Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020
Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020
Aż dwie marki Nestlé Polska zostały nagrodzone podczas tegorocznej edycji Effie Awards.
W ramach kategorii Launch / Relaunch WINIARY otrzymały srebrne wyróżnienie za kampanię „Bez czekania”. Kampanii „Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie” przyznano brązową statuetkę w tej samej kategorii.
Kampania „Bez czekania” WINIARY wprowadziła na rynek nowy bulion w słoiczku, podkreślając jego najważniejszy atrybut – esencjonalny smak osiągnięty dzięki długiemu gotowaniu wywaru. Kampania zrealizowana została przez agencje Publicis oraz Wavemaker.
Kampanię Nałęczowianki „Miej w sobie pragnienie”, towarzyszącą rewolucyjnemu rebrandingowi marki, opracowały agencje Przestrzeń oraz Wavemaker. Nagrodzona kreacja afirmuje aktywną postawę względem życia, w którym pragnienie przedstawione jest także symbolicznie – jako pozytywna siła dająca motywację do działania.
Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Jorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Marki Nestlé wielokrotnie były wyróżniane statuetkami konkursu m.in. za kampanię Maggi „Daj się zaskoczyć” czy WINIARY „Misja Kaszotto”. W ubiegłym roku Nestlé Polska znalazło się w gronie „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland”, które jury doceniło za najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt:
Edyta Iroko Tel.: +48 600 204 870 edyta.iroko@pl.nestle.com
Joanna Szpatowicz Tel.: +48 600 204 159 joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.