Anna Maria Porowska jedną z ekspertek na International Property Show w Dubaju
Jedyną Polką, która dzieliła się swoimi kompetencjami podczas panelu była Anna Maria Porowska.
Anna Maria Porowska w panelu „Telewizja i nieruchomości – jak reality show może przyspieszyć Twoją karierę?”. O tym jakie wielkie działania na sprzedaż mają media i obraz przedstawiany kupującym – tak by nie odbiega od rzeczywistości. „Telewizja pomaga w nawiązywaniu kontaktów i rozpoznawalności. Otwiera drzwi, które niekoniecznie otwierają się na innym obszarze” – mówi ekspertka.
Penalistka Anna Maria Porowska mówiła o ciągłym poszerzaniu działalności globalnej między innymi w Dubaju. „Tworzenie nowych relacji i dbanie o nie w każdej dziedzinie naszego życia się przydają i to nie ważne jaki zawód wykonujemy lecz to jak dbamy o nasze kontakty. Warto pytać, planować i działać. Zaufanie moich klientów jest dla mnie najważniejsze” – tłumaczy ekspertka ds. marketingu.
Anna Maria Porowska – z licencja w “One Sotheby’s International Realty” z ponad 30 biurami na Florydzie jest globalnym ekspertem ds. sprzedaży nieruchomości na Florydzie w miastach takich jak Miami, Hollywood, Fort Lauderdale, Pompano Beach, Boca Raton, Delray Beach, Royal Palm Beach. Jest Dyrektorem Stanowym w Stowarzyszeniu Florida Realtors oraz Gubernatorem w Stowarzyszeniu Miami Association of Realtors. Anna Maria reprezentuje ponad 230,000 agentów nieruchomości na Florydzie oraz ponad 60,000 w samym Miami, Broward oraz Palm Beach . Od wielu lat związana jest z działaniami marketingowymi na terenie Stanów Zjednoczonych. Swoim doświadczeniem dzieli się z Polonią, oraz wymienia się wiedzą z ludźmi z branży. Prowadzącą program American Dream TV, który nominowany jest do nagrody Emmy. Swoje wywiady skupia przede wszystkim na osobach realizujących swoje pasje a w szczególności na przedsiębiorczych kobietach, które osiągnęły bardzo dużo w swoim życiu zawodowym poprzez spełnienie swoich marzeń. Slogan Anny Marii jest “Dreams are for real” czyli “Marzenia się spełniają”. Wierzy że w życiu trzeba spełniać marzenia i się realizować zawodowo. Ostatnią rozmowę jaką przeprowadziła była to projektantka mody Gunay Shiriyeva, w której kreacjach chodzą Rodziny Królewskie oraz celebryci. Jej ubiory są do kupienia w najlepszych hotelach w Dubaju takich jak Anantara Downtown Dubai, Jumeirah Zabeel Saray, Waldorf Astoria Ras Al Khaimah, Caesars Pałace Bluewaters Dubai, Sheraton Jumeirah Beach Resort, oraz Atlantis the Palm Dubai. Warto również wspomnieć że Anna Maria Porowska jest Ambasadorką reprezentująca Polskę podczas “Tullips Ball” czyli Balu Tulipanów pod patronatem Królewskich Rodzin organizowanego przez Pana Clemens van Steijn .Można śmiało powiedzieć że nie ma rzeczy niemożliwych dla Anny Marii która swoją pasję do obrotu nieruchomości rozszerza poprzez ciężką pracę oraz zamiłowanie do ludzi i podróży.
Kupujący o jej pracy: „Anna jest najlepszym pośrednikiem w handlu nieruchomościami. Jest profesjonalistką, świetnie komunikuje się i negocjuje, doskonale słucha. Dołoży wszelkich starań, aby pomóc Ci pomyślnie sfinalizować zamknięcie. Anna jest zawsze na szczycie, zawsze odbiera telefony i SMS-y. Robi wszystko, co w jej mocy, aby podróż po nieruchomościach była jak najprzyjemniejsza. Pomogła mi nawet w oględzinach i adwokatu. Idzie o krok dalej. Anna była zaangażowana w cały proces. Jej obsługa posprzedażna jest wyjątkowa.”
Kontakt:
Anna Maria Porowska
+1 (786) 354-4710
porowska.florida@gmail.com
Instagram: Anna.Maria_Porowska
![Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1230624826,w_264,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof
![Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1648690666,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.