Komunikaty PR

Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”

2021-02-24  |  01:00
Biuro prasowe

Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promocję rozwiązań telemedycznych – w jego ramach przewidziano serię webinariów, inicjatyw medialnych oraz pilotażowy program opieki telemedycznej, do którego zostaną włączone różne grupy pacjentów z całego kraju. 

- Sytuacja globalna związana z pandemią koronawirusa wymusiła przyśpieszenie technologiczne
w medycynie, w której do tej pory większość procesów odbywała się w sposób analogowy, a nowoczesne, cyfrowe rozwiązania stanowiły jedynie dodatek. Akcje takie jak kampania TeleSerce to świetna okazja do edukowania i promowania rozwiązań telemedycznych, które stały się częścią naszej codzienności
– komentuje Jacek Gnich, prezes spółki Nestmedic.

Kampania edukacyjna „TeleSERCE - Serce pod kontrolą” ma na celu edukowanie Polaków na temat praktycznych zastosowań telemedycznych. Kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich obejmuje cykl webinarów edukacyjnych na temat praktycznych zastosowań telemedyyny. Wśród prelekcji zaplanowane jest wystąpienie dr Robert Woytonia, który przedstawi możliwości związane ze zdalną opieką kobiet w ciąży. Etap drugi obejmie pilotażowy program opieki telemedycznej do którego zostaną włączone między innymi ciężarne pacjentki, celem zapewnienia im bezpiecznej, zdalnej opieki okołoporodowej. Zwieńczeniem kampanii będzie raport zawierający rekomendacje ekspertów dotyczące doskonalenia wdrożeń w zakresie rozwiązań telemedycznych.

Telemedyczne urządzenie KTG Pregnabit pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w szpitalu. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów Medycznego Centrum Telemonitoringu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką i w przypadku nieprawidłowości w badaniu wdraża odpowiednie procedury, z wezwaniem karetki włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.