Komunikaty PR

Nestlé Waters rozwija współpracę ze społecznością lokalną Nałęczowa i okolic

2020-10-12  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Wspólna inwestycja władz Nałęczowa i firmy Nestlé Waters w budowę systemu kanalizacji pozwoli poprawić warunki życia społeczności lokalnej, a także podnieść bezpieczeństwo ekologiczne w regionie.

 

Firma Nestlé Waters przekazała kilkaset tysięcy złotych na rzecz budowy kanalizacji sanitarnej w sołectwie Cynków, położonym w sąsiedztwie zakładu rozlewniczego firmy. Inwestycja, polegająca na rozbudowie linii głównej kanalizacji sanitarnej wraz z instalacją przepompowni, stworzy możliwość podłączenia gospodarstw domowych, które dotychczas nie korzystały z kanalizacji. Korzyści odniesie również zakład.

 

- Inwestycja zwiększy komfort życia mieszkańców, którzy dotychczas nie mogli korzystać z kanalizacji, a także poprawi bezpieczeństwo środowiskowe na tym obszarze – mówi Wiesław Pardyka, Burmistrz Nałęczowa – Nowy system umożliwi lepszy przepływ ścieków i zminimalizuje ryzyko zanieczyszczenia rzeki Bochotniczanki.

 

- Współfinansujemy budowę kanalizacji sanitarnej, z której będą korzystać zarówno mieszkańcy, jak i nasz zakład – mówi Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Cieszymy się, że możemy wesprzeć kolejne działanie, które przyniesie liczne korzyści dla społeczności lokalnej i środowiska.

 

Autorem projektu kanalizacji sołectwa Cynków jest Gmina Nałęczów. Inwestycję realizuje Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, zakończenie przewidziano na sierpień 2021 roku.

 

 

Zaangażowanie Nestlé Waters w regionie

 

Współfinansowanie kanalizacji to kolejny już element zaangażowania firmy w Nałęczowie i okolicach.

 

- Blisko 90 proc. mieszkańców Nałęczowa i okolic dobrze ocenia wpływ Nestlé Waters na rozwój lokalny – wynika z badania opinii, przeprowadzonego wiosną 2020 – dodaje Artur Młotek, Dyrektor ds. Operacji Nestlé Waters Polska – Te wyniki ogromnie nas cieszą. Będziemy kontynuować nasze zaangażowanie środowiskowe, społeczne, edukacyjne i biznesowe, by być jak najlepszym sąsiadem i jednym z filarów rozwoju naszej „małej ojczyzny”.

 

Rozlewnia naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, jako pierwszy zakład w Polsce, może pochwalić się certyfikatem Alliance for Water Stewardship (AWS). Przyznawany jest on tym zakładom, które dbają o zasoby wody z korzyścią dla lokalnych społeczności. Kontrola zewnętrznych ekspertów przed przyznaniem certyfikatu udowodniła, że Nestlé Waters troszczy się o wodę w całym procesie – na poziomie wododziałów i w całym łańcuchu dostaw.

Dodatkowo firma wspiera liczne działania edukacyjne – zarówno w obszarze zrównoważonych praktyk rolniczych (prowadzone przez Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego), dbałości o stan wód (współpraca m.in. z lokalnym kołem wędkarskim „Pstrąg”), jak i środowiskowych (m.in. akcje sprzątania środowiska, warsztaty edukacyjne dla dzieci m.in. w ramach Światowego Dnia Wody).

 

Nestlé Waters regularnie wspiera potrzebujących, w tym lokalny dom dziecka i hospicjum dla dzieci. Po wybuchu pandemii firma przekazała 360 tys. butelek wody z Nałęczowa na rzecz pacjentów, służby zdrowia, służb ratowniczych oraz osób na kwarantannie w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Lubelszczyzny. Firma współfinansowała także zakup maseczek ochronnych dla mieszkańców Nałęczowa.

 

Do grona wspieranych przez Nestlé Waters instytucji należy także Ochotnicza Straż Pożarna w Nałęczowie (współfinansowanie zakupu drabiny mechanicznej) czy kluby sportowe takie jak LKS Cisy Nałęczów (wsparcie finansowe oraz dostawy wody). Firma współfinansowała również wyposażenie ekologicznego placu zabaw dla dzieci oraz budowę chodnika w celu zwiększenia bezpieczeństwa pieszych.

 

Nestlé Waters planuje już kolejne działania w regionie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.