Komunikaty PR

Myjnia samochodowa – pomysł na własny, dochodowy biznes

2020-07-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.92 MB )

Pod koniec ubiegłego wieku posiadanie własnego samochodu było luksusem. Dziś bardzo często jest tak, że w kilkuosobowej rodzinie każdy dorosły posiada własny pojazd, o który trzeba zadbać. Coraz więcej kierowców dostrzega różnicę między spłukaniem auta wężem ogrodowym a profesjonalnym umyciem przy pomocy specjalnej chemii. Nie każdy jednak wie, że obecnie obowiązujące prawo zabrania mycia samochodu na własnej posesji, a za jego nieprzestrzeganie możemy otrzymać mandat. Te oraz inne uwarunkowania powodują, że myjnie samochodowe są doskonałym pomysłem na własny, dochodowy biznes.

Rozpoczynając swoją życiową inwestycję warto skorzystać z gotowych, sprawdzonych modeli i rozwiązań. Najlepsze są te, które zapewniają kompleksową realizację przedsięwzięcia jakim jest budowa samoobsługowej myjni samochodowej.

Firma Eurowash to sprawdzony i wiarygodny partner w tego rodzaju inwestycjach. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu oraz szerokiej sieci partnerów biznesowych, firma Eurowash na swoim koncie ma już ponad 320 wykonanych myjni i jest doskonale znana kierowcom zarówno w Polsce jak i na rynkach wschodnich. Dlaczego warto w nie inwestować i co je wyróżnia?

- Przede wszystkim naszym klientom oferujemy usługę w pełni kompleksową. Rozpoczynając od oceny lokalizacji poprzez projekt, budowę wiaty, ułożenie profesjonalnych posadzek, montaż techniki myjącej aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jednym słowem każdy, kto zdecyduje się na taką inwestycję otrzymuje od nas gotowy biznes – mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy Eurowash, która specjalizuje się w budowie nowoczesnych myjni bezdotykowych.

 

Estetyka i jakość

Urządzenia jakie oferuje marka Eurowash są wykonane z komponentów najwyższej jakości, co sprawia, że są to rozwiązania solidne, niezawodne i trwałe. Każde urządzenie jest dopasowane indywidualnie do potrzeb klienta i uwarunkowań lokalnych. Konstruktorzy Eurowash bazują na najnowocześniejszych technologiach, a właściciele stawiają na kontrolę jakości produktu.

- Oferujemy produkcję, montaż w miejscu wyznaczonym przez klienta oraz serwis myjni bezdotykowych. Posiadamy bogate doświadczenie na rynku, które przekładamy na jakość świadczonych usług – mówi właściciel Eurowash. ­– Dzięki temu, że sami prowadzimy serwis naszych myjni na bieżąco wiemy co należy w nich usprawnić i to robimy.

Kierowca mając do wyboru mało estetyczną i bardzo często wysłużoną wiatę lub profesjonalną i estetyczną myjnię, na pewno wybierze drugi wariant, nawet jeżeli będzie musiał zrobić więcej kilometrów.

- Wiaty, które oferujemy naszym klientom przyciągają wzrok i zdecydowanie wyróżniają się na tle innych – dodaje Sylwester Załuska.

Dodatkowo wszystkie elementy technologii są wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, a to sprawia, że bezdotykowa myjnia samochodowa będzie służyła przez wiele lat, nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Oni wybrali Eurowash

Paweł Maleszewski i Michał Godlewski długo zastanawiali się w co zainwestować pieniądze, by po pierwsze uzyskać wolność finansową, a po drugie zapewnić pasywny przychód.

- Samodzielna inwestycja oczywiście wchodziła w grę, jednak pewniejsze okazało się rozwiązanie sprawdzone. Szukaliśmy profesjonalnej firmy, która przeprowadzi nas przez cały proces inwestycyjny. Co więcej, wybór myjni samochodowej pod szyldem Eurowash zapewnił nam o wiele więcej. Nasza myjnia funkcjonuje już ponad pół roku, a my cały czas mamy wsparcie u przedstawicieli firmy – mówi Paweł Maleszewski.

 

- Takie partnerskie podejście jest bardzo ważne, ponieważ my – od niedawna właściciele biznesu – czujemy się pewnie i bezpiecznie. Dodatkowo mamy pewność, że usługi, które sprzedajemy, są na najwyższym poziomie – dodaje Michał Godlewski. – Liczy się choćby to, że nasza myjnia zapewnia znacznie mniejsze zużycie wody niż inne, a dodatkowo efektywność mycia jest dużo lepsza niż u konkurencji.

Co ważne, myjnie Eurowash jako jedne z nielicznych w Polsce wykorzystują miękką wodę, która nie zostawia żadnych śladów ani smug. Dodatkowo na każdym stanowisku jest zainstalowany inteligentny system podgrzewania posadzki, który zapewnia nawet do 60% mniejsze zużycie energii potrzebnej do ogrzania stanowisk.

- Czujniki temperatury są wmontowane w posadzce i na tej podstawie system dogrzewa całą myjnię. Wykorzystujemy system AIC. Jednym słowem, naszym klientom zapewniamy aktywne i inteligentne grzanie posadzek – mówi Andrzej Możejko przedstawiciel firmy Eurowash.

Firma Eurowash oferuje: myjnie kontenerowe, modułowe, wiaty, części do myjni, odkurzacze, trzepaczki i inne niezbędne akcesoria, a także chemię (preparaty do mycia bezdotykowego). To dodatkowa korzyść dla Inwestora, który po uruchomieniu myjni nie musi martwić się o dostawę niezbędnych środków.
 Podsumowując – firma Eurowash jest w stanie zapewnić kompletne usługi związane z zarówno z budową myjni jak i jej późniejszą eksploatacją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-05-06 | 17:49

Bartek Kujbida pokieruje zespołem Platige Image w Kanadzie

Platige Image buduje zespół w Montrealu, a szefem najbardziej rozpoznawalnego za granicą polskiego studia produkcji i postprodukcji został Bartek Kujbida, który będzie odpowiedzialny za ekspansję firmy na rynku kanadyjskim oraz
Firma Sanplast = odpowiedzialny biznes dla lepszego jutra
2024-04-30 | 15:00

Sanplast = odpowiedzialny biznes dla lepszego jutra

Dążenie do prowadzenia biznesu w sposób etyczny i zrównoważony pozwala osiągnąć pozytywne wyniki finansowe, jednocześnie dbając o ochronę środowiska, szanując
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.