Myjnia samochodowa – pomysł na własny, dochodowy biznes
Pod koniec ubiegłego wieku posiadanie własnego samochodu było luksusem. Dziś bardzo często jest tak, że w kilkuosobowej rodzinie każdy dorosły posiada własny pojazd, o który trzeba zadbać. Coraz więcej kierowców dostrzega różnicę między spłukaniem auta wężem ogrodowym a profesjonalnym umyciem przy pomocy specjalnej chemii. Nie każdy jednak wie, że obecnie obowiązujące prawo zabrania mycia samochodu na własnej posesji, a za jego nieprzestrzeganie możemy otrzymać mandat. Te oraz inne uwarunkowania powodują, że myjnie samochodowe są doskonałym pomysłem na własny, dochodowy biznes.
Rozpoczynając swoją życiową inwestycję warto skorzystać z gotowych, sprawdzonych modeli i rozwiązań. Najlepsze są te, które zapewniają kompleksową realizację przedsięwzięcia jakim jest budowa samoobsługowej myjni samochodowej.
Firma Eurowash to sprawdzony i wiarygodny partner w tego rodzaju inwestycjach. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu oraz szerokiej sieci partnerów biznesowych, firma Eurowash na swoim koncie ma już ponad 320 wykonanych myjni i jest doskonale znana kierowcom zarówno w Polsce jak i na rynkach wschodnich. Dlaczego warto w nie inwestować i co je wyróżnia?
- Przede wszystkim naszym klientom oferujemy usługę w pełni kompleksową. Rozpoczynając od oceny lokalizacji poprzez projekt, budowę wiaty, ułożenie profesjonalnych posadzek, montaż techniki myjącej aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jednym słowem każdy, kto zdecyduje się na taką inwestycję otrzymuje od nas gotowy biznes – mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy Eurowash, która specjalizuje się w budowie nowoczesnych myjni bezdotykowych.
Estetyka i jakość
Urządzenia jakie oferuje marka Eurowash są wykonane z komponentów najwyższej jakości, co sprawia, że są to rozwiązania solidne, niezawodne i trwałe. Każde urządzenie jest dopasowane indywidualnie do potrzeb klienta i uwarunkowań lokalnych. Konstruktorzy Eurowash bazują na najnowocześniejszych technologiach, a właściciele stawiają na kontrolę jakości produktu.
- Oferujemy produkcję, montaż w miejscu wyznaczonym przez klienta oraz serwis myjni bezdotykowych. Posiadamy bogate doświadczenie na rynku, które przekładamy na jakość świadczonych usług – mówi właściciel Eurowash. – Dzięki temu, że sami prowadzimy serwis naszych myjni na bieżąco wiemy co należy w nich usprawnić i to robimy.
Kierowca mając do wyboru mało estetyczną i bardzo często wysłużoną wiatę lub profesjonalną i estetyczną myjnię, na pewno wybierze drugi wariant, nawet jeżeli będzie musiał zrobić więcej kilometrów.
- Wiaty, które oferujemy naszym klientom przyciągają wzrok i zdecydowanie wyróżniają się na tle innych – dodaje Sylwester Załuska.
Dodatkowo wszystkie elementy technologii są wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, a to sprawia, że bezdotykowa myjnia samochodowa będzie służyła przez wiele lat, nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego.
Oni wybrali Eurowash
Paweł Maleszewski i Michał Godlewski długo zastanawiali się w co zainwestować pieniądze, by po pierwsze uzyskać wolność finansową, a po drugie zapewnić pasywny przychód.
- Samodzielna inwestycja oczywiście wchodziła w grę, jednak pewniejsze okazało się rozwiązanie sprawdzone. Szukaliśmy profesjonalnej firmy, która przeprowadzi nas przez cały proces inwestycyjny. Co więcej, wybór myjni samochodowej pod szyldem Eurowash zapewnił nam o wiele więcej. Nasza myjnia funkcjonuje już ponad pół roku, a my cały czas mamy wsparcie u przedstawicieli firmy – mówi Paweł Maleszewski.
- Takie partnerskie podejście jest bardzo ważne, ponieważ my – od niedawna właściciele biznesu – czujemy się pewnie i bezpiecznie. Dodatkowo mamy pewność, że usługi, które sprzedajemy, są na najwyższym poziomie – dodaje Michał Godlewski. – Liczy się choćby to, że nasza myjnia zapewnia znacznie mniejsze zużycie wody niż inne, a dodatkowo efektywność mycia jest dużo lepsza niż u konkurencji.
Co ważne, myjnie Eurowash jako jedne z nielicznych w Polsce wykorzystują miękką wodę, która nie zostawia żadnych śladów ani smug. Dodatkowo na każdym stanowisku jest zainstalowany inteligentny system podgrzewania posadzki, który zapewnia nawet do 60% mniejsze zużycie energii potrzebnej do ogrzania stanowisk.
- Czujniki temperatury są wmontowane w posadzce i na tej podstawie system dogrzewa całą myjnię. Wykorzystujemy system AIC. Jednym słowem, naszym klientom zapewniamy aktywne i inteligentne grzanie posadzek – mówi Andrzej Możejko przedstawiciel firmy Eurowash.
Firma Eurowash oferuje: myjnie kontenerowe, modułowe, wiaty, części do myjni, odkurzacze, trzepaczki i inne niezbędne akcesoria, a także chemię (preparaty do mycia bezdotykowego). To dodatkowa korzyść dla Inwestora, który po uruchomieniu myjni nie musi martwić się o dostawę niezbędnych środków.
Podsumowując – firma Eurowash jest w stanie zapewnić kompletne usługi związane z zarówno z budową myjni jak i jej późniejszą eksploatacją.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.