Komunikaty PR

Neness wspiera budowę bram odkażających dla polskich szpitali

2020-04-23  |  10:53
Biuro prasowe

Kiedy na całym świecie szaleje pandemia koronawirusa SARS-CoV-2, a wiele firm liczy straty wynikające z gospodarczego spowolnienia, polski biznes angażuje się w pomoc w walce z rozprzestrzenianiem się choroby. Dobrym przykładem społecznej odpowiedzialności jest internetowa perfumeria Neness, która wspiera budowę bram dezynfekcyjnych dla polskich szpitali organizowaną przez Politechnikę Śląską i firmę WAAM.

Bramy dezynfekcyjne to specjalistyczne urządzenia, których zadaniem jest dezynfekcja odzieży ochronnej, na co dzień zakładanej przez lekarzy mających bezpośredni kontakt z osobami chorymi na COVID-19. W związku z tym, iż do znacznej większości zakażeń w służbie zdrowia dochodzi podczas zdejmowania odzieży ochronnej, tego typu bramy powinny stanąć we wszystkich szpitalach zakaźnych w Polsce - oto cel przyświecający firmie WAAM, Politechnice Śląskiej i firmie Neness. Internetowa drogeria pokazuje ile znaczy działalność w zgodzie z ideą odpowiedzialności społecznej, więc angażuje się w produkcję tych urządzeń, funduje jedno z nich oraz zajmuje się promocją społecznościowej zbiórki środków mającej na celu sfinansowanie budowy bram dezynfekcyjnych dla polskich szpitali zakaźnych. 

Koszt budowy jednej bramy to 28 tys. zł. By zebrać fundusze potrzebne do wyposażenia każdego szpitala zakaźnego w przynajmniej jedno urządzenie, uruchomiona została społecznościowa zbiórka na portalu Zrzutka.pl, w której udział może wziąć każdy, kto chce wesprzeć polskich lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych w walce z koronawirusem. Pierwszym kamieniem milowym zbiórki jest zebranie środków na produkcję 10 bram odkażających, które trafią do najbardziej potrzebujących placówek w kraju. Dalsze kroki przewidują zwiększenie zakresu całej akcji i wyposażenie w te urządzenia wszystkich specjalistycznych placówek w Polsce. By pomóc, wystarczy wejść pod ten https://zrzutka.pl/bramydlaszpitali i wziąć udział w zbiórce, w której liczy się każda złotówka, bowiem im szybciej uda się zebrać kwotę 283 tys. zł, tym szybciej bramy odkażające trafią do szpitali zakaźnych.

- W tych trudnych dla nas wszystkich czasach musimy pokazać, że polski biznes potrafi być społecznie odpowiedzialny - powiedział Mariusz Kubiak, właściciel sklepu Neness.pl. - Dlatego zamierzamy nie tylko pomóc w sfinansowaniu produkcji bram, ale też zaangażować naszą społeczność, otoczenie biznesowe oraz internetowe osobistości, by wspólnie zakasać rękawy i pomóc lekarzom w walce z koronawirusem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.