Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych rodzin.
W dwóch nowoczesnych budynkach, które powstaną w otoczeniu niskiej, willowej zabudowy, znajdą się 84 mieszkania w szerokiej gamie rozkładów i metraży, od 44 do 89 metrów kwadratowych. W zależności od kondygnacji, do każdego lokalu przypisany będzie przestronny balkon lub zielony ogródek. Do dyspozycji mieszkańców zostanie oddana również podziemna hala garażowa z komórkami lokatorskimi i boksami na rowery. Projekt będzie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Na uwagę zasługuje fakt, że 48 proc. obszaru osiedla zajmą powierzchnie zielone. Przestrzenie wspólne między budynkami urozmaicą alejki spacerowe, zróżnicowana roślinność, stoliki do gry w szachy oraz nowoczesny plac zabaw. Z myślą o miłośnikach dwóch kółek na terenie inwestycji znajdą się także stojaki na rowery oraz stacja naprawcza.
Mocnym punktem inwestycji jest bogata infrastruktura lokalna, a zwłaszcza placówki edukacyjne. W najbliższym sąsiedztwie, przy ul. Suwalskiej, znajduje się niedawno rozbudowany kompleks szkolno-przedszkolny, a nieco dalej, przy ulicy Lubelskiej, działa kolejna szkoła podstawowa z nową salą gimnastyczną. Trwa też budowa nowego zespołu szkolno-przedszkolnego przy ulicy Białostockiej – jego otwarcie zaplanowane jest na wrzesień 2024 r. Codzienne zakupy będzie można zrobić w pobliskich centrach handlowych N-Park i Pasaż Królewiecki. W pobliżu osiedla działają również supermarkety popularnych sieci Biedronka, Lidl oraz Dino. Nie brakuje również restauracji, piekarni, punktów usługowych i klubów fitness – wszystko znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru.
- Młodzi rodzice to jedna z najbardziej wymagających grup nabywców na rynku nieruchomości. Poszukując mieszkania, kładą nacisk na bliskość przedszkoli i szkół, placów zabaw, terenów zielonych i rekreacyjnych oraz placówek ochrony zdrowia. Augustowska Vita to projekt, który spełnia te potrzeby, dlatego jestem przekonany, że zainteresowanie tym projektem będzie duże – komentuje Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Develia S.A.
Dzięki bliskości ważnych arterii drogowych, ul. Kosmonautów oraz ul. Pilczyckiej w ciągu 5 minut dojedziemy do Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (trasa A8), a w ciągu 8 minut – do Śródmiejskiej Obwodnicy Wrocławia (węzeł Popowice). Z kolei wyprawa autem na Starówkę zajmie niewiele ponad 20 minut. Na Maślicach stale rozbudowywana jest także komunikacja publiczna – kursują liczne linie autobusowe, ruszyły też prace nad połączeniem tego rejonu z centrum linią szybkiego tramwaju. W przyszłości ma tu powstać stacja PKP Wrocław Maślice, która zapewni połączenie kolejowe z centrum.
Kolejną zaletą osiedla Augustowska Vita jest bezpośrednie sąsiedztwo Parku Maślickiego o charakterze leśnym i przeznaczeniu rekreacyjno-wypoczynkowym. Realizowany od 2020 roku powstaje według zasad zrównoważonego rozwoju, co oznacza jak najmniejszą ingerencję w środowisko przyrodnicze oraz zachowanie możliwie jak największej części istniejącej roślinności. W odległości kilkunastominutowego spaceru od inwestycji znajduje się także zlokalizowany na nabrzeżach Odry i Ślęzy malowniczy Park Świetlików.
Za projekt architektoniczny odpowiada Olejnik Pracownia Projektowa. Zakończenie budowy zaplanowane jest na IV kwartał 2025 roku. Ceny zaczynają się już od 10 499 zł za metr kwadratowy.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i we Wrocławiu. Od 2007 r. Develia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Develia zrealizowała 52 osiedla, składające się w sumie ze 139 etapów inwestycyjnych – to 20 tys. mieszkań o powierzchni 1 mln m kw. W 2023 r. grupa wypracowała 1607,8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 275,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto. W lipcu 2023 r. Develia nabyła 100% udziałów polskich spółek zależnych od Nexity, francuskiej firmy deweloperskiej.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.