Komunikaty PR

newonce.media tworzy poświęcony tematyce sportowej

2020-01-15  |  08:23
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.

Treści w nowopowstałym serwisie będzie tworzyć kilkunastoosobowy zespół doświadczonych dziennikarzy, w którego skład wchodzą: Przemek Rudzki (Canal+), Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski (Canal+), Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski (Foot Truck), Paweł Grabowski (Canal+), Mateusz Święcicki i Filip Kapica  (Eleven Sports), a także Piotr Kędzierski i Arek Sitarz (obaj newonce.media). Zespół będzie przygotowywać zarówno materiały tekstowe, jak i wideo, a także audycje radiowe oraz podcasty.

Portal newonce.sport poświęcony będzie piłce nożnej, ale w serwisie publikowane będą również wiadomości poświęcone m.in. sportom amerykańskim (ligi NBA i NFL), sportom walki, sportom ekstremalnym, e-sportowi i bieganiu.

W należącym do grupy radiu internetowym newonce.radio, ekipa newonce.sport będzie prowadzić codziennie w godzinach 18:00 – 20:00 pasmo sportowe. W ramówce znajdą się m.in. programy Przemka Rudzkiego „Futbol i cała reszta” (współprowadzony z Arkiem Sitarzem) oraz „Kick Off” (poświęcony lidze angielskiej). W każdy poniedziałek w serwisie newonce.sport fani piłki nożnej będą mogli przeczytać również felietony autorstwa Rudzkiego zatytułowane „Futbolowa gorączka”. Na radiowej antenie pozostanie program Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicy zatytułowany „2AngryMen/Eleven w newonce”. W planach jest również szereg podcastów, które będą funkcjonować poza anteną radiową,  poświęconych różnym sportom.

Nowy serwis startuje 21 stycznia, launchowi będzie towarzyszyła kampania promocyjna marki adidas zrealizowana przez newonce.media. Od czerwca 2020 odbiorcy newonce.sport będą mogli korzystać z  zupełnie nowej platformy – grupa już pracuje nad serwisem i aplikacją mobilną.

newonce.media to działająca od 2015 r. grupa medialna skupiająca się na tematyce młodej kultury miejskiej. W jej skład wchodzą portal internetowy newonce.net, radio newonce.radio oraz drukowany magazyn newonce.paper. Grupa prowadzi również bar newonce.bar.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.