AMS Poland dołącza do społeczności The Park Kraków
rozwiązaniach z zakresu outsourcingu procesow rekrutacyjnych i zarzadzania talentami, ogłosiła, że w czerwcu 2024 roku przeniesie swoją siedzibę do kompleksu zarządzanego przez Cain International i White Star Real Estate. AMS Poland jest obecna na krakowskim rynku od 18 lat i ciągle się rozwija. Strategiczna relokacja do The Park Kraków obejmie ponad 3000 mkw. (całe czwarte piętro) oraz ponad 900 mkw. na piątym piętrze budynku B2, który w nadchodzących miesiącach będzie także miejscem dla kilku innych znaczących globalnych marek. W negocjacjach AMS Poland reprezentowała firma doradcza JLL.
The Park Kraków to rozwijający się kompleks, który oferuje nowoczesne rozwiązania biurowe oraz przestrzenie zaprojektowane z myślą o efektywności i komforcie pracy. Dzięki niedawno zakończonej budowie budynku B2 i rozpoczęciu budowy budynków B3 i B4, trwają zaawansowane negocjacje z kilkoma wiodącymi globalnymi markami. Do grona najemców budynku B2 dołączy firma AMS Poland.
AMS to globalna firma oferująca rozwiązania z zakresu zarządzania talentami, pozyskująca wykwalifikowanych pracowników do konkretnych stanowisk dla różnorodnych klientów. W miarę dynamicznego rozwoju rynku pracy, komfort i produktywność naszych pracowników są dla nas priorytetem, dlatego dążymy do zapewnienia im nowoczesnej infrastruktury, atrakcyjnych udogodnień oraz warunków pracy spełniających ich oczekiwania. Wybór lokalizacji biznesowej w The Park Kraków nie był przypadkowy. To była strategiczna decyzja umożliwiająca rozwój i ekspansję naszego biznesu – mówi Beata Pawłowska, Head of European Centres at AMS Poland.
Jesteśmy dumni z faktu, że AMS Poland dołącza do naszej społeczności najemców. To globalna firma, która wyznacza standardy w dziedzinie zarządzania talentami, a jej obecność w The Park Kraków jest znakiem uznania dla naszego kompleksu jako idealnego miejsca do pracy i rozwoju biznesu. Zaangażowanie w innowacyjne rozwiązania oraz wysoka jakość usług świadczonych przez naszego nowego najemcę idealnie pasuje do filozofii The Park Kraków jako wiodącego centrum biznesowego w regionie na światową skalę – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.
W dobie zmieniającego się rynku pracy, pracodawca staje przed wyzwaniem stworzenia jak najlepszych warunków, aby efektywność szła w parze z komfortem pracowników. Przy tworzeniu The Park Kraków bazujemy na naszych szerokich doświadczeniach z innych projektów. Stale monitorujemy rynek i widzimy zmieniające się potrzeby najemców. Efektem naszej pracy jest dostarczanie nie tylko nowoczesnych powierzchni biurowych, ale też oferowanie zielonych przestrzeni zewnętrznych, bogatych w rodzime gatunki roślin i naturalne materiały. Liczne udogodnienia, które nieustannie wdrażamy w The Park Kraków, mają na celu stworzenie samowystarczalnego kampusu biurowego. Cieszymy się, że coraz więcej firm to docenia – dodaje Katarzyna Zebura, Senior Leasing Manager w White Star Real Estate.
W transakcji spółkę AMS Poland reprezentowała firma doradcza JLL, zapewniając AMS wsparcie transakcyjne oraz techniczne.
Ta transakcja jest znaczącym krokiem dla obu stron. The Park Kraków, jako nowy kompleks biurowy w Krakowie dynamicznie się rozwija, o czym świadczy intensywny proces komercjalizacji i zainteresowanie potencjalnych najemców. AMS Poland natomiast – jako nowoczesny pracodawca – szukał przestrzeni, która zapewni pracownikom cały szereg udogodnień. Cieszymy się, że najemca obdarzył nas zaufaniem, a my swoją wiedzą i doświadczeniem mogliśmy wesprzeć go w dalszych planach rozwoju – mówi Agata Suder, Senior Consultant w JLL.
Otwarcie biura Alexander Mann Solutions Poland w budynku B2 w kompleksie The Park Kraków planowane jest na czerwiec 2024 roku.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.