Komunikaty PR

Netto podbija Mazowsze i otwiera kolejny sklep w Warszawie

2020-11-05  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Sieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie nowej, szóstej placówki dyskontera w Warszawie, odbędzie się w czwartek, 5 listopada br. W ten sposób detalista nieprzerwanie realizuje swoją strategię rozwoju, zgodną z formatem Netto 3.0.

Nowe warszawskie Netto powstało w oparciu o założenia wynikające z flagowego dla sieci modelu 3.0, wdrażanego w Polsce od drugiej połowy 2018 roku. Elastyczny koncept stanowi odpowiedź na bieżące oczekiwania konsumentów, a także najnowsze trendy rynkowe. Jego głównym celem jest dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych, a to wszystko za pośrednictwem bogatej oferty produktowej oraz nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, jaka charakteryzuje placówki dyskontu.

- Choć powoli zbliżamy się do końca bardzo trudnego dla gospodarki roku, to Netto nie zwalnia, czego dowodem jest otwarcie naszego kolejnego sklepu, tym razem w stolicy ­– mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dzięki kolejnej placówce Netto w Warszawie będziemy mogli zaprezentować naszą ofertę większej grupie mieszkańców miasta. Jesteśmy przekonani, że szeroki wybór produktów, które oferujemy – co ważne, głównie od polskich dostawców – przypadnie do gustu kupującym w każdym wieku. To jednak nie wszystko. Od 5 listopada na zakupy w zmodernizowanych, a dzięki temu bardziej przyjaznych placówkach, zapraszamy też mieszkańców Gdańska i Świdnicy – dodaje.

Asortyment dostępny w sklepach Netto 3.0. obejmuje m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty dla najbardziej wymagających konsumentów – bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz zdrowe artykuły z certyfikatem BIO i eko. Dla osób, które szczególnie cenią swój czas przeznaczona została strefa TO GO z gotowymi przekąskami. Na miejscu można kupić także chrupiące pieczywo, wypiekane we własnej sklepowej piekarni. Na terenie warszawskiej placówki znajdzie się również stoisko Zakładu Mięsnego „Wierzejki”, działającego od 1991 roku, oferujące szeroki asortyment mięs, wędlin i wyrobów garmażeryjnych. W Netto na klientów czekają też produkty znanych marek, które są dostępne w ramach pojawiających się cyklicznie, atrakcyjnych programów lojalnościowych.

Nowy sklep Netto w Warszawie jest zlokalizowany na Białołęce, przy ul. Mochtyńskiej 101. Zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend, na klientów czeka promocyjna oferta handlowa, a dodatkowo aż trzystu pierwszych kupujących otrzyma prezent-niespodziankę. W związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną, zarówno otwarcie sklepu, jak i jego funkcjonowanie będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Placówka wyposażona została w niezbędne zabezpieczenia, między innymi ekrany pleksi, odgradzające sprzedawców od klientów, a także przyłbice ochronne dla pracowników. Przewidziano również środki do dezynfekcji rąk, koszyków i stanowisk kasowych. W sklepie znajdują się również materiały informacyjne z zaleceniami, dotyczącymi zasad utrzymania higieny podczas zakupów.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć prowadzi równolegle intensywny remodeling już istniejących. W efekcie, już ponad 150 sklepów funkcjonuje – w mniejszym lub większym stopniu – zgodnie z nowym modelem Netto. Od 5 listopada, po modernizacji przeprowadzonej w oparciu o założenia konceptu 3.0, do użytku oddane będą kolejne dwa sklepy – w Gdańsku (ul. Kalinowa 3) oraz w Świdnicy (ul. Pańska 2B).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny! Biuro prasowe
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.