Komunikaty PR

Netto wspiera potrzebujących

2020-01-03  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W ubiegłym roku do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Banków Żywności, przyłączyło się 108 sklepów sieci handlowej Netto. W ramach akcji w placówkach udało się zebrać blisko 20 ton żywności, co daje równowartość ponad 180 kg na sklep. Sieć handlowa Netto włączyła się także do zbiórki „Tak Pomagam”, organizowanej przez Caritas Polska oraz do innych lokalnych akcji.

Netto od wielu lat wspiera banki żywności, Caritas oraz lokalne organizacje, angażując w liczne akcje charytatywne swoje placówki. W ramach zbiórki dla Federacji Banków Żywności w 108 sklepach sieci handlowej Netto udało się w tym roku zebrać blisko 20 ton jedzenia. Dodatkowo sieć włączyła się do akcji „Tak pomagam”, w ramach której w całym kraju zebrano 634 tony żywności. Produkty trafiły do 85 tys. osób potrzebujących oraz do placówek prowadzonych przez Caritas. Sieć handlowa Netto dodatkowo wspiera także szereg innych działań mających na celu pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej, a także osobom starszym i samotnym zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Sukcesem zakończyła się inicjatywa mieszkańców Szczecina, którzy od trzech lat organizują wielką zbiórkę „Paczka dla Rodaka i Bohatera na Kresach”. Dzięki sfinansowaniu kosztów logistyki i transportu dary trafiły do Polaków mieszkających na Litwie, którzy są pozbawieni pomocy litewskich instytucji. Sieć Netto po raz szósty była sponsorem akcji.

- Jesteśmy dumni z hojności oraz zaangażowania naszych klientów, wolontariuszy i pracowników, dzięki którym nasze produkty trafiły przed świętami Bożego Narodzenia do wielu rodzin – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – Wiele działań charytatywnych, które prowadzimy przy okazji Świąt (ale nie tylko), to ważny i potrzebny kierunek, który w naszej firmie stał się już tradycją – dodaje.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Dobre prognozy dla rynku kredytów mieszkaniowych. Mimo braku rządowego programu wsparcia

Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów mieszkaniowych. – Zainteresowanie nadal będzie rosło i paradoksalnie przyczyni się do tego niedawna zapowiedź ministra rozwoju i technologii, że nie będzie Kredytu 0 proc. – ocenia dr Jacek Furga, prezes Centrum Procesów Bankowych i Informacji. Jak wskazuje, pomimo braku kolejnego programu wsparcia dla kredytów mieszkaniowych 2024 rok również zakończył się dobrym wynikiem, a jakość obsługi złotowych kredytów mieszkaniowych pozostaje na bardzo wysokim poziomie.

Prawo

W Polsce brakuje ośrodków interwencji kryzysowej. Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie i zwiększenie finansowania

W 2023 roku w Polsce funkcjonowało 170 ośrodków interwencji kryzysowej, ale w wielu powiatach tego typu wsparcie wciąż nie jest dostępne. NIK już w 2021 roku alarmował, że ponad połowa powiatów nie powołała takich ośrodków. Tylko część istniejących placówek świadczy całodobowo wsparcie dla osób doświadczających kryzysów, a zapotrzebowanie na takie usługi stale rośnie. Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie dotyczącym interwencji kryzysowej oraz finansowaniu tych usług.

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.