Komunikaty PR

Nachosy bekonowe w ofercie Fanex

2021-11-16  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę spożywczych dodatków gastronomicznych Tres Amigos. Do grona przekąsek polskiej marki, dołączyły właśnie kukurydziane Nachos Bacon. Jest to już czwarty oferowany smak popularnych snacków z tortilli. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w sklepie internetowym.

Nowe nachosy od Fanex to chrupiąca przekąska o smaku bekonu przygotowana na bazie mąki kukurydzianej z dodatkiem kminku, czosnku i chilli, który uzupełniona jest o aromat dymu wędzarniczego. Taka kompozycja składników, czyni produkt bardzo wyrazistym i smacznym. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. Jednocześnie, dostępny jest już dla klientów detalicznych – w internetowym sklepie Fanex.

Bekonowy, to już czwarty z kolei smak kukurydzianych przekąsek Tres Amigos od Fanex. W sprzedaży są już dostępne klasyczne nachosy solone, a także serowe oraz chilli. Nachosy wraz guacamole, salsą pomidorową lub z gotowymi sosami Fanex, świetnie sprawdzą się np. jako proste czekadełko w lokalu gastronomicznym. Będą także zaskakującym i nadającym nowej tekstury dodatkiem do dań street foodowych. Produkt może mieć wiele ciekawych zastosowań w profesjonalnej, jak i domowej kuchni.

- Nowe nachosy o smaku bekonu z pewnością szybko znajdą swoich kulinarnych zwolenników, zwłaszcza że smak i aromat boczku towarzyszy nam zarówno w naszej rodzimej tradycji, jak i nowoczesnej streetfood’owej kuchni mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii w firmie Fanex. - Nachosy coraz częściej znajdują zastosowanie w tzw. ulicznej kuchni – podane klasycznie z gęstym dipem, zapieczone z ciągnącym serem, czy też z mięsnym sosem pachnącym aromatycznymi przyprawami. Niejednokrotne dostrzec można je również jako dodatek do burgera, czy też innych kanapek zamiast tradycyjnych frytek. Drobno pokruszone posłużą również jako aromatyczna panierka, np. do niewielkich kawałków kurczaka – tak przygotowane nuggetsy, czy fingersy z pewnością wyróżnią się swoją oryginalnością – dodaje.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.