Komunikaty PR

Netto podbija Mazowsze i otwiera kolejny sklep w Warszawie

2020-11-05  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Sieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie nowej, szóstej placówki dyskontera w Warszawie, odbędzie się w czwartek, 5 listopada br. W ten sposób detalista nieprzerwanie realizuje swoją strategię rozwoju, zgodną z formatem Netto 3.0.

Nowe warszawskie Netto powstało w oparciu o założenia wynikające z flagowego dla sieci modelu 3.0, wdrażanego w Polsce od drugiej połowy 2018 roku. Elastyczny koncept stanowi odpowiedź na bieżące oczekiwania konsumentów, a także najnowsze trendy rynkowe. Jego głównym celem jest dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych, a to wszystko za pośrednictwem bogatej oferty produktowej oraz nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, jaka charakteryzuje placówki dyskontu.

- Choć powoli zbliżamy się do końca bardzo trudnego dla gospodarki roku, to Netto nie zwalnia, czego dowodem jest otwarcie naszego kolejnego sklepu, tym razem w stolicy ­– mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dzięki kolejnej placówce Netto w Warszawie będziemy mogli zaprezentować naszą ofertę większej grupie mieszkańców miasta. Jesteśmy przekonani, że szeroki wybór produktów, które oferujemy – co ważne, głównie od polskich dostawców – przypadnie do gustu kupującym w każdym wieku. To jednak nie wszystko. Od 5 listopada na zakupy w zmodernizowanych, a dzięki temu bardziej przyjaznych placówkach, zapraszamy też mieszkańców Gdańska i Świdnicy – dodaje.

Asortyment dostępny w sklepach Netto 3.0. obejmuje m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty dla najbardziej wymagających konsumentów – bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz zdrowe artykuły z certyfikatem BIO i eko. Dla osób, które szczególnie cenią swój czas przeznaczona została strefa TO GO z gotowymi przekąskami. Na miejscu można kupić także chrupiące pieczywo, wypiekane we własnej sklepowej piekarni. Na terenie warszawskiej placówki znajdzie się również stoisko Zakładu Mięsnego „Wierzejki”, działającego od 1991 roku, oferujące szeroki asortyment mięs, wędlin i wyrobów garmażeryjnych. W Netto na klientów czekają też produkty znanych marek, które są dostępne w ramach pojawiających się cyklicznie, atrakcyjnych programów lojalnościowych.

Nowy sklep Netto w Warszawie jest zlokalizowany na Białołęce, przy ul. Mochtyńskiej 101. Zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend, na klientów czeka promocyjna oferta handlowa, a dodatkowo aż trzystu pierwszych kupujących otrzyma prezent-niespodziankę. W związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną, zarówno otwarcie sklepu, jak i jego funkcjonowanie będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Placówka wyposażona została w niezbędne zabezpieczenia, między innymi ekrany pleksi, odgradzające sprzedawców od klientów, a także przyłbice ochronne dla pracowników. Przewidziano również środki do dezynfekcji rąk, koszyków i stanowisk kasowych. W sklepie znajdują się również materiały informacyjne z zaleceniami, dotyczącymi zasad utrzymania higieny podczas zakupów.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć prowadzi równolegle intensywny remodeling już istniejących. W efekcie, już ponad 150 sklepów funkcjonuje – w mniejszym lub większym stopniu – zgodnie z nowym modelem Netto. Od 5 listopada, po modernizacji przeprowadzonej w oparciu o założenia konceptu 3.0, do użytku oddane będą kolejne dwa sklepy – w Gdańsku (ul. Kalinowa 3) oraz w Świdnicy (ul. Pańska 2B).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.