Komunikaty PR

Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w Śremie

2021-03-11  |  11:45
Biuro prasowe

Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach nowoczesnego konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna. Klienci mogą robić zakupy w sklepie w nowej odsłonie od 11 marca br. Obecnie Intermarché Power działa w Pabianicach i Szczecinku, a celem sieci jest, by koncept został wdrożony we wszystkich sklepach Intermarché.

Mieszkańcy Śremu i okolic od blisko 20 lat mogą robić zakupy w sklepie Intermarché przy ul. Szkolnej 15. W marcu Grupa Muszkieterów zaprosiła klientów do zmodernizowanego supermarketu ze zmienionym układem oraz ze znacznie rozszerzoną ofertą.

W nowej odsłonie przestrzeń Intermarché zyskała intuicyjny charakter. Strefa ryneczku znalazła się zaraz przy wejściu do supermarketu, a urządzenia chłodnicze z mrożonymi produktami zostały przeniesione bliżej kas. Po remodelingu w sklepie powstała strefa z produktami w promocyjnych cenach, a dalej znalazły się miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów oraz artykuły sezonowe. Wśród nowości są także samoobsługowa krajalnica do pieczywa i możliwość zakupu wędlin, mięs czy serów na dwa sposoby: w sprzedaży tradycyjnej oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. W nowej ofercie sklepu jest poszerzona gama produktów świeżych, wegetariańskich, bio, fit i dań gotowych, a także pojawiły się nowe artykuły w dziale z kuchniami świata, nabiałem (np. produkty bez laktozy) oraz z napojami. Rozbudowana została również oferta alkoholi, ze szczególnym uwzględnieniem win. Ponadto w sklepie są dostępne produkty dostarczane przez okolicznych dostawców. W ofercie są jaja, artykuły mleczarskie oraz warzywa i owoce pochodzące od lokalnych producentów.

Wyróżnikiem oferty sklepu Intermarché w Śremie jest własna produkcja wędlin oraz wyrobów garmażeryjnych, a także rozbiór mięsa ze świeżych, dostarczanych codziennie półtusz. W asortymencie jest także szeroka oferta produktów rybnych – co ważne wędzona żywność jest przygotowywana bezpośrednio w sklepie.

Cieszymy się, że dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy oferować naszym klientom zakupy w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Stale obserwujemy potrzeby mieszkańców Śremu oraz handlowe trendy i w odpowiedzi na nie proponujemy nowe rozwiązania. W naszym supermarkecie klienci mogą kupić produkty prosto ze sklepowej wędzarni, a także skorzystać z nowoczesnej usługi Intermarché Drive. Rozwiązanie umożliwia zamawianie zakupów przez Internet, a następnie odbieranie ich o wybranej godzinie w specjalnie wyznaczonej strefie. Ponadto nasz supermarket oferuje klientom usługi pocztowe i jest czynny we wszystkie niedziele – mówi Krzysztof Gapys, właściciel sklepu Intermarché w Śremie, który prowadzi wspólnie z żoną Anną, i dodajeZmotoryzowani mogą skorzystać z usług stacji paliw oraz myjni, które działają przy naszym sklepie. Ponadto w bliskim sąsiedztwie znajduje się sklep z produktami do domu i ogrodu –  Bricomarché.

Grupa Muszkieterów wprowadziła również wizualne zmiany do sklepu w Śremie. W supermarkecie została odświeżona szata graficzna wnętrza, komunikacji wizualnej oraz elewacji budynku. Podczas reotwarcia sklepu klienci mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej akcji lojalnościowej, a także otrzymali gazetki promocyjne z ofertą atrakcyjnych produktów. Przez najbliższe tygodnie Muszkieterowie zaproszą klientów do skorzystania z szeregu akcji promocyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.