Komunikaty PR

Adgar Poland w nowym biurze

2023-02-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Adgar Poland to inwestor, deweloper, właściciel i zarządca nieruchomości komercyjnych, który tworzy innowacyjne koncepty biurowe. Spółka działa w Polsce od 1999 roku, koncentrując się na rynku warszawskim. Adgar Poland jest właścicielem biurowców o łącznej powierzchni najmu wynoszącej ponad 137 tys. mkw. Jednym z tych obiektów jest Adgar BIT - sześciokondygnacyjny, kameralny budynek o powierzchni 8 500 mkw, usytuowany przy ul. Konstruktorskiej 11 w Warszawie, który niedawno stał się nową siedzibą spółki.

Nowa przestrzeń – sprawdzeni partnerzy

W procesie aranżacji nowego biura, spółkę wspierali jej dotychczasowi, sprawdzeni partnerzy. Za projekt architektoniczny odpowiadała Magda Kozak z Berenson Biuro, a jego realizacja została powierzona firmie MP Projekt. Wnętrza wyposażono w funkcjonalne i ergonomiczne meble marki Kinnarps, z którą Adgar Poland współpracuje od wielu lat, ceniąc ją nie tylko za ergonomię rozwiązań, lecz także za technologię produkcji przyjazną środowisku naturalnemu.

Biuro w Adgar BIT to nasza kolejna już współpraca ze specjalistami z Kinnarps. Doskonale wiedzieliśmy, że wspólnie uda nam zadbać nie tylko o wysoki standard wykończenia i aranżację w zgodzie z najnowszymi trendami, lecz także ergonomię oraz optymalną funkcjonalność w każdym elemencie codziennego użytkowania przestrzeni biurowej – mówi Robert Włoszek, Dyrektor Operacyjny Adgar Poland. 

Przestrzeń dynamicznych zmian

Zmiana lokalizacji biura jest odpowiedzią na wyzwania wynikające z dynamicznego rozwoju  spółki. Nowa przestrzeń zapewni nie tylko optymalne warunki pracy sukcesywnie powiększającemu się zespołowi, lecz także wspomoże go w realizacji celów biznesowych, gdyż wnętrze o powierzchni ponad 800 m kw. pełni jednocześnie funkcję biura pokazowego.

Nowa siedziba pozwoli wszystkim pracownikom Adgar Poland na wykonywanie codziennych zadań w komfortowych warunkach, umożliwiając jednocześnie prezentację nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań przestrzennych i aranżacyjnych, które firma proponuje potencjalnym klientom w swoich warszawskich biurowcach.

Więcej zdjęć i informacji na stronie: https://www.kinnarps.pl/realizacje/adgar-poland/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.