Avison Young launches an office in the United Arab Emirates
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Avison Young today announced a new affiliation agreement with Zaad Capital, which will see Avison Young expand its global footprint to provide customized real estate solutions to clients in the United Arab Emirates.
The affiliate will be led by Simon Higgins, CEO Avison Young UAE, and Paul Fanning, COO Avison Young UAE, and will deliver commercial brokerage, valuation, asset management and real estate consulting services to clients across the office, retail, hospitality, residential, and industrial markets.
Avison Young’s global clients will benefit from an expanded geographical platform, adding to the existing 100+ offices across 16 countries, and building further on a growing services platform across EMEA in particular.
Mark E. Rose, Chair and CEO, Avison Young:
“This affiliation marks an exciting chapter for Avison Young, bringing with it the opportunity to leverage Avison Young’s international platform and technology-led insights to advise clients in one of the most dynamic and advanced real estate sectors in the world. This step will further enhance and align our firm's operations across EMEA, providing real estate services and data-driven advice to clients with an expanded presence in the Middle East and a dedicated office in Abu Dhabi.”
Michał Ćwikliński, Principal, Managing Director – Poland:
“I am excited about this further enhancement of our firm's operations across EMEA. We are constantly strengthening our presence in the region, which enables us to offer our clients more complex and customized cross-border services. We believe that our new office in Abu Dhabi will facilitate attracting UAE capital to great real estate investment opportunities in Poland.”
The affiliation agreement in UAE builds further on a growing Avison Young services platform across EMEA that also includes operations in Austria, Bulgaria, Czech Republic, France, Germany, Hungary, Ireland, Israel, Poland, Romania, South Africa and the UK.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.