Najlepsze rozgrzewające napoje tylko w Costa Coffee
Nie ma chyba nic lepszego w chłodny jesienno-zimowy wieczór od pysznego, aromatycznego i przyjemnie rozgrzewającego napoju. W tym okresie szczególnie często myślimy o tym, by po prostu położyć się pod kocem i odpocząć z kubkiem gorącej herbaty. Swoje ulubione propozycje znajdziesz w Costa Coffee! Odkryj kultowe, rozgrzewające napoje – Herbatę Zimową i Cydrowy czar, dostępne w kawiarniach. Zamów je na wynos lub poprzez aplikację Uber Eats prosto do Twojego domu i rozsmakuj się w zimowych przyjemnościach już dziś.
Kuszące bogactwo smaków
Zafunduj sobie chwilę wytchnienia po całym dniu i zanurz się w smakowej uczcie dla zmysłów. Poznaj propozycje, które podgrzeją atmosferę w mroźne dni i pozwolą zapomnieć o codziennych troskach. Właśnie teraz do oferty Costa Coffee powróciły uwielbiane przez wielu rozgrzewające napoje w sam raz na popołudniowy relaks. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem to wysublimowane połączenie smaków, które zachwyci wszystkich koneserów delikatnym charakterem ziołowo-owocowych dodatków przeplatanym egzotyczną nutą imbiru i orzeźwiającym aromatem cytrusów. To propozycja, która od razu poprawia humor!
Na spróbowanie czeka również wyczekiwany, rozgrzewający hit - Cydrowy czar, czyli jedyna w swoim rodzaju kompozycja rozgrzewającego jabłkowego napoju, doprawiona korzenną nutą cynamonu i anyżu oraz przystrojona plasterkiem pomarańczy. Głębia owocowego smaku, podkreślona intrygującym aromatem orientalnych przypraw tworzy intrygujące połączenie, któremu naprawdę trudno się oprzeć!
Czas na relaks
Pozwól sobie na chwilę słodkiego odpoczynku, który doładuje Twoje baterie na czekające Cię nowe wyzwania. Odkryj smaki, które inspirują i daj się uwieść wyjątkowym rozgrzewającym napojom ze Świątecznej Kampanii Costa Coffee. Zapraszamy do naszych kawiarni już dziś! Wszystkie propozycje czekają na Ciebie na wynos w oryginalnych kubeczkach z zimowym motywem. Dodatkowo, możesz je zamówić w aplikacji Uber Eats.
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Ochrona środowiska
Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji
Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.