Komunikaty PR

184 nowe pokoje Leonardo Royal Warsaw – Polska kluczowym ogniwem strategii rozwo

2024-02-22  |  10:00

Już wkrótce Leonardo Royal Warsaw otworzy nowe skrzydło i powiększy się o 184 nowe pokoje. Rozbudowa i remont to część strategii rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska to kluczowy rynek: Rozbudowa hotelu Leonardo Royal Warsaw o kolejne pokoje podkreśla znaczenie polskiego rynku dla Leonardo Hotels Central Europe, komentuje Yoram Biton, Dyrektor Zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.

 

Leonardo Royal w Warszawie powiększa ofertę dla gości biznesowych i turystycznych

Wraz z początkiem lutego tego roku nastąpiło przyłączenie nowego skrzydła warszawskiego wieżowca JM Tower do hotelu Leonardo Royal Warsaw. Już wiosną zostanie ono oddane do użytku. Dotąd hotel liczył 178 pokoi, znajdujących się na górnych piętrach budynku i zaprojektowanych w różnych kategoriach. Po zakończeniu pierwszego etapu jego rozbudowy goście będą mogli wybierać z oferty aż 362 pokoi. To istotna część planu rozbudowy i remontu w pierwszym z hoteli, jaki marka Leonardo Hotels w 2017 roku otworzyła w Polsce.

- Rozbudowa hotelu Leonardo Royal Warsaw o kolejne 184 pokoje podkreśla znaczenie polskiego rynku dla Leonardo Hotels Central Europe. Dzięki nadchodzącej renowacji przestrzeni publicznych i sal konferencyjnych oferujemy wszystkim gościom, a szczególnie gościom biznesowym, jeszcze bardziej atrakcyjną lokalizację w centrum stolicy. Chciałbym podziękować właścicielom, czyli rodzinie Mendelka, za jej niezachwiane wsparcie i współpracę, a także zespołowi Leonardo Hotels za poświęcenie i wspólny wysiłek, które umożliwiły tę ekspansję – mówi Yoram Biton, Dyrektor Zarządzający Leonardo Hotels Central Europe.

Rozpoczynający się wraz z przejęciem nowego skrzydła remont, obejmie również sale konferencyjne, które zostaną oddane do użytku w trzecim kwartale bieżącego roku. Jeszcze przed wakacjami goście będą mogli korzystać z zupełnie nowej restauracji, baru i lobby. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.

- Planowany remont pozostałych 178 pokoi potwierdza nasze zaangażowanie w zapewnienie najwyższej klasy zakwaterowania i udogodnień. Dalszy rozwój i sukcesy hotelu są gwarancją tego, że nasi goście mogą spodziewać się jeszcze bardziej komfortowych i udanych pobytów – zaznacza Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw Leonardo Hotels Poland.

Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Ten 28-piętrowy budynek jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w dzielnicy finansowej miasta, co doskonale koresponduje z bardzo biznesowym charakterem marki Leonardo Royal. Budynek, choć w pełni oddany do użytku w 2011 roku, jest też częścią historii stolicy: przed wojną mieściły się tam piwnice Browaru Haberbusch i Schiele.

- Leonardo Royal Warsaw był pierwszym obiektem sieci Leonardo Hotels w Polsce. Od samego początku bardzo docenialiśmy jego lokalizację. Kwestią czasu było podniesienie standardu hotelu i pozyskanie dodatkowych przestrzeni. Cieszę się, że nasz Partner – właściciel JM Tower, zaufał Leonardo Hotels, oddając nam kolejne piętra w zarządzanie. To również sygnał dla naszych gości, pracowników i inwestorów, że jesteśmy marką prężnie działającą w Polsce i na arenie międzynarodowej, a współpraca z nami daje gwarancję rozwoju. Wierzę, że rozbudowa Leonardo Royal Warsaw nie będzie jedynym w tym roku ważnym krokiem dla rozwoju Leonardo Hotels w Polsce – komentuje Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels Poland.

Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.

 

* * *

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, Francji,, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 10 krajach i 47 destynacjach, a jej portfolio oferuje 107 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.

Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 270 hoteli grupy z ponad 48 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.