Komunikaty PR

Nestlé Polska przekazuje pomoc żywnościową o wartości 5 mln zł

2020-04-01  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.18 MB )

Nestlé Polska przekazuje pomoc żywnościową o wartości 5 mln zł

Około 800 000 produktów od Nestlé Polska trafi m.in. do pracowników służby zdrowia, pacjentów szpitali zakaźnych, osób starszych oraz osób poddanych kwarantannie w związku z epidemią koronawirusa. Darowizna obejmuje wodę butelkowaną, odżywki dla niemowląt i dzieci, płatki śniadaniowe, żywność dla dorosłych, kawę, słodycze, preparaty odżywcze, karmę dla zwierząt domowych i inne produkty.

 

W pierwszej kolejności wsparcie w postaci wody butelkowanej, gotowych do spożycia zup i owsianki czy żywności specjalnego przeznaczenia medycznego otrzymają jednoimienne szpitale zakaźne, zajmujące się leczeniem pacjentów z koronawirusem. Na początku darowizny trafią do 17 ośrodków m.in. w Puławach, Łańcucie, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Łomży, Zgierzu czy Tychach. W porozumieniu z Federacją Polskich Banków Żywności, z którą firma współpracuje od lat, najpotrzebniejsze produkty zostaną przekazane do 30 Banków Żywności w całym kraju – m. in. w Koninie, Lublinie, Opolu, Radomiu czy Toruniu. Dzięki temu pomoc otrzymają osoby samotne, starsze, przebywające w kwarantannie, podopieczni fundacji i domów opieki, a także czworonogi.

 

Darowizny Nestlé, w których przekazanie zaangażowały się wszystkie działy i fabryki firmy w Polsce, są już dostarczane do beneficjentów. Firma pozostaje w stałym kontakcie z organizacjami i placówkami, by na bieżąco badać potrzeby i oferować odpowiednie wsparcie tym, którzy w tym czasie tego najbardziej potrzebują.

 

„Obecna sytuacja epidemiczna oznacza wiele wyzwań dla wszystkich. Niektóre grupy społeczne, takie jak osoby pracujące w służbie zdrowia, chore, wymagające opieki czy odizolowane, potrzebują teraz szczególnego wsparcia. Nierzadko mają one ograniczony dostęp do żywności czy nawet wody pitnej. Mamy nadzieję, że nasze darowizny pomogą zaspokoić te potrzeby. Jednocześnie obiecuję, że w dalszym ciągu będziemy oferować wsparcie tym, którzy go najbardziej potrzebują. Dziękujemy wszystkim naszym pracownikom i partnerom, bez których to działanie nie byłoby możliwe.” – mówi Simon Smith, prezes Nestlé Polska.

 

Edyta Iroko

Corporate Affairs Manager

Email: edyta.iroko@pl.nestle.com

Telefon: +48 22 325 26 74

Mobile: +48 600 204 870


O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran? Biuro prasowe
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje
Zdrowie Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG
2025-05-08 | 08:30

Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG

Diagnostyka od lat łączy działalność biznesową z misją społeczną, którą jest realizowanie badań, aby pomagać ludziom dbać o zdrowie i żyć dłużej. Lider rynku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.