Komunikaty PR

Newmor podsumowuje rok 2019

2020-01-27  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.31 MB )

Od lat dyktuje nie tylko trendy wzornicze, ale i funkcjonalne rozwiązania, wpływające na nowe postrzeganie przestrzeni komercyjnych. Newmor Polska to niewątpliwie jeden z liderów w produkcji i dystrybucji materiałów wykończeniowych do wnętrz obiektowych. Wejście na nowe rynki, premiery kolekcji, spektakularne realizacje hoteli w całej Polsce - to tylko niektóre z sukcesów, jakimi krakowska firma może pochwalić się w minionym roku.  

Sukcesy i wyzwania

Rok 2019 przyniósł Newmor Polska uczestnictwo w realizacji wielu wnętrz hotelowych. Warto wspomnieć tu chociażby o dużych obiektach w polskich górach - Bachleda Residence Club oraz Hotelu Bania Thermal & Ski,  a także nadmorskim Bel Mare Resort.  Powodzenie oferowanych przez nas materiałów wykończeniowych generowało ogrom pracy i wyzwań, ale mamy za sobą fantastyczny rok dla firmy. Koniec roku należał zdecydowanie do znakomitych targów Warsaw Home, na których pokazaliśmy najnowsze wzory z kolekcji tapet i personalizowanych wykładzin. – podsumowuje Zdzisław Krzeczowski, Prezes Zarządu, Newmor Polska Sp. z o.o.

Firma zainaugurowała także cieszący się ogromnym powodzeniem cykl spotkań z krakowskimi architektami, połączony z prezentacją marek z portfolio. Ze względu na duże zainteresowanie będzie on kontynuowany w bieżącym roku. Program wydarzeń skupi się wokół atrakcyjnych tematów przybliżających kulturę i obyczaje, m.in. Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Anglii, Belgii, Danii, czy Niemiec.

Podłogi i ściany z indywidualnym wzorem

Możliwość personalizacji jest trendem, który z roku na rok zyskuje na popularności, dlatego najlepiej sprzedającymi się produktami Newmor były tapety i wykładziny z możliwością wykonania indywidualnego nadruku. Firma oferuje usługę z użyciem druku cyfrowego, z możliwością umieszczenia dowolnie wybranego motywu. Zwiększająca się świadomość ekologiczna spowodowała, że dużą popularnością cieszyła się także kolekcja amerykańskich tapet obiektowych Len-Tex. Skierowana jest przede wszystkim do osób, którym zależy na aspektach ekologicznych i cenią materiały bezpieczne dla zdrowia. Tapety są wykonane w technologii Clean Vinyl Technology, pozbawione są środków chemicznych i pomagają dbać o czyste powietrze we wnętrzach.

Co przyniesie 2020 rok?

Zmieniające się potrzeby klientów, a także nowe trendy, będą inspiracją do premier nowych, oryginalnych kolekcji. Jednym z działań, jakie planuje Newmor Polska, jest także wprowadzenie nadruków na tapety ekologiczne.

Sukcesem z roku 2019, który będzie procentował w przyszłości, jest wkroczenie na nowe obszary sprzedaży. – Dzięki temu, że rok obfitował w ogromną liczbę projektów, możemy pochwalić się m.in. wejściem na rynek niemiecki. Otwiera to przed nami nowe ścieżki rozwoju, nowe wyzwania – dodaje Zdzisław Krzeczowski.

Na zakończenie poprzedniego roku firma zorganizowała pierwszą edycję konkursu „Projekt wnętrza z Fitnice Floor” dla architektów i projektantów wnętrz. Zadaniem uczestników jest wysłanie projektu architektury wnętrz z wykorzystaniem wykładzin winylowych z kolekcji Fitnice Floor hiszpańskiego producenta Vertisol. Prace można nadsyłać jeszcze do 31 maja 2020.

Już za chwilę, w lutym 2020, odbędzie jedno z ważniejszych wydarzeń branżowych – 4 Design Days. Największe w tej części Europy święto architektury, designu i nieruchomości gromadzi najważniejszych przedstawicieli branży. Stoiska marki Newmor (nr.99) szukajmy w Centrum Kongresowym.

www.newmor.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Wyzwania dla polskiego biznesu Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:30

Wyzwania dla polskiego biznesu

Zatory płatnicze, spadki w produkcji budowlano-montażowej czy niepokojące sygnały z europejskich rynków to tylko niektóre z czynników, które mogą wpłynąć na
Finanse Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
2024-12-03 | 14:00

Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki

Ultimo, jedna z czołowych firm zarządzających wierzytelnościami w Polsce, przechodzi rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nową nazwą – B2 Impact. To kolejny krok w
Finanse Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
2024-12-03 | 13:30

Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł

Ponad 3 mln zł w ramach publicznej oferty akcji pozyskało warszawskie studio Play of Battle S.A. To jedna z największych ofert publicznych w trybie subskrypcji otwartej spółki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.