183 lokale w promocji w 13 miastach – złap okazję mieszkaniową!
Mieszkania objęte akcją dostępne są w ramach 20 inwestycji zlokalizowanych na terenie: Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia. Co wchodzi w skład pakietu bonusów? Decydując się na zakup lokalu w aktualnej promocji można liczyć m.in. na rabat w cenie, smart home w wersji premium, jedno lub dwa miejsca postojowe, a także ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu. Oszczędności sięgają nawet 188 tys. zł!
- Nowa promocja Grupy Murapol to idealna okazja do zakupu mieszkania na bardzo korzystnych warunkach. Dlaczego warto z niej skorzystać? Oferujemy nie tylko atrakcyjne pakiety bonusów – nasze inwestycje znajdują się w pożądanych lokalizacjach z rozwiniętą lub sukcesywnie rozwijaną infrastrukturą miejską. W pobliżu osiedli można znaleźć liczne punkty handlowo-usługowe, przedszkola, szkoły i uczelnie wyższe, a także miejskie zieleńce, które zachęcają do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Nasi klienci mają również pewność, że zamieszkają w nowoczesnych obiektach, wyposażonych w szereg proekologicznych rozwiązań. Instalacja Home Management System umożliwia korzystanie ze smart home – to technologia automatyki mieszkaniowej, która pozwala na zdalne, ale także manualne zarządzanie oświetleniem, zaworami wody, energią i ogrzewaniem. Pakiet eco obejmuje także w standardzie każdego mieszkania filtry antysmogowe, zabezpieczające lokatorów przed zanieczyszczeniami, alergenami, kurzem, a nawet owadami. Dodatkowo, na terenie większości naszych inwestycji montowane są stacje ładowania samochodów elektrycznych i stojaki rowerowe, a także energooszczędne oświetlenie LED w częściach wspólnych – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Deweloper organizuje też cyklicznie Mieszkaniowy Dzień Otwarty – nie inaczej jest tym razem. Grupa Murapol zaprasza wszystkich zastanawiających się nad zakupem nowego lokalu do swoich biur sprzedaży w całej Polsce. Mieszkaniowy Dzień Otwarty odbędzie się 25 lutego, doradcy będą czekać na klientów od godz. 9:00 do 14:00
Kampania trwa do końca lutego, jednak już teraz warto poznać listę lokali objętych promocją, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.