Komunikaty PR

Neness wspiera budowę bram odkażających dla polskich szpitali

2020-04-23  |  10:53
Biuro prasowe

Kiedy na całym świecie szaleje pandemia koronawirusa SARS-CoV-2, a wiele firm liczy straty wynikające z gospodarczego spowolnienia, polski biznes angażuje się w pomoc w walce z rozprzestrzenianiem się choroby. Dobrym przykładem społecznej odpowiedzialności jest internetowa perfumeria Neness, która wspiera budowę bram dezynfekcyjnych dla polskich szpitali organizowaną przez Politechnikę Śląską i firmę WAAM.

Bramy dezynfekcyjne to specjalistyczne urządzenia, których zadaniem jest dezynfekcja odzieży ochronnej, na co dzień zakładanej przez lekarzy mających bezpośredni kontakt z osobami chorymi na COVID-19. W związku z tym, iż do znacznej większości zakażeń w służbie zdrowia dochodzi podczas zdejmowania odzieży ochronnej, tego typu bramy powinny stanąć we wszystkich szpitalach zakaźnych w Polsce - oto cel przyświecający firmie WAAM, Politechnice Śląskiej i firmie Neness. Internetowa drogeria pokazuje ile znaczy działalność w zgodzie z ideą odpowiedzialności społecznej, więc angażuje się w produkcję tych urządzeń, funduje jedno z nich oraz zajmuje się promocją społecznościowej zbiórki środków mającej na celu sfinansowanie budowy bram dezynfekcyjnych dla polskich szpitali zakaźnych. 

Koszt budowy jednej bramy to 28 tys. zł. By zebrać fundusze potrzebne do wyposażenia każdego szpitala zakaźnego w przynajmniej jedno urządzenie, uruchomiona została społecznościowa zbiórka na portalu Zrzutka.pl, w której udział może wziąć każdy, kto chce wesprzeć polskich lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych w walce z koronawirusem. Pierwszym kamieniem milowym zbiórki jest zebranie środków na produkcję 10 bram odkażających, które trafią do najbardziej potrzebujących placówek w kraju. Dalsze kroki przewidują zwiększenie zakresu całej akcji i wyposażenie w te urządzenia wszystkich specjalistycznych placówek w Polsce. By pomóc, wystarczy wejść pod ten https://zrzutka.pl/bramydlaszpitali i wziąć udział w zbiórce, w której liczy się każda złotówka, bowiem im szybciej uda się zebrać kwotę 283 tys. zł, tym szybciej bramy odkażające trafią do szpitali zakaźnych.

- W tych trudnych dla nas wszystkich czasach musimy pokazać, że polski biznes potrafi być społecznie odpowiedzialny - powiedział Mariusz Kubiak, właściciel sklepu Neness.pl. - Dlatego zamierzamy nie tylko pomóc w sfinansowaniu produkcji bram, ale też zaangażować naszą społeczność, otoczenie biznesowe oraz internetowe osobistości, by wspólnie zakasać rękawy i pomóc lekarzom w walce z koronawirusem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych Biuro prasowe
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała
Zdrowie Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów
2024-12-03 | 11:40

Giving Grudzień! Rusza charytatywny projekt na rzecz szkolnych psychologów

Giving Tuesday to ogólnoświatowy dzień dobroczynności. W tym roku wypada 3 grudnia i zyska szczególne znaczenie. Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.