Komunikaty PR

Napoje roślinne w Lidl Polska – smaczna alternatywa dla krowiego mleka

2024-08-21  |  11:10
Biuro prasowe

Światowy Dzień Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, to dobra okazja do mówienia o coraz bogatszej ofercie alternatyw dla mleka krowiego. Nie każdy chce lub może spożywać tradycyjne mleko, dlatego Lidl Polska ma w swojej ofercie szeroki asortyment napojów roślinnych, które świetnie zastępują tradycyjną opcję. Propozycje roślinne idealnie komponują się z kawą czy innymi przekąskami.

Szeroka oferta produktów roślinnych w Lidl Polska to element realizacji strategii dotyczącej dbałości o środowisko, jak również zapewnienie klientom sieci łatwego dostępu do wegańskich i wegetariańskich opcji. Roślinny asortyment to propozycja dla tych, którzy nie mogą spożywać zwierzęcych produktów, lub chcą ograniczyć czy zastąpić je w diecie. Jedną z alternatyw, które w ostatnich latach zyskały na popularności, są napoje roślinne – to doskonały zamiennik mleka krowiego, często wzbogacony o niezbędne witaminy i minerały.

Spożycie mleka roślinnego w Polsce

Według raportu Good Food Institute Europe, Polska: Raport o Rynku Detalicznym Żywności Pochodzenia Roślinnego (2020-2022), Polska była na ósmym miejscu w Europie pod względem sprzedaży mleka roślinnego, które miało 10 proc. udziałów w rodzimym rynku w całej kategorii mleka. Tego typu napoje to najbardziej rozwinięta kategoria roślinnych alternatyw w Polsce, która odnotowała stabilny wzrost w latach 2020-20221. Napoje roślinne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, dlatego Lidl Polska ma je w stałej ofercie, aby klienci sieci mogli bez problemu zaopatrzyć się w ulubiony produkt.

Napoje roślinne w Lidl Polska

Produkcja artykułów odzwierzęcych ma globalnie duży wpływ na środowisko, dlatego zgodnie z polityką „Świadome odżywianie”, Lidl Polska stale powiększa asortyment produktów pochodzenia roślinnego. Od 2017 r. sieć sprzedaje wegańskie i wegetariańskie opcje pod marką własną Vemondo. W jej portfolio znajduje się aż osiem produktów na bazie owsa, migdałów, kokosa, soi oraz ryżu. Wszystkie napoje są sprzedawane w kartonach o pojemności 1 litra.

Wyróżnikiem oferty sieci jest napój sojowy High protein z zawartością białka 5 g. Na sklepowych półkach Lidl Polska znajdziemy również napój owsiany o smaku kakao w marce własnej. To właśnie napoje roślinne na bazie owsa najczęściej lądują w koszykach klientów sieci. Oferując produkty roślinne, Lidl Polska nie tylko odpowiada na potrzeby wegan i wegetarian, lecz także zachęca pozostałych konsumentów do wprowadzania do diety produktów roślinnych.

Polska: Raport o Rynku Detalicznym Żywności Pochodzenia Roślinnego (2020-2022)Good Food Institute Europe, 2023

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.