Komunikaty PR

Biura dostosowane do nowych czasów

2021-03-12  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Pandemia koronawirusa spowodowała, że znaczna część pracowników biurowych pracuje zdalnie lub w modelu hybrydowym. Stąd wzrost zainteresowania elastycznym, często krótkoterminowym modelem najmu, polegającym na połączeniu tradycyjnego biura i przestrzeni na potrzeby prowadzenia konkretnych projektów.  

- Postanowiliśmy wyjść naprzeciw zmieniającym się tendencjom rynkowym i dostosowaliśmy naszą ofertę do oczekiwań klientów, którzy obecnie poszukują biur o różnej wielkości z możliwością łatwego kształtowania przestrzeni. Udostępniamy powierzchnię Blue Office również tym firmom, które pracują projektowo i potrzebują gotowych biur nawet tylko na 6 miesięcy – mówi Anna Awłasewicz, dyrektor ds. wynajmu w Blue Office.

Oprócz elastyczności co do długości najmu i doboru powierzchni, ważnym  kryterium wyboru biura stały się warunki zapewniające bezpieczeństwo zdrowotne oraz dystans społeczny. Blue Office oferuje bardzo poszukiwane przez najemców w czasach pandemii udogodnienia.

- Do budynku można wejść z poziomu ulicy, bezpośrednio z parkingu lub przez Centrum Handlowe Blue City. Biurowiec zajmuje jedynie cztery kondygnacje budynku, które są obsługiwane aż przez 9 dźwigów osobowych. Dzięki temu nie tworzą się kolejki do windy, tak jak to ma miejsce w biurowych wieżowcach. Ponadto w budynku zainstalowane są niezwykle wydajne urządzenia wentylacyjne, które w 100 proc. korzystają ze świeżego powietrza, a nie pochodzącego z obiegu zamkniętego – informuje Anna Awłasewicz.

Blue Office sąsiaduje z Centrum Handlowym Blue City, co umożliwia pracownikom biurowca załatwianie wielu codziennych spraw bez tracenia czasu na dojazdy – dostęp do ponad 200 sklepów i punktów usługowych (w tym banków, poczty, sklepów spożywczych, centrum medycznego, klubu fitness, kina). Pracownicy Blue Office mają do dyspozycji 25 restauracji i kawiarni, w których obecnie mogą zamawiać posiłki na wynos. Od kilku lat Blue Office z powodzeniem prowadzi „Projekt Sąsiad”, czyli program korzyści dla pracowników biurowca. Dzięki niemu mogą oni korzystać na terenie centrum handlowego z licznych zniżek i benefitów. Ważnym udogodnieniem jest również bezpłatny parking dla pracowników i gości. Obok budynku przebiega kilka ścieżek rowerowych, a przy centrum znajdują się stojaki na rowery oraz wypożyczalnia rowerów miejskich Veturilo.

- Tak duża liczba udogodnień daje nam możliwość sprostania oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającym klientów – podsumowuje Anna Awłasewicz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.