Najbardziej oczekiwana premiera roku 2023

Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Walentynki w roku 2023 upłyną nie tylko pod znakiem wyznań miłości, romantycznych spacerów i kolacji przy świecach… Na ten dzień planowana jest również kolejna odsłona „idealnego dopasowania”. Wtedy zdradzimy też kiedy nastąpi długo oczekiwana premiera produktu.
Krakowski producent systemów rynnowych od lat odważnie i z sukcesami wyznacza trendy
w branży. Przed 10 laty wprowadził na rynek system Galeco BEZOKAPOWY, prekursorskie rozwiązanie idealne do stosowania w nowoczesnej architekturze, niejako antycypujące obecną popularność domów typu nowoczesna stodoła. Według zapewnień projektantów firmy Galeco, nowy produkt także znacząco wpłynie na estetykę nowoczesnych i nietuzinkowych projektów.
– Biorąc pod uwagę rewolucyjność rozwiązań, które zamierzamy zaprezentować, przygotowaliśmy niecodzienną kampanię reklamową – opowiada Magdalena Buryło, Koordynator ds. Marketingu
w firmie Galeco. – Motywem przewodnim jest komedia romantyczna, co łączy się z hasłem kampanii, czyli „Idealnie dopasowani”.
Przesłanie nowego spotu reklamowego, czy jak kto woli filmowego trailera, mówi, że w życiu nie istnieją perfekcyjne związki i mimo różnic możliwe jest stworzenie idealnie dopasowanej pary. Konkretne rozwiązania zostaną zaprezentowane podczas premiery 2023, której datę zdradzimy w najbliższe Walentynki. Wszystkie kolejne odsłony nowego produktu są zamieszczone na dedykowanej stronie www.idealniedopasowani.galeco.pl. Umieszczony został na niej spot reklamowy oraz licznik odmierzający czas pozostały do odsłonięcia kolejnych sekretów tego rewolucyjnego rozwiązania.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.