Komunikaty PR

Najwięksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+

2020-01-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Grupa Maspex, Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku największych producentów, którzy przystąpili do programu Promo+ w ramach M/platform. Narzędzie stworzone przez Grupę COMP łączy producentów FMCG z właścicielami rodzinnych, niezależnych sklepów detalicznych, pozwalając im na zwiększenie konkurencyjności oraz poszerzenie oferty.

Cyfrowa platforma usługowa M/platform ma na celu wzmocnienie pozycji małych sklepów na rynku. Umożliwia tradycyjnym placówkom detalicznym współpracę z największymi producentami na bardzo korzystnych warunkach i oferowanie konsumentowi atrakcyjnych promocji. Warunki promocji dopasowywane są do wymagań poszczególnych placówek handlowych. Propozycje promocji zawsze muszą być zaakceptowane przez właściciela sklepu, co daje mu pełną elastyczność i swobodę kształtowania oferty. M/platform integruje się z urządzeniem fiskalnym, dzięki czemu zaawansowany moduł analityczny wspiera detalistę w podejmowaniu trafnych decyzji.

Dołączając do M/platform, sklep zyskuje szereg korzyści. Platforma daje dostęp do korzystnych promocji, w nowoczesnych mechanizmach, skutecznie zwiększających sprzedaż.  Ponadto, w oparciu o analizę danych transakcyjnych, podpowiada, na jaki asortyment postawić, które produkty osiągają ponadprzeciętne wyniki czy jaki jest stan gotówki w kasach. Kierownik sklepu nie musi już podejmować kluczowych decyzji biznesowych „na wyczucie” – mówi Przemysław Chłus, kierownik ds. Trade Marketingu w firmie Comp Platforma Usług.

Konsument oczekuje dziś dobrej lokalizacji sklepu, wygody zakupów oraz indywidualnego podejścia. To wszystko może znaleźć w sklepie zlokalizowanym po sąsiedzku. Małe punkty handlowe dobrze wpisują się w obecne trendy rynkowe, choć nierzadko potrzebują wsparcia, by utrzymać atrakcyjność oferty w dobie silnej konkurencji.

Usługa Promo+ umożliwia właścicielom sklepów oferowanie wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Obsługa programu odbywa się poprzez portal internetowy. Oferty promocyjne dedykowane są przez producentów uczestniczących w programie. Wśród nich znajdują się między innymi Grupa Żywiec, Browar Namysłów czy Grupa Maspex. W wybranych sklepach, biorących udział w projekcie, właściciele mogą oferować specjalne promocje proponowane przez Coca-Cola HBC Polska, Mlekovita, PepsiCo, Hortex lub CEDC. Obecnie integrowane są takie firmy jak Colian, Lorenz Snack-World oraz Wyborowa Pernod Ricard.  

Jak wynika z danych COMP, przy zakupie co najmniej jednego promowanego produktu, statystycznie cały koszyk konsumenta rośnie średnio o 60%. Producent zaś zyskuje możliwość szybkiego i masowego kierowania promocji do wielu punktów handlowych, co w konsekwencji istotnie zwiększa jego sprzedaż.

W ramach Promo+ producent może zaproponować detaliście klasyczne obniżki cen, akcje PromoSztuki, „happy hours” oraz zestawy promocyjne. Rozliczenia odbywają się w cyklu tygodniowym. Dzięki M/platform producenci zyskują narzędzia do zwiększania swojej sprzedaży we współpracujących z nimi sklepach detalicznych. Korzyści ma również klient, który uzyskuje dostęp do produktów w promocyjnych cenach blisko domu, po sąsiedzku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.