184 nowe pokoje Leonardo Royal Warsaw – Polska kluczowym ogniwem strategii rozwo
Już wkrótce Leonardo Royal Warsaw otworzy nowe skrzydło i powiększy się o 184 nowe pokoje. Rozbudowa i remont to część strategii rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska to kluczowy rynek: Rozbudowa hotelu Leonardo Royal Warsaw o kolejne pokoje podkreśla znaczenie polskiego rynku dla Leonardo Hotels Central Europe, komentuje Yoram Biton, Dyrektor Zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.
Leonardo Royal w Warszawie powiększa ofertę dla gości biznesowych i turystycznych
Wraz z początkiem lutego tego roku nastąpiło przyłączenie nowego skrzydła warszawskiego wieżowca JM Tower do hotelu Leonardo Royal Warsaw. Już wiosną zostanie ono oddane do użytku. Dotąd hotel liczył 178 pokoi, znajdujących się na górnych piętrach budynku i zaprojektowanych w różnych kategoriach. Po zakończeniu pierwszego etapu jego rozbudowy goście będą mogli wybierać z oferty aż 362 pokoi. To istotna część planu rozbudowy i remontu w pierwszym z hoteli, jaki marka Leonardo Hotels w 2017 roku otworzyła w Polsce.
- Rozbudowa hotelu Leonardo Royal Warsaw o kolejne 184 pokoje podkreśla znaczenie polskiego rynku dla Leonardo Hotels Central Europe. Dzięki nadchodzącej renowacji przestrzeni publicznych i sal konferencyjnych oferujemy wszystkim gościom, a szczególnie gościom biznesowym, jeszcze bardziej atrakcyjną lokalizację w centrum stolicy. Chciałbym podziękować właścicielom, czyli rodzinie Mendelka, za jej niezachwiane wsparcie i współpracę, a także zespołowi Leonardo Hotels za poświęcenie i wspólny wysiłek, które umożliwiły tę ekspansję – mówi Yoram Biton, Dyrektor Zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.
Rozpoczynający się wraz z przejęciem nowego skrzydła remont, obejmie również sale konferencyjne, które zostaną oddane do użytku w trzecim kwartale bieżącego roku. Jeszcze przed wakacjami goście będą mogli korzystać z zupełnie nowej restauracji, baru i lobby. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.
- Planowany remont pozostałych 178 pokoi potwierdza nasze zaangażowanie w zapewnienie najwyższej klasy zakwaterowania i udogodnień. Dalszy rozwój i sukcesy hotelu są gwarancją tego, że nasi goście mogą spodziewać się jeszcze bardziej komfortowych i udanych pobytów – zaznacza Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw Leonardo Hotels Poland.
Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Ten 28-piętrowy budynek jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w dzielnicy finansowej miasta, co doskonale koresponduje z bardzo biznesowym charakterem marki Leonardo Royal. Budynek, choć w pełni oddany do użytku w 2011 roku, jest też częścią historii stolicy: przed wojną mieściły się tam piwnice Browaru Haberbusch i Schiele.
- Leonardo Royal Warsaw był pierwszym obiektem sieci Leonardo Hotels w Polsce. Od samego początku bardzo docenialiśmy jego lokalizację. Kwestią czasu było podniesienie standardu hotelu i pozyskanie dodatkowych przestrzeni. Cieszę się, że nasz Partner – właściciel JM Tower, zaufał Leonardo Hotels, oddając nam kolejne piętra w zarządzanie. To również sygnał dla naszych gości, pracowników i inwestorów, że jesteśmy marką prężnie działającą w Polsce i na arenie międzynarodowej, a współpraca z nami daje gwarancję rozwoju. Wierzę, że rozbudowa Leonardo Royal Warsaw nie będzie jedynym w tym roku ważnym krokiem dla rozwoju Leonardo Hotels w Polsce – komentuje Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels Poland.
Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.
* * *
LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, Francji,, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 10 krajach i 47 destynacjach, a jej portfolio oferuje 107 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.
Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 270 hoteli grupy z ponad 48 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.