Komunikaty PR

MV Poland z nowym dyrektorem generalnym

2021-02-23  |  16:23
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Spółka dystrybucyjna MV Poland, należąca do MV GROUP, jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, ma nowego dyrektora generalnego. Od 1 marca stanowisko to obejmie Donatas Zykus. Zastąpi on Arūnasa Rokasa, który kierował oddziałem firmy od 9 lat.

Głównym zadaniem nowego dyrektora generalnego MV Poland będzie poprawa wyników operacyjnych Grupy i kontynuacja realizacji strategii opierającej się o zrównoważony rozwój. Donatas Zykus będzie także odpowiedzialny za poprawę jakości usług dystrybucyjnych oraz podnoszenie kompetencji pracowników.

- MV Poland zyskuje kierownika, którego nowoczesne podejście i umiejętność realizacji nowych projektów, pomoże firmie osiągnąć założone cele. Wierzę, że dzięki świeżemu spojrzeniu, konsekwencji i pracy zespołowej, MV Poland będzie w stanie sprostać obecnym wyzwaniom, poprawić wyniki i dalej umacniać swoją pozycję na polskim rynku – mówi Marijus Cilcius, dyrektor generalny MV GROUP.

Jednym z priorytetów nowego dyrektora generalnego będzie wdrożenie zasad pracy zespołowej opartej na ciągłym doskonaleniu, wzajemnym szacunku i wsparciu. – Otwarty, spójny i działający na zasadzie współpracy zespół to podstawa. Jako cel dla siebie i innych stawiam stworzenie środowiska, w którym wszyscy będą mogli wydajnie pracować i każdego dnia podnosić swoje kompetencje – dodaje Zykus.  

Nowy kierownik pracuje w MV GROUP od 2016 r. W ciągu ostatnich kilku lat Donatas Zykus zajmował się m.in. rozwojem e-commerce w krajach bałtyckich oraz ekspansją marki Nespresso na Litwie, Łotwie i w Estonii. Pod jego kierownictwem powstał zespół Nespresso Baltics, który zainicjował sprzedaż kapsułek i urządzeń do kawy oraz otworzył pierwsze butiki Nespresso na Litwie.

O MV Poland

Spółka dystrybucyjna MV Poland należy do jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, MV GROUP, zarządzającej spółkami na Litwie, w Polsce, na Łotwie i w Estonii. MV Poland działa w Polsce od 2005 r. Obecnie firma reprezentuje ponad 35 marek i zatrudnia ponad 60 pracowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości Biuro prasowe
2021-03-04 | 11:45

KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości

W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem „Czas na przerwę. Czas na KitKat”. Koncepcja filmików to zabawne,
Przemysł spożywczy MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowisku
2021-03-02 | 10:45

MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowisku

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami w zakresie produktów przyjaznych środowisku naturalnemu. To dowód na to, jak ważne jest wdrażanie przez producentów
Przemysł spożywczy Pasty rybne w nowym wydaniu.
2021-03-02 | 01:00

Pasty rybne w nowym wydaniu.

Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb małą odmianę i prezentuje serię produktów z niebanalnym twistem smakowym. Marka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ochrona środowiska

Trwają negocjacje umowy społecznej między rządem a górnikami. Na wypracowanie porozumienia potrzebne jest kilka tygodni

Rząd i górnicze związki zawodowe pracują nad kształtem umowy społecznej w sprawie wsparcia likwidacji górnictwa. – Potrzebujemy co najmniej kilku tygodni, by wypracować formułę, która będzie do zaakceptowania przez obie strony, ale także Komisję Europejską – mówi odpowiedzialny za te negocjacje wiceminister Artur Soboń. Jak podkreśla, ustawowe gwarancje zatrudnienia oczekiwane przez stronę społeczną są nie do zrealizowania. Podobnie jak powrót do koncepcji budowy bloku węglowego w Ostrołęce.

Handel

Ignacy Morawski: Dopóki prognozy inflacji pokazują poziom między 2 a 4 proc., zagrożenia dla gospodarki nie ma. Ale będzie to uwierać konsumentów

Ostatnie dane z Eurostatu za styczeń 2021 roku pokazały, że w Polsce poziom cen rośnie najsilniej w Unii Europejskiej. To efekt dynamicznego wzrostu wynagrodzeń i intensywnej pomocy budżetowej dla firm w obliczu pandemii. Zdaniem ekonomisty Ignacego Morawskiego inflacja na poziomie między 2 a 4 proc. nie stanowi zagrożenia dla gospodarki. Na razie nie widać więc powodu do podwyżek stóp procentowych.

Nauka

Nawet 5 proc. populacji nigdy nie zachoruje na COVID-19. Polscy naukowcy szukają genu, który odpowiada za odporność na tę chorobę oraz jej przebieg

Efektem projektu badawczego „Odporni na COVID” ma być tani i dostępny test, który pozwoli sprawdzić, czy zakażenie koronawirusem będzie poważnym zagrożeniem dla zdrowia lub życia konkretnej osoby. Test umożliwi również wskazanie osób genetycznie opornych na zakażenie SARS-CoV-2. To może być między 1 a 5 proc. społeczeństwa. – Zakończyliśmy już rekrutację uczestników badania i przeanalizowaliśmy około 30 proc. danych. Pierwszych rezultatów projektu spodziewamy się w czerwcu – zapowiada dr Paweł Zawadzki, prezes spółki MNM Diagnostics, która realizuje projekt wraz z Centralnym Szpitalem Klinicznym MSWiA w Warszawie.