Najwięksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Grupa Maspex, Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku największych producentów, którzy przystąpili do programu Promo+ w ramach M/platform. Narzędzie stworzone przez Grupę COMP łączy producentów FMCG z właścicielami rodzinnych, niezależnych sklepów detalicznych, pozwalając im na zwiększenie konkurencyjności oraz poszerzenie oferty.
Cyfrowa platforma usługowa M/platform ma na celu wzmocnienie pozycji małych sklepów na rynku. Umożliwia tradycyjnym placówkom detalicznym współpracę z największymi producentami na bardzo korzystnych warunkach i oferowanie konsumentowi atrakcyjnych promocji. Warunki promocji dopasowywane są do wymagań poszczególnych placówek handlowych. Propozycje promocji zawsze muszą być zaakceptowane przez właściciela sklepu, co daje mu pełną elastyczność i swobodę kształtowania oferty. M/platform integruje się z urządzeniem fiskalnym, dzięki czemu zaawansowany moduł analityczny wspiera detalistę w podejmowaniu trafnych decyzji.
Dołączając do M/platform, sklep zyskuje szereg korzyści. Platforma daje dostęp do korzystnych promocji, w nowoczesnych mechanizmach, skutecznie zwiększających sprzedaż. Ponadto, w oparciu o analizę danych transakcyjnych, podpowiada, na jaki asortyment postawić, które produkty osiągają ponadprzeciętne wyniki czy jaki jest stan gotówki w kasach. Kierownik sklepu nie musi już podejmować kluczowych decyzji biznesowych „na wyczucie” – mówi Przemysław Chłus, kierownik ds. Trade Marketingu w firmie Comp Platforma Usług.
Konsument oczekuje dziś dobrej lokalizacji sklepu, wygody zakupów oraz indywidualnego podejścia. To wszystko może znaleźć w sklepie zlokalizowanym po sąsiedzku. Małe punkty handlowe dobrze wpisują się w obecne trendy rynkowe, choć nierzadko potrzebują wsparcia, by utrzymać atrakcyjność oferty w dobie silnej konkurencji.
Usługa Promo+ umożliwia właścicielom sklepów oferowanie wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Obsługa programu odbywa się poprzez portal internetowy. Oferty promocyjne dedykowane są przez producentów uczestniczących w programie. Wśród nich znajdują się między innymi Grupa Żywiec, Browar Namysłów czy Grupa Maspex. W wybranych sklepach, biorących udział w projekcie, właściciele mogą oferować specjalne promocje proponowane przez Coca-Cola HBC Polska, Mlekovita, PepsiCo, Hortex lub CEDC. Obecnie integrowane są takie firmy jak Colian, Lorenz Snack-World oraz Wyborowa Pernod Ricard.
Jak wynika z danych COMP, przy zakupie co najmniej jednego promowanego produktu, statystycznie cały koszyk konsumenta rośnie średnio o 60%. Producent zaś zyskuje możliwość szybkiego i masowego kierowania promocji do wielu punktów handlowych, co w konsekwencji istotnie zwiększa jego sprzedaż.
W ramach Promo+ producent może zaproponować detaliście klasyczne obniżki cen, akcje PromoSztuki, „happy hours” oraz zestawy promocyjne. Rozliczenia odbywają się w cyklu tygodniowym. Dzięki M/platform producenci zyskują narzędzia do zwiększania swojej sprzedaży we współpracujących z nimi sklepach detalicznych. Korzyści ma również klient, który uzyskuje dostęp do produktów w promocyjnych cenach blisko domu, po sąsiedzku.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.