AMS Poland dołącza do społeczności The Park Kraków
rozwiązaniach z zakresu outsourcingu procesow rekrutacyjnych i zarzadzania talentami, ogłosiła, że w czerwcu 2024 roku przeniesie swoją siedzibę do kompleksu zarządzanego przez Cain International i White Star Real Estate. AMS Poland jest obecna na krakowskim rynku od 18 lat i ciągle się rozwija. Strategiczna relokacja do The Park Kraków obejmie ponad 3000 mkw. (całe czwarte piętro) oraz ponad 900 mkw. na piątym piętrze budynku B2, który w nadchodzących miesiącach będzie także miejscem dla kilku innych znaczących globalnych marek. W negocjacjach AMS Poland reprezentowała firma doradcza JLL.
The Park Kraków to rozwijający się kompleks, który oferuje nowoczesne rozwiązania biurowe oraz przestrzenie zaprojektowane z myślą o efektywności i komforcie pracy. Dzięki niedawno zakończonej budowie budynku B2 i rozpoczęciu budowy budynków B3 i B4, trwają zaawansowane negocjacje z kilkoma wiodącymi globalnymi markami. Do grona najemców budynku B2 dołączy firma AMS Poland.
AMS to globalna firma oferująca rozwiązania z zakresu zarządzania talentami, pozyskująca wykwalifikowanych pracowników do konkretnych stanowisk dla różnorodnych klientów. W miarę dynamicznego rozwoju rynku pracy, komfort i produktywność naszych pracowników są dla nas priorytetem, dlatego dążymy do zapewnienia im nowoczesnej infrastruktury, atrakcyjnych udogodnień oraz warunków pracy spełniających ich oczekiwania. Wybór lokalizacji biznesowej w The Park Kraków nie był przypadkowy. To była strategiczna decyzja umożliwiająca rozwój i ekspansję naszego biznesu – mówi Beata Pawłowska, Head of European Centres at AMS Poland.
Jesteśmy dumni z faktu, że AMS Poland dołącza do naszej społeczności najemców. To globalna firma, która wyznacza standardy w dziedzinie zarządzania talentami, a jej obecność w The Park Kraków jest znakiem uznania dla naszego kompleksu jako idealnego miejsca do pracy i rozwoju biznesu. Zaangażowanie w innowacyjne rozwiązania oraz wysoka jakość usług świadczonych przez naszego nowego najemcę idealnie pasuje do filozofii The Park Kraków jako wiodącego centrum biznesowego w regionie na światową skalę – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.
W dobie zmieniającego się rynku pracy, pracodawca staje przed wyzwaniem stworzenia jak najlepszych warunków, aby efektywność szła w parze z komfortem pracowników. Przy tworzeniu The Park Kraków bazujemy na naszych szerokich doświadczeniach z innych projektów. Stale monitorujemy rynek i widzimy zmieniające się potrzeby najemców. Efektem naszej pracy jest dostarczanie nie tylko nowoczesnych powierzchni biurowych, ale też oferowanie zielonych przestrzeni zewnętrznych, bogatych w rodzime gatunki roślin i naturalne materiały. Liczne udogodnienia, które nieustannie wdrażamy w The Park Kraków, mają na celu stworzenie samowystarczalnego kampusu biurowego. Cieszymy się, że coraz więcej firm to docenia – dodaje Katarzyna Zebura, Senior Leasing Manager w White Star Real Estate.
W transakcji spółkę AMS Poland reprezentowała firma doradcza JLL, zapewniając AMS wsparcie transakcyjne oraz techniczne.
Ta transakcja jest znaczącym krokiem dla obu stron. The Park Kraków, jako nowy kompleks biurowy w Krakowie dynamicznie się rozwija, o czym świadczy intensywny proces komercjalizacji i zainteresowanie potencjalnych najemców. AMS Poland natomiast – jako nowoczesny pracodawca – szukał przestrzeni, która zapewni pracownikom cały szereg udogodnień. Cieszymy się, że najemca obdarzył nas zaufaniem, a my swoją wiedzą i doświadczeniem mogliśmy wesprzeć go w dalszych planach rozwoju – mówi Agata Suder, Senior Consultant w JLL.
Otwarcie biura Alexander Mann Solutions Poland w budynku B2 w kompleksie The Park Kraków planowane jest na czerwiec 2024 roku.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.