Komunikaty PR

BauApp najlepszą technologią dla nieruchomości na Property Forum 2021!

2021-09-08  |  13:07
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Aplikacja mobilna BauApp została wybrana jedną z najlepszych technologii dla nieruchomości, zwyciężając tym samym konkurs PropTech Festival zorganizowany w ramach tegorocznej edycji Property Forum. Jest to największe wydarzenie poświęcone rynkowi nieruchomości komercyjnych w Polsce, a konkurs PropTech skierowany jest do twórców innowacyjnych technologii dla nieruchomości. W zażartej rywalizacji wzięły udział firmy tworzące przełomowe rozwiązania mające zastosowanie w obiektach komercyjnych – biurowcach, hotelach, centrach handlowych, sklepach, magazynach i budynkach użyteczności publicznej. Aplikacja mobilna BauApp służy do digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy i jest już z powodzeniem stosowana na ponad 2000 różnego rodzaju projektach realizowanych w regionie CEE.

Zwycięzcy Proptech Festival 2021 zostali wyłonieni w ramach dwuetapowego konkursu. Początkowo na podstawie głosów czytelników portalu Propertynews.pl, a następnie głosami Jury spośród 10 finalistów plebiscytu, którzy najpierw musieli zaprezentować swoje aplikacje przed Jurorami. PropTech Festival to wydarzenie skierowane do twórców innowacyjnych technologii dla nieruchomości, które towarzyszy konferencji Property Forum. W tym roku konkurs został zorganizowany już po raz czwarty, a zwycięzcy zostali ogłoszeni w trakcie jubileuszowej, dziesiątej, uroczystej gali Property Awards 2021.

To ogromne wyróżnienie! Dziękuję naszym klientom i całemu zespołowi BauApp. To dla naszej aplikacji wyjątkowa nagroda! Rynek nieruchomości w Polsce wymaga digitalizacji procesów administracyjnych na budowach, aby zapewnić jakość tak wielu realizowanych inwestycji. Cieszymy się, że możemy wspierać firmy z tego sektora działające w Polsce w tym procesie - powiedział András Papp, Global Marketing Director, BauApp Polska, odbierający nagrodę.

BauApp to aplikacja mobilna do digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy. Rozwiązanie zostało zaprojektowane i jest tworzone specjalnie z myślą o firmach budowlanych z Europy Środkowej. Aplikacja pozwala w nowoczesny i wydajny sposób zarządzać pracą na budowie. Moduły odpowiadające za zarządzanie dokumentami, przygotowywanie list zadań dla podwykonawców czy kontrolę jakości umożliwiają zaoszczędzenie przeciętnie nawet miliona złotych w trakcie realizacji większego projektu. Używanie BauApp w trakcie kontroli jakości pozwala skrócić czas likwidacji każdej usterki o półtorej godziny, a na przeciętnej budowie pojawia się ok. 5 tysięcy usterek.

Aplikacja jest elastycznym narzędziem, można z niej korzystać z poziomu komputera, jak i mobilnie poprzez tablet lub smartfon. Za jej sukcesem stoi prostota, dzięki czemu każdy, niezależnie od zajmowanej funkcji, z łatwością poradzi sobie z obsługą aplikacji. Jest to w pełni bezpieczne narzędzie, którego system reguluje dostęp do dokumentacji w zależności od uprawnień użytkowników. Rozwiązanie ułatwia pracę nie tylko firm budowlanych, czy deweloperów prowadzących projekt, ale wszystkich podwykonawców zaangażowanych do jego realizacji. Upraszcza przepływ informacji między wszystkimi użytkownikami umożliwiając jednoczesną pracę wszystkim na tej samej platformie. Aplikacja minimalizuje podstawy do sporów dzięki cyfrowemu zapisowi i historii działań, dzięki czemu wszystkie procesy są przejrzyste i możliwe do weryfikacji. Tym bardziej, że dostęp do oprogramowania dla podwykonawców klientów BauApp jest całkowicie bezkosztowy.

Trwający na rynku nieruchomości boom wymaga cyfryzacji procesów administracyjnych na budowach w celu zapewnienia najwyższej jakości realizowanych inwestycji. Aktualnie z aplikacji korzysta ponad 120 generalnych wykonawców, ponad 500 podwykonawców na 2000 projektów w regionie.

***

BauApp jest twórcą aplikacji mobilnej do digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy. Produkty BauApp zostały zaprojektowane i są tworzone specjalnie z myślą o firmach budowlanych z Europy Środkowej. Aplikacja BauApp pozwala w nowoczesny i wydajny sposób zarządzać pracą na budowie. Moduły odpowiadające za zarządzanie dokumentami, przygotowywanie list zadań dla podwykonawców czy kontrolę jakości umożliwiają zaoszczędzenie przeciętnie nawet miliona złotych w trakcie realizacji większego projektu. Używanie BauApp w trakcie kontroli jakości pozwala skrócić czas likwidacji każdej usterki o półtorej godziny. Na przeciętnej budowie pojawia się ok. 5 tysięcy takich usterek.

Dzięki śledzeniu potrzeb użytkowników i bliskiej współpracy, powstaje unikalne i najlepiej dopasowane rozwiązanie dostępne na rynku. BauApp jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych programów budowlanych na Węgrzech, a także w Polsce. Uniwersalność aplikacji BauApp przynosi korzyści wszystkim uczestnikom procesu budow- lanego. Poprzez dopasowanie rozwiązania do klienta jest ono wybierane zarówno przez największe firmy budowlane jak i mniejszych wykonawców.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu Biuro prasowe
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka
Nieruchomości Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice
2024-07-31 | 10:00

Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice

Dostawca części do maszyn budowlanych wynajął 4,5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni w centrum logistycznym MLP Gliwice. Dostęp do nowego obiektu firma Cogito EU uzyska w listopadzie br. W
Nieruchomości City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let
2024-07-31 | 09:30

City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let

Spółka joint venture utworzona przez Partners Group, jedną z największych prywatnych firm inwestycyjnych działającą w imieniu swoich klientów oraz Peakside Capital Advisors,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.