Komunikaty PR

MV Poland z nowym dyrektorem generalnym

2021-02-23  |  16:23
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Spółka dystrybucyjna MV Poland, należąca do MV GROUP, jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, ma nowego dyrektora generalnego. Od 1 marca stanowisko to obejmie Donatas Zykus. Zastąpi on Arūnasa Rokasa, który kierował oddziałem firmy od 9 lat.

Głównym zadaniem nowego dyrektora generalnego MV Poland będzie poprawa wyników operacyjnych Grupy i kontynuacja realizacji strategii opierającej się o zrównoważony rozwój. Donatas Zykus będzie także odpowiedzialny za poprawę jakości usług dystrybucyjnych oraz podnoszenie kompetencji pracowników.

- MV Poland zyskuje kierownika, którego nowoczesne podejście i umiejętność realizacji nowych projektów, pomoże firmie osiągnąć założone cele. Wierzę, że dzięki świeżemu spojrzeniu, konsekwencji i pracy zespołowej, MV Poland będzie w stanie sprostać obecnym wyzwaniom, poprawić wyniki i dalej umacniać swoją pozycję na polskim rynku – mówi Marijus Cilcius, dyrektor generalny MV GROUP.

Jednym z priorytetów nowego dyrektora generalnego będzie wdrożenie zasad pracy zespołowej opartej na ciągłym doskonaleniu, wzajemnym szacunku i wsparciu. – Otwarty, spójny i działający na zasadzie współpracy zespół to podstawa. Jako cel dla siebie i innych stawiam stworzenie środowiska, w którym wszyscy będą mogli wydajnie pracować i każdego dnia podnosić swoje kompetencje – dodaje Zykus.  

Nowy kierownik pracuje w MV GROUP od 2016 r. W ciągu ostatnich kilku lat Donatas Zykus zajmował się m.in. rozwojem e-commerce w krajach bałtyckich oraz ekspansją marki Nespresso na Litwie, Łotwie i w Estonii. Pod jego kierownictwem powstał zespół Nespresso Baltics, który zainicjował sprzedaż kapsułek i urządzeń do kawy oraz otworzył pierwsze butiki Nespresso na Litwie.

O MV Poland

Spółka dystrybucyjna MV Poland należy do jednej z największych grup przedsiębiorstw w krajach bałtyckich, MV GROUP, zarządzającej spółkami na Litwie, w Polsce, na Łotwie i w Estonii. MV Poland działa w Polsce od 2005 r. Obecnie firma reprezentuje ponad 35 marek i zatrudnia ponad 60 pracowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.