Backbase rozszerza obecność w krakowskim High5ive
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Holenderski dostawca rozwiązań fintech, firma Backbase, słynąca z opracowania platformy Engagement Banking Platform i wspierania banków w procesie modernizacji, zwiększa zajmowaną powierzchnię w krakowskim kompleksie biurowym High5ive. Przy wsparciu doradczym Walter Herz firma sfinalizowała negocjacje najmu i wybrała pracownię architektoniczną oraz wykonawcę aranżacji biura.
Rozbudowa, której zakończenie zaplanowane zostało na kwiecień-maj br., wiąże się z przeprojektowaniem polskiej siedziby Backbase w biurowcu High5ive 4, w wyniku czego powierzchnia najmu przekroczy 1000 mkw.
Dagmara Bocoń, General Manager Poland w Backbase, informuje: „Koncentrujemy się na realizacji strategicznego planu ekspansji firmy w Polsce. Decyzja o rozbudowie i modernizacji naszego biura wynika z chęci podniesienia jakości naszych usług, wsparcia kooperacji zespołu i stworzenia optymalnych warunków do współpracy z klientami.
Dagmara Bocoń, podkreśliła także zalety lokalizacji High5ive, zwracając uwagę na jego centralne położenie, wysoki standard powierzchni, wykorzystanie najnowocześniejszych technologii oraz ogólną infrastrukturę kompleksu.
Kamil Kowalewski, Associate Director w Walter Herz, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Backbase powierzyło nam kompleksowe wsparcie doradcze w zakresie wynajmu oraz wyborze pracowni architektonicznej i generalnego wykonawcy fit-out. High5ive oferuje wysoką jakość w każdym możliwym aspekcie. Mam nadzieję, że biuro w nowej odsłonie z większą ilością miejsc pracy, wygodną strefą socjalną, chill-out roomem, zwiększoną przestrzenią kuchenną i liczbą sal konferencyjnych zaspokoi wszystkie oczekiwania firmy, a zmiana sprzyjać będzie jej dalszemu rozwojowi w Polsce”.
Założona w 2003 roku firma Backbase obsługuje ponad 120 instytucji bankowych na całym świecie. Backbase ma swoje siedziby w Amsterdamie i Atlancie oraz prowadzi oddziały regionalne w Boise, Princeton, Mexico City, Toronto, Cardiff, Krakowie, Dubaju i Singapurze. W 14 filiach na całym świecie zatrudnia ponad 2000 pracowników. Backbase specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru digital banking, w szczególności Backbase Omni-Channel Banking Platform. Firma koncentruje się na wdrażaniu Engagement Banking Platform (EBP), której celem jest usprawnienie cyfrowych operacji finansowych. Wśród znanych instytucji, które skorzystały z rozwiązań Backbase są Barclays, Credit Suisse, Fidelity, PostFinance, Royal Bank of Canada, Royal Bank of Scotland czy Societe Generale.
High5ive to zlokalizowany w ścisłym centrum Krakowa kompleks pięciu budynków biurowych, wybudowanych przez Skanska. Kompleks o łącznej powierzchni około 70 000 mkw. wyróżnia się wyjątkowymi fasadami i oferuje tętniące życiem środowisko pracy.
Usytuowany w pobliżu najważniejszych atrakcji Krakowa, kompleks High5ive może poszczycić się budynkami przyjaznymi środowisku, zapewniającymi najemcom szereg udogodnień, takich jak concierge, tereny zielone, publiczne boisko do koszykówki oraz wygodny dostęp do sklepów i restauracji. Kompleks jest przyjazny rowerzystom, posiada dedykowaną infrastrukturę, m.in. stojaki rowerowe, stacje ładowania, prysznice, szatnie i stacje napraw.
Położony w pobliżu renomowanych uczelni i Starego Miasta, lokalizacja umożliwia użytkownikom korzystanie z bogatej oferty kulturalnej i rekreacyjnej Krakowa. Sprawne połączenia komunikacyjne ułatwiają dotarcie do innych dzielnic, a krakowskie lotnisko w Balicach oddalone jest o zaledwie 25 minut jazdy samochodem.
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.