, testowanie urządzeń, dowóz towaru, pomoc w załadunku, a także kupowanie artykułów na kredyt. Każdego dnia będziemy dokładać wszelkich starań, by zadowolić naszych Klientów i spełniać ich oczekiwania – mówi Krzysztof Ćwięk, który razem z żoną Bożeną Ćwięk, jest właścicielem sklepu Bricomarché w Oświęcimiu. Przedsiębiorcy prowadzą jeszcze dwa supermarkety sieci: od 11 lat w Libiążu, a od 8 lat w Brzeszczach.
Powierzchnia nowo otwartego sklepu Bricomarché wynosi 1 950 m2 oraz 1 500 m2 ogrodu zewnętrznego. Ponadto przy supermarkecie jest wiata budowlana licząca 500 m2. Przed sklepem znajduje się parking, który pomieści 80 aut.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Oświęcimiu:
- Adres sklepu: ul. Marii Konopnickiej 1c, Oświęcim
- Godziny otwarcia: pon-sob.: 8.00-20.00, niedz. handlowa: 10.00-18.00
- Liczba pracowników: 26
- Liczba kas: 3
- Liczba referencji: 30 tys.
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz bony Sodexo
Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.