Komunikaty PR

Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efekty

2020-09-09  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro@openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania News ( 1.42 MB )

Pandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zaplanowanych w centrach handlowych akcji musiało ulec zmianie lub zostało całkowicie odwołanych. By pobudzić odwiedzalność i odwrócić niekorzystne trendy, konieczne jest wdrożenie nowych rozwiązań, modyfikacja kierunków działań oraz intensywna współpraca najemców i galerii. Jak to wygląda w praktyce?

Klasyczne podejście, w którym środki z budżetów marketingowych centrów handlowych przeznaczane były na promocję obiektu, a promocja najemców leżała głównie po ich stronie, to już przeszłość. Współpraca i wzajemna otwartość w obecnych warunkach są podstawą wszelkich działań. 

- Kluczem do efektywnych działań jest zrozumienie potrzeb klientów i najemców. Dobrze rozpoznając intencje obu stron możemy szukać rozwiązań, które jednocześnie zachęcą klientów do odwiedzania Galerii i zaspokoją oczekiwania najemców – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej, należącej do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzanej przez APSYS Polska.

Oczekiwania klientów można podsumować w dwóch słowach: bezpieczeństwo i dodatkowe korzyści zakupowe. Osoby robiące zakupy w galeriach handlowych chcą realnych działań i pewności, że są bezpieczne. Aby osiągnąć konkretne efekty w tej kwestii, warto wyjść poza minimum, jakie wyznaczają regulacje rządowe. Wśród dobrych praktyk wprowadzonych w centrach handlowych wymienić można: spójne oznaczenia zasad bezpieczeństwa w galeriach i u najemców, nielimitowany dostęp do środków dezynfekujących, przeszkolenie serwisów porządkowych i ochrony tak, by służyły odwiedzającym wsparciem i radą oraz zadbanie o dostęp do maseczek.

- Klienci mogą czuć się w Katowickiej bezpieczni. Oprócz środków dezynfekujących, komunikatów i oznaczeń zapewniamy im maseczki, dostępne za symboliczny 1 pkt w naszym programie lojalnościowym KatoKarta – wylicza Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Odpowiedzią na drugą potrzebę są akcje prosprzedażowe, dające klientom dodatkowy zysk, ale też pozytywne emocje podczas zakupów. Właściwe zaprojektowanie takich akcji to z kolei sposób na zaspokojenie potrzeb najemców. Liczą się precyzja i efektywność. Przykładem takiej precyzyjnie wymierzonej akcji jest Słodko-Słony, czyli wyżerka za paragony – lipcowy pro-sale w Katowickiej.

- Akcja miała na celu wsparcie najemców z ofertą gastronomiczną poprzez zachęcenie klientów do powrotu do kawiarni i restauracji oraz pokazanie im, że lokale te nadal działają i nadal pobyt w nich jest przyjemnością. Podstawowe założenia akcji to niski próg wejścia i liczne nagrody, motywujące klienta do większych zakupów – mówi Anna Szczerkowska z Galerii Katowickiej.

Nagrodami w akcji Słodko-Słony były vouchery na 5 i 15 zł. Te progi okazały się wystarczające, by zmotywować klientów do odwiedzenia punktów gastronomicznych i dokonania zakupów na kwoty najczęściej wyższe niż wskazane na voucherach. Najemcy biorący udział w akcji ocenili ją bardzo dobrze i wyrazili zainteresowanie ponownym udziałem w tego typu inicjatywach. Efektywność kampanii potwierdził lipcowy wzrost obrotów i odwiedzalności w Galerii Katowickiej (względem czerwca br.) adekwatnie o 34% i 20%.

Trafności tezy, że klienci szczególnie cenią sobie dodatkowe okazje i możliwość zdobycia extra premii za zakupy, dowodzą też dotychczasowe wyniki loterii, którą rozpoczęto 21 sierpnia w Katowickiej. Suma kwot z pierwszego tygodnia loterii jest o 15 % wyższa, niż suma kwot z analogicznego okresu loterii organizowanej rok wcześniej w okresie Wielkanocy.

- Zainteresowanie obydwiema akcjami oraz ich wymierne efekty to dowód, że klienci są obecnie bardzo zainteresowani propozycją przynoszącą dodatkowe benefity za zakupy. Przy czym priorytetem naszych tegorocznych działań marketingowych są potrzeby naszych najemców – do planów podchodzimy elastycznie i modyfikujemy je, pozostając w kontakcie z najemcami i szukając dróg, dzięki którym w najwyższym stopniu uzyskamy efekt synergii ze wspólnych działań - dodaje Anna Szczerkowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć