Komunikaty PR

Apartamenty i mieszkania w Zalasewie

2021-04-30  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Zdj. Bud. ( 1.82 MB )

Jeszcze w tym roku zakończy się budowa trzeciego, jednocześnie ostatniego budynku w ramach projektu Zalasewo Park. Powstanie kolejnych 36 mieszkań i apartamentów o zróżnicowanym metrażu.

 

W ramach projektu Zalasewo Park powstały już 2 budynki wielorodzinne. Oba są już w większości zamieszkałe. Jednocześnie trwa intensywna realizacja budynku ostatniego. KM Building proponuje mieszkania oraz dwupoziomowe apartamenty. Łącznie 36 lokali. Na parterze i I piętrze powstają mieszkania (2-, 3- i 4- pokojowe) o powierzchni od 45 do 73 m.kw. Z kolei na piętrze drugim do dyspozycji mieszkańców są przestronne apartamenty 3-, 4- i 5- pokojowe o powierzchni od 77 do 131 m.kw Dodatkowo lokale na parterze posiadają ogródki o powierzchni od 30 do 155 m.kw. – Budynek trzeci to już gotowe pokrycie dachowe. Wszystkie mieszkania na parterze mają już wykonane tynki wewnętrzne, a na zaawansowanym etapie są również prace elewacyjne. - mówi Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building. W sprzedaży zostały ostatnie apartamenty z budynku nr 2, gdzie cena metra kwadratowego wynosi 5000 złotych brutto. Również budynek nr 3 to jeszcze kilka wolnych mieszkań i apartamentów. Tu cena zaczyna się od 4600 złotych brutto. Warto dodać, że pomimo kameralnego charakteru inwestycji budynki posiadają podziemną halę garażową oraz windę. Dodatkowe miejsca postojowe znajdują się także przed budynkami. Nie zabraknie zieleni wokół budynków, chodników, a uzupełnieniem będzie również mały skwer z ławeczkami od strony ulicy Kórnickiej. Natomiast już teraz inwestycję wzbogacają murale zdobiące ściany pierwszego oraz od kilku dni także drugiego budynku. KM Building oddaje wszystkie lokale w podwyższonym standardzie lub wykończone pod klucz.

Zaletą lokalizacji inwestycji jest szybki dojazd do Poznania oraz bardzo dobrze rozwinięta komunikacja miejska i podmiejska. Zalasewo i pobliski Swarzędz to także dobre zaplecze szkolno-oświatowe. W najbliższym sąsiedztwie nie brakuje również licznych sklepów i punktów usługowych. Ulica Kórnicka graniczy z terenami rekreacyjnymi, tak istotnymi dla miłośników aktywności fizycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu Biuro prasowe
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka
Nieruchomości Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice
2024-07-31 | 10:00

Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice

Dostawca części do maszyn budowlanych wynajął 4,5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni w centrum logistycznym MLP Gliwice. Dostęp do nowego obiektu firma Cogito EU uzyska w listopadzie br. W
Nieruchomości City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let
2024-07-31 | 09:30

City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let

Spółka joint venture utworzona przez Partners Group, jedną z największych prywatnych firm inwestycyjnych działającą w imieniu swoich klientów oraz Peakside Capital Advisors,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.