Komunikaty PR

Najwięksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+

2020-01-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Grupa Maspex, Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku największych producentów, którzy przystąpili do programu Promo+ w ramach M/platform. Narzędzie stworzone przez Grupę COMP łączy producentów FMCG z właścicielami rodzinnych, niezależnych sklepów detalicznych, pozwalając im na zwiększenie konkurencyjności oraz poszerzenie oferty.

Cyfrowa platforma usługowa M/platform ma na celu wzmocnienie pozycji małych sklepów na rynku. Umożliwia tradycyjnym placówkom detalicznym współpracę z największymi producentami na bardzo korzystnych warunkach i oferowanie konsumentowi atrakcyjnych promocji. Warunki promocji dopasowywane są do wymagań poszczególnych placówek handlowych. Propozycje promocji zawsze muszą być zaakceptowane przez właściciela sklepu, co daje mu pełną elastyczność i swobodę kształtowania oferty. M/platform integruje się z urządzeniem fiskalnym, dzięki czemu zaawansowany moduł analityczny wspiera detalistę w podejmowaniu trafnych decyzji.

Dołączając do M/platform, sklep zyskuje szereg korzyści. Platforma daje dostęp do korzystnych promocji, w nowoczesnych mechanizmach, skutecznie zwiększających sprzedaż.  Ponadto, w oparciu o analizę danych transakcyjnych, podpowiada, na jaki asortyment postawić, które produkty osiągają ponadprzeciętne wyniki czy jaki jest stan gotówki w kasach. Kierownik sklepu nie musi już podejmować kluczowych decyzji biznesowych „na wyczucie” – mówi Przemysław Chłus, kierownik ds. Trade Marketingu w firmie Comp Platforma Usług.

Konsument oczekuje dziś dobrej lokalizacji sklepu, wygody zakupów oraz indywidualnego podejścia. To wszystko może znaleźć w sklepie zlokalizowanym po sąsiedzku. Małe punkty handlowe dobrze wpisują się w obecne trendy rynkowe, choć nierzadko potrzebują wsparcia, by utrzymać atrakcyjność oferty w dobie silnej konkurencji.

Usługa Promo+ umożliwia właścicielom sklepów oferowanie wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Obsługa programu odbywa się poprzez portal internetowy. Oferty promocyjne dedykowane są przez producentów uczestniczących w programie. Wśród nich znajdują się między innymi Grupa Żywiec, Browar Namysłów czy Grupa Maspex. W wybranych sklepach, biorących udział w projekcie, właściciele mogą oferować specjalne promocje proponowane przez Coca-Cola HBC Polska, Mlekovita, PepsiCo, Hortex lub CEDC. Obecnie integrowane są takie firmy jak Colian, Lorenz Snack-World oraz Wyborowa Pernod Ricard.  

Jak wynika z danych COMP, przy zakupie co najmniej jednego promowanego produktu, statystycznie cały koszyk konsumenta rośnie średnio o 60%. Producent zaś zyskuje możliwość szybkiego i masowego kierowania promocji do wielu punktów handlowych, co w konsekwencji istotnie zwiększa jego sprzedaż.

W ramach Promo+ producent może zaproponować detaliście klasyczne obniżki cen, akcje PromoSztuki, „happy hours” oraz zestawy promocyjne. Rozliczenia odbywają się w cyklu tygodniowym. Dzięki M/platform producenci zyskują narzędzia do zwiększania swojej sprzedaży we współpracujących z nimi sklepach detalicznych. Korzyści ma również klient, który uzyskuje dostęp do produktów w promocyjnych cenach blisko domu, po sąsiedzku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.