Komunikaty PR

MV Poland z nowym dyrektorem generalnym

2021-02-23  |  16:23
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Spółka dystrybucyjna MV Poland, należąca do MV GROUP, jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, ma nowego dyrektora generalnego. Od 1 marca stanowisko to obejmie Donatas Zykus. Zastąpi on Arūnasa Rokasa, który kierował oddziałem firmy od 9 lat.

Głównym zadaniem nowego dyrektora generalnego MV Poland będzie poprawa wyników operacyjnych Grupy i kontynuacja realizacji strategii opierającej się o zrównoważony rozwój. Donatas Zykus będzie także odpowiedzialny za poprawę jakości usług dystrybucyjnych oraz podnoszenie kompetencji pracowników.

- MV Poland zyskuje kierownika, którego nowoczesne podejście i umiejętność realizacji nowych projektów, pomoże firmie osiągnąć założone cele. Wierzę, że dzięki świeżemu spojrzeniu, konsekwencji i pracy zespołowej, MV Poland będzie w stanie sprostać obecnym wyzwaniom, poprawić wyniki i dalej umacniać swoją pozycję na polskim rynku – mówi Marijus Cilcius, dyrektor generalny MV GROUP.

Jednym z priorytetów nowego dyrektora generalnego będzie wdrożenie zasad pracy zespołowej opartej na ciągłym doskonaleniu, wzajemnym szacunku i wsparciu. – Otwarty, spójny i działający na zasadzie współpracy zespół to podstawa. Jako cel dla siebie i innych stawiam stworzenie środowiska, w którym wszyscy będą mogli wydajnie pracować i każdego dnia podnosić swoje kompetencje – dodaje Zykus.  

Nowy kierownik pracuje w MV GROUP od 2016 r. W ciągu ostatnich kilku lat Donatas Zykus zajmował się m.in. rozwojem e-commerce w krajach bałtyckich oraz ekspansją marki Nespresso na Litwie, Łotwie i w Estonii. Pod jego kierownictwem powstał zespół Nespresso Baltics, który zainicjował sprzedaż kapsułek i urządzeń do kawy oraz otworzył pierwsze butiki Nespresso na Litwie.

O MV Poland

Spółka dystrybucyjna MV Poland należy do jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, MV GROUP, zarządzającej spółkami na Litwie, w Polsce, na Łotwie i w Estonii. MV Poland działa w Polsce od 2005 r. Obecnie firma reprezentuje ponad 35 marek i zatrudnia ponad 60 pracowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.