Komunikaty PR

Netto wspiera potrzebujących

2020-01-03  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W ubiegłym roku do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Banków Żywności, przyłączyło się 108 sklepów sieci handlowej Netto. W ramach akcji w placówkach udało się zebrać blisko 20 ton żywności, co daje równowartość ponad 180 kg na sklep. Sieć handlowa Netto włączyła się także do zbiórki „Tak Pomagam”, organizowanej przez Caritas Polska oraz do innych lokalnych akcji.

Netto od wielu lat wspiera banki żywności, Caritas oraz lokalne organizacje, angażując w liczne akcje charytatywne swoje placówki. W ramach zbiórki dla Federacji Banków Żywności w 108 sklepach sieci handlowej Netto udało się w tym roku zebrać blisko 20 ton jedzenia. Dodatkowo sieć włączyła się do akcji „Tak pomagam”, w ramach której w całym kraju zebrano 634 tony żywności. Produkty trafiły do 85 tys. osób potrzebujących oraz do placówek prowadzonych przez Caritas. Sieć handlowa Netto dodatkowo wspiera także szereg innych działań mających na celu pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej, a także osobom starszym i samotnym zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Sukcesem zakończyła się inicjatywa mieszkańców Szczecina, którzy od trzech lat organizują wielką zbiórkę „Paczka dla Rodaka i Bohatera na Kresach”. Dzięki sfinansowaniu kosztów logistyki i transportu dary trafiły do Polaków mieszkających na Litwie, którzy są pozbawieni pomocy litewskich instytucji. Sieć Netto po raz szósty była sponsorem akcji.

- Jesteśmy dumni z hojności oraz zaangażowania naszych klientów, wolontariuszy i pracowników, dzięki którym nasze produkty trafiły przed świętami Bożego Narodzenia do wielu rodzin – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – Wiele działań charytatywnych, które prowadzimy przy okazji Świąt (ale nie tylko), to ważny i potrzebny kierunek, który w naszej firmie stał się już tradycją – dodaje.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Whirlpool - 25 lat współpracy dla lokalnych społeczności Biuro prasowe
2024-03-21 | 10:00

Whirlpool - 25 lat współpracy dla lokalnych społeczności

Działania na rzecz lokalnych społeczności i wsparcie dla pracowników, to jedne z najważniejszych punktów strategii ESG Whirlpool Corporation. W tym roku mija 25 lat
Problemy społeczne Coraz więcej kobiet za sterami firm
2024-03-18 | 12:13

Coraz więcej kobiet za sterami firm

Polki łąmią stereotypy, jednak w kwestii równości szans w miejscu pracy jest jeszcze dużo do zrobienia Z danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego wynika, że Polska wyróżnia
Problemy społeczne Co siódma badana samodzielnie wykonuje wszystkie obowiązki domowe
2024-03-13 | 12:00

Co siódma badana samodzielnie wykonuje wszystkie obowiązki domowe

Z czwartej części raportu „Bizneswoman Roku: Polki i przedsiębiorczość 2023”, autorstwa Sukcesu Pisanego Szminką – najstarszej i największej organizacji od 15 lat

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.